http://www.dssracing.com/
Niiden short blockit on aika asiallisen oloisia/hintaisia. Toi Pro Bullet 306 voisi toimia hyvin 88:sin keulalla (pienen puhalluksen kera tietenkin)...

Valvoja: Ville K
Minulle tuli uusi moottori tässä taannoin ja vaikka uudella pannulla ei ole vielä edes ajettu, niin jo on uusi suurempi, kauniimpi ja voimakkaampi alakerta päiväunissa. Moottorin hinta on suoraan verrannolinen siihen kuinka kovaa haluat päästä. Perus 302:n saat parilla tonnilla frpp:ltä ja kokoalumiinisen boss kantisen 698 katumotin saat C&C:ltä tai Kaaselta +40.000 USD:lla. Kummelia lainatakseni, "hän on paikallisradiotoimittaja Jamiiiii, hän on luuseri, hän kulkee bussilla". "Tämä on urologi Tom of Finland, hänellä on ympärivuotisena käyttöautona ahdettu boss 351 mustang, hän on kova luu" Jos et tiedä mistä edellä puhuttiin, niin klikkaa kuvaa... vaatii realplayerin toimiakseen...Tapsa kirjoitti:Nämä moottorit ovat yleensä valitettavasti RAHAREIKIÄ
jos haluaa enemmän moottorilta yms mitä vakio tekniikka tuottaa
Iso pannu = iso kakofoniaTapsa kirjoitti:Joo.. tätä kakofoniaa herätyskelloon
eiköhän unihiekat karise!
rätväkkää pikkulohkoo on bennetiltä tarjolla...
BradAndersson takuu (BAE) lähes yhtä legenda...
niin rahaa JOUTUU laittaa likoon kymppejä
jos haluaa hyvää ja kestävää
Päivitys on mukavaa, mutta oletko ikinä päivittänyt koneeseen parempia osia ilmaiseksi? Itse tekeminen on mukavaa, mutta siinä pitää olla älli mukana. Moni hyvin toiminut vakio moottori on suorastaan pilattu täysin sopimattomilla osilla. Näihin tyhjäpää virityksiin pätee "viritys on onnistunut jos tehot eivät laske alle 20%:a". Moottoria rakentaessa pitää huomioida käyttötarkoitus, käytettävien osien yhteensopivuus - kuten nokka-akseli, imusarja, puristussuhde jne. Käytettäviä osia tulee suhteuttaa perävälitykseen, käytettävään rengastukseen ja vaihteistoon kuten turbiiniin stallspeed jne.457 kirjoitti:Mutta eikö juuri päivittäminen ja rajojen hakeminen ole tämän harrastuksen suola. Näin ainakin minun kohdalla.
Itse en lähtisi sille tielle, että ostaisin valmiin koneen. Koska itse tekemällä opii parhaiten, ja jos ei yritä haukata turhansuuria palasia niin joskus saataa onistua ja saada jotain valmiiksi.
Minä kanssa mielenkiinnolla odotan ja veikkaan, että aikasi heilahtaa 13s puolelle.Mosse kirjoitti:Itekin miettii, että järkevää olis laittaa kone kunnolla kuntoon:
-AFR kannet
olis vaan niin kiva tosiaan nähdä miten menee keväällä, jos ei vaihdeta muuta kuin kannet.... Ei mitäämn järkeä, so not.