Moottorin osien pinnoituksesta

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: Moottorin osien pinnoituksesta

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

Foxin sarjat pinnotettu ulko ja sisäpuolelta
Liitteet
pako3.jpg
pako.jpg
sisäpioli.jpg
Avatar
mankku80
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Elo 2015, 12:39
Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
Paikkakunta: porvoo

Re: Moottorin osien pinnoituksesta

Viesti Kirjoittaja mankku80 »

Ennen pinnotusta
Liitteet
pako2.jpg
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Moottorin osien pinnoituksesta

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tuossa noi 289 pinnoitetut sarjat. Sarjoja on myös kustomoitu. (mikä on ollut lähtökohta ennen muokkausta?)
-hiekkapuhallus ja sen jälkeen pinnoitus
Työ lähes kotikonstein.
Liitteet
pinta #1.jpg
pinta#2.jpg
pinta #3.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Moottorin osien pinnoituksesta

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Kai tänne vois jotain siitä itse prosessistakin laittaa vaikka sitten linkkinä jonnekkin eikä vaan kuvia että tällaset mulla on?

Siirrän tämän ihan tuonne moottoripuolelle, sinnehän tämä sopii.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Moottorin osien pinnoituksesta

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Lähinnä minä noi laitoin siitä syystä, että kyseisen pinnoituksen voi tehdä myös itse!
Hiekkapuhaltaa sarjat, ei klähmi niitä rasvaisilla sormilla, maalaa ne esim kynäruiskulla.

Black Satin

Black Satin on liuotinpohjainen pakosarjapinnoite, jonka nimi on muodostunut jo käsitteeksi, sillä sen lämmöneristyskyky on omaa luokkaansa. Käyttökohteesta riippuen konehuoneen lämpötila voi laskea jopa yli 60ºC, vapauttaen lisää tehoa alentuneen imuilman lämpötilan kautta. Tavalliset käyttökohteet pakosarjojen, ahtimen pakopesien sekä muiden todella kuumien kohteiden ulkopinnat.

Pinnoite kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Pinnoitteen voi ruiskuttaa itse ja se kuivaa asennuskovuuteen vuorokaudessa ilman uunitusta. Lopullinen kovettuminen tapahtuu, kun kappale saavuttaa 430ºC lämpötilan ensimmäisen käytön yhteydessä. Pinnoitteen väri puolikiiltävä musta.

Tech Line Black Satin 250 ml
82,00 €
250 ml riittää V8-moottorin peltisarjoihin.
http://martelius.com/keraamiset-pinnoitteet/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin