2-step launch control WOT-box

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Hopia
Aktiivi
Viestit: 139
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 09:32
Auto: S197, 2005 S/C V8 & 2006 N/A V6
Ford Sierra -91 2.0i dohc 4x4

2-step launch control WOT-box

Viesti Kirjoittaja Hopia »

Hei,

Onko kellään täällä kokemuksia esim. ihan itsetehdyistä vastaavista viritelmistä, tai mahdollisesti ihan valmiina tilatusta paketista moisesta härpäkkeestä?

Eli siis "kaksiosainen" kierrostenrajoitin, voi asettaa xxxx-kierroksille rajoittamaan, kun kytkin on painettuna pohjaan, jonka jälkeen kytkimen vapauduttua on täydet kierrokset käytössä jälleen. Samassa on boxissa on toiminto myös nopeita vaihtoja varten, eli kaasua ei tarvitse höllätä vaihtaessa kun boxi katkaisee sytytyksen hetkellisesti. Ei siis tarvitse pelätä että vaihteisto kärsii - mutta katalysaattorit sen sijaan ei välttämättä tykkää kovin hyvää putkessa paukuttelusta.

Rattimiehethän ei tämmösiä tarvii, mutta tää nyt on taas näitä "ois kiva" juttuja, kun allekirjoittanut ei itseään juuri rattimieheksi luokittele. Ja nykysporteistahan taas tämä ominaisuus lyötyy usein jo ihan vakiona... Itsellä tuo olisi tulossa ahdetun S197 GT:n kiusaksi.


http://www.billetproshop.com/product/n2 ... lby-gt500/


Kommentteja ja keskustelua aiheesta, kiitoksia!
Viimeksi muokannut Hopia, 03 Helmi 2017, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: 2-step launch control WOT-box

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Ei oo kokemusta mutta muistu mieleen että joissain vähemmän sporttisissa mersuissakin on rajotettu kierrokset neljään tonniin kytkin pohjassa ja vapaalla. Ei muuta ku tilaamaan ja testaamaan.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Vastaa Viestiin