Hei,
Onko kellään täällä kokemuksia esim. ihan itsetehdyistä vastaavista viritelmistä, tai mahdollisesti ihan valmiina tilatusta paketista moisesta härpäkkeestä?
Eli siis "kaksiosainen" kierrostenrajoitin, voi asettaa xxxx-kierroksille rajoittamaan, kun kytkin on painettuna pohjaan, jonka jälkeen kytkimen vapauduttua on täydet kierrokset käytössä jälleen. Samassa on boxissa on toiminto myös nopeita vaihtoja varten, eli kaasua ei tarvitse höllätä vaihtaessa kun boxi katkaisee sytytyksen hetkellisesti. Ei siis tarvitse pelätä että vaihteisto kärsii - mutta katalysaattorit sen sijaan ei välttämättä tykkää kovin hyvää putkessa paukuttelusta.
Rattimiehethän ei tämmösiä tarvii, mutta tää nyt on taas näitä "ois kiva" juttuja, kun allekirjoittanut ei itseään juuri rattimieheksi luokittele. Ja nykysporteistahan taas tämä ominaisuus lyötyy usein jo ihan vakiona... Itsellä tuo olisi tulossa ahdetun S197 GT:n kiusaksi.
http://www.billetproshop.com/product/n2 ... lby-gt500/
Kommentteja ja keskustelua aiheesta, kiitoksia!
2-step launch control WOT-box
- Hopia
- Aktiivi
- Viestit: 139
- Liittynyt: 26 Helmi 2011, 09:32
- Auto: S197, 2005 S/C V8 & 2006 N/A V6
Ford Sierra -91 2.0i dohc 4x4
2-step launch control WOT-box
Viimeksi muokannut Hopia, 03 Helmi 2017, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 2-step launch control WOT-box
Ei oo kokemusta mutta muistu mieleen että joissain vähemmän sporttisissa mersuissakin on rajotettu kierrokset neljään tonniin kytkin pohjassa ja vapaalla. Ei muuta ku tilaamaan ja testaamaan.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.