Moottorin osien pinnoituksesta
Re: Moottorin osien pinnoituksesta
Tuossa noi 289 pinnoitetut sarjat. Sarjoja on myös kustomoitu. (mikä on ollut lähtökohta ennen muokkausta?)
-hiekkapuhallus ja sen jälkeen pinnoitus
Työ lähes kotikonstein.
-hiekkapuhallus ja sen jälkeen pinnoitus
Työ lähes kotikonstein.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Moottorin osien pinnoituksesta
Kai tänne vois jotain siitä itse prosessistakin laittaa vaikka sitten linkkinä jonnekkin eikä vaan kuvia että tällaset mulla on?
Siirrän tämän ihan tuonne moottoripuolelle, sinnehän tämä sopii.
Siirrän tämän ihan tuonne moottoripuolelle, sinnehän tämä sopii.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Moottorin osien pinnoituksesta
Lähinnä minä noi laitoin siitä syystä, että kyseisen pinnoituksen voi tehdä myös itse!
Hiekkapuhaltaa sarjat, ei klähmi niitä rasvaisilla sormilla, maalaa ne esim kynäruiskulla.
Black Satin
Black Satin on liuotinpohjainen pakosarjapinnoite, jonka nimi on muodostunut jo käsitteeksi, sillä sen lämmöneristyskyky on omaa luokkaansa. Käyttökohteesta riippuen konehuoneen lämpötila voi laskea jopa yli 60ºC, vapauttaen lisää tehoa alentuneen imuilman lämpötilan kautta. Tavalliset käyttökohteet pakosarjojen, ahtimen pakopesien sekä muiden todella kuumien kohteiden ulkopinnat.
Pinnoite kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Pinnoitteen voi ruiskuttaa itse ja se kuivaa asennuskovuuteen vuorokaudessa ilman uunitusta. Lopullinen kovettuminen tapahtuu, kun kappale saavuttaa 430ºC lämpötilan ensimmäisen käytön yhteydessä. Pinnoitteen väri puolikiiltävä musta.
Tech Line Black Satin 250 ml
82,00 €
250 ml riittää V8-moottorin peltisarjoihin.
http://martelius.com/keraamiset-pinnoitteet/
Hiekkapuhaltaa sarjat, ei klähmi niitä rasvaisilla sormilla, maalaa ne esim kynäruiskulla.
Black Satin
Black Satin on liuotinpohjainen pakosarjapinnoite, jonka nimi on muodostunut jo käsitteeksi, sillä sen lämmöneristyskyky on omaa luokkaansa. Käyttökohteesta riippuen konehuoneen lämpötila voi laskea jopa yli 60ºC, vapauttaen lisää tehoa alentuneen imuilman lämpötilan kautta. Tavalliset käyttökohteet pakosarjojen, ahtimen pakopesien sekä muiden todella kuumien kohteiden ulkopinnat.
Pinnoite kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Pinnoitteen voi ruiskuttaa itse ja se kuivaa asennuskovuuteen vuorokaudessa ilman uunitusta. Lopullinen kovettuminen tapahtuu, kun kappale saavuttaa 430ºC lämpötilan ensimmäisen käytön yhteydessä. Pinnoitteen väri puolikiiltävä musta.
Tech Line Black Satin 250 ml
82,00 €
250 ml riittää V8-moottorin peltisarjoihin.
http://martelius.com/keraamiset-pinnoitteet/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.