
302 moniurahihna reititys
Re: 302 moniurahihna reititys
Ei kai sillä ole väliä miten sen laittaa, kunhan katsoo että kaikki pyörii oikeaan suuntaan niinkuin ennenkin. Niille smoke-punpun ja ilmastoinnille on vissiin jotain korvauspyöriäkin olemassa, mutta mitä niillä tekee jos pärjää ilmankin.
T-birdissä on muuten ahtaampi imusarja, ja tehoa tasan 200hv.

Re: 302 moniurahihna reititys
Smoke-pumpun tilalle sokea hihnapyörä, ja niinkun muutkin sanoi, niin kattoo vaan että laitteet pyörii samaan suuntaan kuin ennenkin. Eikös lukkopellissä ole enää tarraa hihnan reitityksestä?
Noissahan on sitten ohjaustehostimen pumppukin eripaikassa ilmastoidussa verrattuna ilmastoimattomaan, eli ei välttämättä oikeaa hihnanpituutta löydy kuin kokeilemalla.
Noissahan on sitten ohjaustehostimen pumppukin eripaikassa ilmastoidussa verrattuna ilmastoimattomaan, eli ei välttämättä oikeaa hihnanpituutta löydy kuin kokeilemalla.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: 302 moniurahihna reititys
Tbirdin imari on huomattavasti matalampi (huonommin virtaava) kuin fox-Mustangin, se lähetulkoon "nuolee" venttiilikoppaa. Syynä koneen mahduttaminen huomattavasti matalampaan Tbirdin konehuoneeseen. Jos kone on Tbirdin nokalta nostettu niin se kiinni oleva on orkkis ja jos varastossasi oleva on fyysisesti suurempi ja korkeampi niin se on sitten Mustangin. Sen vaihtamalla varmaan muutaman heposen voi koneesta saada.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO