DSS Racing

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Avatar
HighPsi5O
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Los Angeles, California

DSS Racing

Viesti Kirjoittaja HighPsi5O »

Onkos muuten kenelläkään kokemusta tästä pajasta?

http://www.dssracing.com/

Niiden short blockit on aika asiallisen oloisia/hintaisia. Toi Pro Bullet 306 voisi toimia hyvin 88:sin keulalla (pienen puhalluksen kera tietenkin)... :P
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Asiaa! valikoimakin on kattava ,
kuinka lujaa haluat mennä.. vanha sanonta ...
saatavuuskaan ei tuota ilmeisesti vaikeuksia
sieltä kilkkeet jos ei muualta saa :wink:
Avatar
HighPsi5O
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Los Angeles, California

Viesti Kirjoittaja HighPsi5O »

Toi paikka on kyllä potentiaalinen rahareikä tulevaisuudessa, jos Musti jää tähän osoiteeseen...
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Nämä moottorit ovat yleensä valitettavasti RAHAREIKIÄ
jos haluaa enemmän moottorilta yms mitä vakio tekniikka tuottaa
toisaalta vitosen säästöstä voi tulla kympin lasku...
no joku kommentoikoon enemmän aiheesta 8)
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Ed Pink legendaarinen moottorien rakentaja perustelee asiakkailleen moottoriensa korkeita hintoja seuraavalla argumentilla. Maksa minun koneestani 50.000 USD ja sinun ei tarvitse ostaa kilpailevalta valmistajalta kolmea 40.000 USD konetta jotka hajoavat.

Mulla on tosi vahva kuva http://www.bennettracing.com firman osaamisesta. Jos mulla olisi tiukka pikkulohko suunnitteilla niin bennetracing tai Keith Craft olisivat mun listalla aika korkealla.

Löytyihän sieltä DSS:n sivuilta ihan pannujakin. Pieni varoituksen sana, laita ämyrit päälle ja nupit kaakkoon. Klikkaa hiirellä moottorin kuvaa ja ota pari askelta taaksepäin ja aamu on pelastettu :wink:

Kuva


edit; linkki korjattu, nyt lähtee soundit pannusta
Viimeksi muokannut Fastback, 06 Loka 2005, 10:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Tapsa kirjoitti:Nämä moottorit ovat yleensä valitettavasti RAHAREIKIÄ
jos haluaa enemmän moottorilta yms mitä vakio tekniikka tuottaa
Minulle tuli uusi moottori tässä taannoin ja vaikka uudella pannulla ei ole vielä edes ajettu, niin jo on uusi suurempi, kauniimpi ja voimakkaampi alakerta päiväunissa. Moottorin hinta on suoraan verrannolinen siihen kuinka kovaa haluat päästä. Perus 302:n saat parilla tonnilla frpp:ltä ja kokoalumiinisen boss kantisen 698 katumotin saat C&C:ltä tai Kaaselta +40.000 USD:lla. Kummelia lainatakseni, "hän on paikallisradiotoimittaja Jamiiiii, hän on luuseri, hän kulkee bussilla". "Tämä on urologi Tom of Finland, hänellä on ympärivuotisena käyttöautona ahdettu boss 351 mustang, hän on kova luu" Jos et tiedä mistä edellä puhuttiin, niin klikkaa kuvaa... vaatii realplayerin toimiakseen...

