Injector dead time
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Injector dead time
Elikkä miten toi tarkka injector dead time selviää
Suuttimet
https://performanceparts.ford.com/parts ... 93-m39.pdf
Selviääkö se noista tiedoista vai pitääkö se jollain testipenkillä selvittää
Typical dead-times at 13.2 volts:
•High impedance injectors - dead-time = 0.8-1.0 ms
•Low impedance injectors with resistors - dead-time = 0.8-0.9 ms
•Low impedance injectors with PWM (MS2 only) - dead-time = 0.6-0.8 ms
•Low impedance injectors with external peak/hold - dead-time = 0.6-0.8 ms
Suuttimet
https://performanceparts.ford.com/parts ... 93-m39.pdf
Selviääkö se noista tiedoista vai pitääkö se jollain testipenkillä selvittää
Typical dead-times at 13.2 volts:
•High impedance injectors - dead-time = 0.8-1.0 ms
•Low impedance injectors with resistors - dead-time = 0.8-0.9 ms
•Low impedance injectors with PWM (MS2 only) - dead-time = 0.6-0.8 ms
•Low impedance injectors with external peak/hold - dead-time = 0.6-0.8 ms
SN95 - SBF 363
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Injector dead time
Low slopesta (alosl) lasket, se kertoo paljonko kyseisenä aikana ehtii virrata polttoainetta. Ei kai toi niin kriittinen oo, korjaa aikaa ohjelmassa niin että seokset pysyy kohdalla.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Injector dead time
Oliko tohon joku helppo kaava?
Toi jää nyt ainakin alkuun tekemättä
http://www.dsmtuners.com/threads/inject ... rs.418584/
Toi jää nyt ainakin alkuun tekemättä

http://www.dsmtuners.com/threads/inject ... rs.418584/
SN95 - SBF 363
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Injector dead time
sulla vissiin joku muu moottorinohjaus, kato sen tukisivuilta
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Injector dead time MS Pnp2
Joo niin on Megasquirt pnp2
"Flow bench. You need a fuel pump, hoses, "rail", regulator, measuring cylinder and a Megasquirt-2 or Megasquirt-3 with test mode to control it.
Ensure the battery supply voltage is close to running voltage (I attach a charger.)
Measure volume per injection at 2,4,6,8,10 ms and plot a graph of volume vs time. The line will cross the time axis - that's the dead time.
James"
"the only way to discover is by altering between ALT/SIM and measure the change in AFR or as mentioned on a flow bench"
Lainattu
"Flow bench. You need a fuel pump, hoses, "rail", regulator, measuring cylinder and a Megasquirt-2 or Megasquirt-3 with test mode to control it.
Ensure the battery supply voltage is close to running voltage (I attach a charger.)
Measure volume per injection at 2,4,6,8,10 ms and plot a graph of volume vs time. The line will cross the time axis - that's the dead time.
James"
"the only way to discover is by altering between ALT/SIM and measure the change in AFR or as mentioned on a flow bench"
Lainattu
SN95 - SBF 363
- Fake
- Aktiivi
- Viestit: 138
- Liittynyt: 01 Touko 2014, 21:36
- Auto: 1994 Mustang gt convertible
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Injector dead time
Täähän on kova. Tee oma kopio, että voit muokata, niin toi laskee megalle käypäsen deadtimen ja varmaa muillekkin aftermarket ecuille?
SN95 - SBF 363