Käsittääkseni vaihtaa kyllä saa, mutta ulkoasultaan oltava alkuperäisen oloiset. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa jää tarkastajasta riippuvaksi, mutta ei mitään reikäisiä jättilaikkoja kuusimäntäisillä satuloilla kannattane mennä esittämään.

Tässähän taitaa rajoittaa aikalailla alkuperäisten vanteiden koko, 14 ja 15 tuumaisten vanteiden sisään kun ei ihan mahdottomat jarrut sovi. Tuo mainitsemasi Wilwoodin setti äkkivilkaisulla näyttää siltä että tuskin tulee mr leimalla ongelmia, varsinkin jos satulan maalaa "vanhemmaksi" jollain alkuperäisemmällä sävyllä. Kysy toki alueesi tarkastajalta.
Pakko kysyä että mitäs vikaa orkkiksissa jarruissa on? Uudet levyt, satulat kuntoon/uudet, hyvät Hawkin tms palat ja "rallimallin" nesteet niin kestää kyllä jarrutella satunnaisesti radallakin.