Kuva
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Fastback kirjoitti:
edit; linkki korjattu, nyt lähtee soundit pannusta
Olipas kailottimet liian isolla. Melkein putosin jakkaralta. :shock:
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Joo.. tätä kakofoniaa herätyskelloon
eiköhän unihiekat karise!
rätväkkää pikkulohkoo on bennetiltä tarjolla...
BradAndersson takuu (BAE) lähes yhtä legenda...
niin rahaa JOUTUU laittaa likoon kymppejä
jos haluaa hyvää ja kestävää :wink:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Tapsa kirjoitti:Joo.. tätä kakofoniaa herätyskelloon
eiköhän unihiekat karise!
rätväkkää pikkulohkoo on bennetiltä tarjolla...
BradAndersson takuu (BAE) lähes yhtä legenda...
niin rahaa JOUTUU laittaa likoon kymppejä
jos haluaa hyvää ja kestävää :wink:
Iso pannu = iso kakofonia :lol: Tuossa olen kyllä täysin samaa mieltä, että jos halutaan paljon voimaa (esim. +500hv) ja siihen päälle luotettavuutta niin se ei kannata paljoa rahassa säästellä. Vauhtipiru kun iskee niin paluuta ei ole eikä tule. Näissä hommissa pystyisi säästämään sillä että ostaisi heti sen härskeimmän mahdollisen pannun ja palikat niin ei tarvi heti alkaa päivittämään.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Mutta eikö juuri päivittäminen ja rajojen hakeminen ole tämän harrastuksen suola. Näin ainakin minun kohdalla.
Itse en lähtisi sille tielle, että ostaisin valmiin koneen. Koska itse tekemällä opii parhaiten, ja jos ei yritä haukata turhansuuria palasia niin joskus saataa onistua ja saada jotain valmiiksi.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

457 kirjoitti:Mutta eikö juuri päivittäminen ja rajojen hakeminen ole tämän harrastuksen suola. Näin ainakin minun kohdalla.
Itse en lähtisi sille tielle, että ostaisin valmiin koneen. Koska itse tekemällä opii parhaiten, ja jos ei yritä haukata turhansuuria palasia niin joskus saataa onistua ja saada jotain valmiiksi.
Päivitys on mukavaa, mutta oletko ikinä päivittänyt koneeseen parempia osia ilmaiseksi? Itse tekeminen on mukavaa, mutta siinä pitää olla älli mukana. Moni hyvin toiminut vakio moottori on suorastaan pilattu täysin sopimattomilla osilla. Näihin tyhjäpää virityksiin pätee "viritys on onnistunut jos tehot eivät laske alle 20%:a". Moottoria rakentaessa pitää huomioida käyttötarkoitus, käytettävien osien yhteensopivuus - kuten nokka-akseli, imusarja, puristussuhde jne. Käytettäviä osia tulee suhteuttaa perävälitykseen, käytettävään rengastukseen ja vaihteistoon kuten turbiiniin stallspeed jne.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Itekin miettii, että järkevää olis laittaa kone kunnolla kuntoon:

-AFR kannet
-Kunnon männät vakioiden tilalle
-trukki veivit (jotka on jo hyllyssä
-Weiand stelth imari
-650-750 KUNNON holley
- -67mussen ylätukivarret ja iskaritorneja siirtäen että mahtuu KUNNON pakosarjat, nyt on Hedmanin pienet swappi sarjat
- uudet levyt jotka nekin on jo hyllyssä...

MUTTA :oops:

-saattaapi käydä niin että vaihtuukin vaan kannet ja muu jää taas ensi talveen.

olis vaan niin kiva tosiaan nähdä miten menee keväällä, jos ei vaihdeta muuta kuin kannet.... Ei mitäämn järkeä, so not.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mosse kirjoitti:Itekin miettii, että järkevää olis laittaa kone kunnolla kuntoon:

-AFR kannet

olis vaan niin kiva tosiaan nähdä miten menee keväällä, jos ei vaihdeta muuta kuin kannet.... Ei mitäämn järkeä, so not.
Minä kanssa mielenkiinnolla odotan ja veikkaan, että aikasi heilahtaa 13s puolelle.
Viimeksi muokannut Arto65FB, 10 Loka 2005, 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

AFR:n kansia kannattanee kysellä Hämeenkorvelta, kertoimet esim. CNC-koneistetuille alukansille ovat vähintäänkin kohdallaan 1,05-1,1.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin