302 moniurahihna reititys

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 302 moniurahihna reititys

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Ei kai sillä ole väliä miten sen laittaa, kunhan katsoo että kaikki pyörii oikeaan suuntaan niinkuin ennenkin. Niille smoke-punpun ja ilmastoinnille on vissiin jotain korvauspyöriäkin olemassa, mutta mitä niillä tekee jos pärjää ilmankin. 8) T-birdissä on muuten ahtaampi imusarja, ja tehoa tasan 200hv.
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: 302 moniurahihna reititys

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Smoke-pumpun tilalle sokea hihnapyörä, ja niinkun muutkin sanoi, niin kattoo vaan että laitteet pyörii samaan suuntaan kuin ennenkin. Eikös lukkopellissä ole enää tarraa hihnan reitityksestä?
Noissahan on sitten ohjaustehostimen pumppukin eripaikassa ilmastoidussa verrattuna ilmastoimattomaan, eli ei välttämättä oikeaa hihnanpituutta löydy kuin kokeilemalla.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Late
Aina äänessä
Viestit: 1324
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T
Paikkakunta: Kangasala

Re: 302 moniurahihna reititys

Viesti Kirjoittaja Late »

Tbirdin imari on huomattavasti matalampi (huonommin virtaava) kuin fox-Mustangin, se lähetulkoon "nuolee" venttiilikoppaa. Syynä koneen mahduttaminen huomattavasti matalampaan Tbirdin konehuoneeseen. Jos kone on Tbirdin nokalta nostettu niin se kiinni oleva on orkkis ja jos varastossasi oleva on fyysisesti suurempi ja korkeampi niin se on sitten Mustangin. Sen vaihtamalla varmaan muutaman heposen voi koneesta saada.
Late

-84 Mustang SVO
Vastaa Viestiin