Moi.onko ko moottorin jakoketjulle annettu hylkymittaa.paljonko ketju saa painua sisään?
Onko kampiakselin taaempi stefa kovinkin työläs vaihtaa,kun stefaa ei näy.vaikka vetolevy on irroitettu.?
351 Cleveland jakoketju
Re: 351 Cleveland jakoketju
Ei tuon jakoketjun kanssa kannata paljoa pähkäillä, jos koppa on jo auki niin uutta tilalle, hinnat alkaen noin 50$.
Taka stefa samanlainen kuin muissakin Fordin vanhemmissa koneissa eli kaksi osainen. Vaihto vaatii takimmaisen laakeri pukin irrottamisen. Stefan toinen puoli on kiinni laakeripukissa ja toinen jää kampiakselin takimmaisen kaulan alle josta sen kyllä saa ongittua pois. Uuden stefan asennus, uitetaan stefan puolikas kampiakselin kaulan alle uraan ja toinen puoli asetetaan laakeripukkiin, pienet silikoni täpät stefojen päihin ja laakeripukki kiinni, niin siinä se siten olisi.
Taka stefa samanlainen kuin muissakin Fordin vanhemmissa koneissa eli kaksi osainen. Vaihto vaatii takimmaisen laakeri pukin irrottamisen. Stefan toinen puoli on kiinni laakeripukissa ja toinen jää kampiakselin takimmaisen kaulan alle josta sen kyllä saa ongittua pois. Uuden stefan asennus, uitetaan stefan puolikas kampiakselin kaulan alle uraan ja toinen puoli asetetaan laakeripukkiin, pienet silikoni täpät stefojen päihin ja laakeripukki kiinni, niin siinä se siten olisi.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: 351 Cleveland jakoketju
Okei, Kiitos avusta molemmille, taas päästään eteenpäin asiassa!