Injector dead time

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Injector dead time

Viesti Kirjoittaja Fake »

Elikkä miten toi tarkka injector dead time selviää

Suuttimet
https://performanceparts.ford.com/parts ... 93-m39.pdf

Selviääkö se noista tiedoista vai pitääkö se jollain testipenkillä selvittää

Typical dead-times at 13.2 volts:
High impedance injectors - dead-time = 0.8-1.0 ms
•Low impedance injectors with resistors - dead-time = 0.8-0.9 ms
•Low impedance injectors with PWM (MS2 only) - dead-time = 0.6-0.8 ms
•Low impedance injectors with external peak/hold - dead-time = 0.6-0.8 ms
SN95 - SBF 363
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Injector dead time

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Low slopesta (alosl) lasket, se kertoo paljonko kyseisenä aikana ehtii virrata polttoainetta. Ei kai toi niin kriittinen oo, korjaa aikaa ohjelmassa niin että seokset pysyy kohdalla.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Injector dead time

Viesti Kirjoittaja Fake »

Oliko tohon joku helppo kaava?

Toi jää nyt ainakin alkuun tekemättä :D
http://www.dsmtuners.com/threads/inject ... rs.418584/
SN95 - SBF 363
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Injector dead time

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

sulla vissiin joku muu moottorinohjaus, kato sen tukisivuilta
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Injector dead time MS Pnp2

Viesti Kirjoittaja Fake »

Joo niin on Megasquirt pnp2

"Flow bench. You need a fuel pump, hoses, "rail", regulator, measuring cylinder and a Megasquirt-2 or Megasquirt-3 with test mode to control it.

Ensure the battery supply voltage is close to running voltage (I attach a charger.)

Measure volume per injection at 2,4,6,8,10 ms and plot a graph of volume vs time. The line will cross the time axis - that's the dead time.

James"

"the only way to discover is by altering between ALT/SIM and measure the change in AFR or as mentioned on a flow bench"

Lainattu
SN95 - SBF 363
Avatar
Fake
Aktiivi
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
Auto: 1994 Mustang gt convertible
Paikkakunta: Kouvola

Re: Injector dead time

Viesti Kirjoittaja Fake »

Täähän on kova. Tee oma kopio, että voit muokata, niin toi laskee megalle käypäsen deadtimen ja varmaa muillekkin aftermarket ecuille?

SN95 - SBF 363
Vastaa Viestiin