Putkessa paukkuu ja poksuu.....

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PaLa
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Syys 2008, 21:28
Auto: 289 HT -65
Paikkakunta: Salo

Putkessa paukkuu ja poksuu.....

Viesti Kirjoittaja PaLa »

Moikka,

Mitäs pitäis tehdä, kun 289:n putkessa paukkuu melkoisesti moottorijarrutuksessa.
Perus ennakko on 12 ja muuten toimii mielestäni ok.
Olen koittanut käännellä ajoitusta molenpiin suuntiin,mut ei ole apua paukkeeseen.
Moottorilla jarruttaessa kun aavistuksenkaan painaa kaasua pauke loppuu.....
PaLa
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Syys 2008, 21:28
Auto: 289 HT -65
Paikkakunta: Salo

Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....

Viesti Kirjoittaja PaLa »

Hmm...mahtaakohan tuo säädin olla sit sökö.
Pitääpä tutkia, jos vaikka kalvo menny.. Thänks.

-Panu
Avatar
starsky
Aina äänessä
Viestit: 1684
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
Auto: 1966 ht
Paikkakunta: Kuopio

Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....

Viesti Kirjoittaja starsky »

Onko kellon vakuumi kytketty ns. ported vakuumiin vai normaalivakuumiin? Ported vakuumissahan ei ole alipainetta kun läpät ovat kiinni = moottorijarrutus.

Tuolla otsikon "mistä alipaine" alla juttua: http://www.torinoproject.com/tech/ignition.htm

Ja tietysti se perinteinen dampperin ajoitusmerkkien varmistaminen. Onko varmistettu, ettei ulkokehä ole pyörähtänyt?
PaLa
Aktiivi
Viestit: 65
Liittynyt: 23 Syys 2008, 21:28
Auto: 289 HT -65
Paikkakunta: Salo

Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....

Viesti Kirjoittaja PaLa »

Moikka,

Toi vacuumi oli portatussa ja sen vaihto siihen toiseen auttoi. Ei tullut mieleenkään, kun mun mielestä on aina ollut tuossa portatussa. Mut hyvä näin, että, että toimii taas...kunnes jostain syystä siirrän letkun taas portattuun :P

Kiitoksii taas :)
Vastaa Viestiin