3.8l
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Viimeisen vuoden parin aikana on tullut kaikenlaista kivaa, kuten GT:n tuplaputkiadapteria, ahdinta ym. Jenkeissa noi 3.8:t on enempi lukiopoikien ekoja autoja tai muuten ei-niin-virityshaluisten-tai-kykyisten kaytossa, jos kauniisti sanotaan. Ilmeisesti on kuitenkin alkanut tulla markkinoita 3.8 performancelle ja osia myos.
Kyllähän noihin saa viriosia mutta se järkevin lisätehotapa eli ahtaminen on suomessa turhan hankalaa. Järkevin tapa lisäteholle on vaihtaa 5.0 auto ja sitä virittää, saman hintaiseksi saattaa loppujen lopuksi tulla, mutta eiköhän 3.8:nkin nokkaa, peltisarjoja jne saa, hyvällä säkällä saa samat tehot kuin -94 cobrassa eli 240 heppaa ja rahaakin on kulunut 

Go tell Alice....
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Tossa on yks aika hyvin toteutettu Porsche eateri.
http://www.stangnet.com/sema2000/kb1.html
Tietääkö kukaan paljonko painaa tuollainen vakio 3.8 v6?
Voisi siitäkin saada painonsäästöä kasiin verrattuna..
http://www.stangnet.com/sema2000/kb1.html
Tietääkö kukaan paljonko painaa tuollainen vakio 3.8 v6?
Voisi siitäkin saada painonsäästöä kasiin verrattuna..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Painoeroa on luokkaa 100kg (n 200 lbs). Ahtimen, lukkoperan ym kanssa ero jaa 50kg:hen. Tollanen kutvos sleeperi oli joskus ajatuksena tehda, mutta loppupeleissa jai halvemmaksi dumpata talvimondeosuunnitelma, ajaa halvalla vakio kutvosella talvet ja hankkia kasi kesaksi..NoNeed4Boost kirjoitti:Tossa on yks aika hyvin toteutettu Porsche eateri.
http://www.stangnet.com/sema2000/kb1.html
Tietääkö kukaan paljonko painaa tuollainen vakio 3.8 v6?
Voisi siitäkin saada painonsäästöä kasiin verrattuna..


