Moikka,
Mitäs pitäis tehdä, kun 289:n putkessa paukkuu melkoisesti moottorijarrutuksessa.
Perus ennakko on 12 ja muuten toimii mielestäni ok.
Olen koittanut käännellä ajoitusta molenpiin suuntiin,mut ei ole apua paukkeeseen.
Moottorilla jarruttaessa kun aavistuksenkaan painaa kaasua pauke loppuu.....
Putkessa paukkuu ja poksuu.....
Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....
Hmm...mahtaakohan tuo säädin olla sit sökö.
Pitääpä tutkia, jos vaikka kalvo menny.. Thänks.
-Panu
Pitääpä tutkia, jos vaikka kalvo menny.. Thänks.
-Panu
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....
Onko kellon vakuumi kytketty ns. ported vakuumiin vai normaalivakuumiin? Ported vakuumissahan ei ole alipainetta kun läpät ovat kiinni = moottorijarrutus.
Tuolla otsikon "mistä alipaine" alla juttua: http://www.torinoproject.com/tech/ignition.htm
Ja tietysti se perinteinen dampperin ajoitusmerkkien varmistaminen. Onko varmistettu, ettei ulkokehä ole pyörähtänyt?
Tuolla otsikon "mistä alipaine" alla juttua: http://www.torinoproject.com/tech/ignition.htm
Ja tietysti se perinteinen dampperin ajoitusmerkkien varmistaminen. Onko varmistettu, ettei ulkokehä ole pyörähtänyt?
Re: Putkessa paukkuu ja poksuu.....
Moikka,
Toi vacuumi oli portatussa ja sen vaihto siihen toiseen auttoi. Ei tullut mieleenkään, kun mun mielestä on aina ollut tuossa portatussa. Mut hyvä näin, että, että toimii taas...kunnes jostain syystä siirrän letkun taas portattuun
Kiitoksii taas
Toi vacuumi oli portatussa ja sen vaihto siihen toiseen auttoi. Ei tullut mieleenkään, kun mun mielestä on aina ollut tuossa portatussa. Mut hyvä näin, että, että toimii taas...kunnes jostain syystä siirrän letkun taas portattuun

Kiitoksii taas
