Kysymyksiä kansista

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
woogie
Hiljaisempi
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 19:18
Paikkakunta: äänekoski

Kysymyksiä kansista

Viesti Kirjoittaja woogie »

Löysin romulaarista 2 paria fordin pikkulohkon kansia & ajattelin että täällä ne viimeistään tunnistetaan. Toiset on näemmä peräisin 302:sta & jotain lukuja sain putsattua esiin D20E, D00E. Toiset taasen 351 & sieltä löytyi EB D5TE. Molemmissa kansissa on imuventtiili 1.77" & pako 1.41" , ainakin mitä olin mittaavinani. Kuvia voin lähettää kunhan ensin ostetaan se hiivatin kamera... :evil:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Mitäs aiot tehdä nuille kansille, mulla olis käyttöä 302 kansille tarviteisin lestiksi, romulohkon päälle pitäis ruseta vääntämään imusarjaa 4 2kurkkuiselle mitä pyydät jos myyt :?:
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
woogie
Hiljaisempi
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 19:18
Paikkakunta: äänekoski

Viesti Kirjoittaja woogie »

Jaa... en tiedä vielä mitä näille tekisi. Koneen verran olisi palikoita muttei koppaa mihin laittaa. Sais jostain tarkemmin tietää mitä kansia nää on, sitten tietäisi rupeanko kunnostamaan vaiko myisin pois. Aika tylyä patteristoa oot suunnittelemassa :P .
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

D0OE on 68-70 kansi 302:sta, palotila 58.2cc ja venat 1.78/1.45.

D2OE on 71-74, muut tiedot samat...

Näin Monroen aapinen kertoo.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

woogie kirjoitti:Jaa... en tiedä vielä mitä näille tekisi. Koneen verran olisi palikoita muttei koppaa mihin laittaa. Sais jostain tarkemmin tietää mitä kansia nää on, sitten tietäisi rupeanko kunnostamaan vaiko myisin pois. Aika tylyä patteristoa oot suunnittelemassa :P .
Tälläistä löytyi. Molempia käytetty 302 pannuissa, D2OE on vuosimallia 71-74 ja D0OE vuosilta 68-70.Molemmissa venttilien koot ovat 1.78/1.45. D5TE taasen on 351 koneesta vuosilta 75-77 ja venttilit 1.84/1.54. :wink:
Pony ehtikin jo ennen minua . :shock:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

woogie kirjoitti:Jaa... en tiedä vielä mitä näille tekisi. Koneen verran olisi palikoita muttei koppaa mihin laittaa. Sais jostain tarkemmin tietää mitä kansia nää on, sitten tietäisi rupeanko kunnostamaan vaiko myisin pois. Aika tylyä patteristoa oot suunnittelemassa :P .
Perustelut.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
woogie
Hiljaisempi
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 19:18
Paikkakunta: äänekoski

Viesti Kirjoittaja woogie »

Voipi olla etten kerkiä ruveta väkertään mittään näistä. Täysi työ saada pyörä kasaan kesäksi. Näistä hatuista voi tarjota jotain.
4 2kurkkuista mam mam... :twisted:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Luovaa hulluutta

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuosta imusarjasta viellä kahjoksi varmaan monikin meiksin noteeraa, mut itse pidän itseäni luovana hulluna :wink: kun olen tottunut tekemään kaiken mahdollisen minkä vähänkin voi itse tehdä. Niinpä aikani mietittyäni päätin tehdä tuollaisen 4x2 systeemin, kyselin tripoweri pakettia mutta on pirun kallis 2500e kaasareineen, joten teenpä ite vähän äreemmän. Onneks on kokemusta jo entuudestaan on tullu noita 4 sarjoja tehtailtuun, pelti sarjojakin on tullut tehtyä eikä ole pois suljettu että teen omaan musseen omalla mallilla pelti sarjat. Mut kohan tuon imarin saa aikaiseksi onneks ei ole mitään kiirettä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Gallu66
Aktiivi
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Syys 2004, 11:26
Auto: Ford Galaxie 500 Convertible 1966
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gallu66 »

Pony kirjoitti:D0OE on 68-70 kansi 302:sta, palotila 58.2cc ja venat 1.78/1.45.
Näin Monroen aapinen kertoo.

Millaiset on noiden kanavat ja venttiilit, onko ne isommat kun -91 Gt Mussen kansissa?
Onko noi jo ns. saastekannet?
Olisko ne sopivat virikäyttöön?
Olisko noissa parempi virtaus kun -91 Gt:n kansissa?

Kauheasti kysymyksiä mutta kun kone on menossa kasaan ja noi vois olla paremmat ku ne -91 Gt:n kannet.....???
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Re: Luovaa hulluutta

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

ROKI kirjoitti:Tuosta imusarjasta viellä kahjoksi varmaan monikin meiksin noteeraa, mut itse pidän itseäni luovana hulluna :wink: kun olen tottunut tekemään kaiken mahdollisen minkä vähänkin voi itse tehdä. Niinpä aikani mietittyäni päätin tehdä tuollaisen 4x2 systeemin, kyselin tripoweri pakettia mutta on pirun kallis 2500e kaasareineen, joten teenpä ite vähän äreemmän. Onneks on kokemusta jo entuudestaan on tullu noita 4 sarjoja tehtailtuun, pelti sarjojakin on tullut tehtyä eikä ole pois suljettu että teen omaan musseen omalla mallilla pelti sarjat. Mut kohan tuon imarin saa aikaiseksi onneks ei ole mitään kiirettä.
Ala Roki kiireesti keräämään kaasareita kun niitä voi vielä ainakin käytettynä löytää. Mulla oli vähän samat suunnitelmat mutta selvisi että Dellorto on lopettanut tuplien valmistamisen ja Webereillä valmis paketti Englannista olisi maksanut 4500€.
Jos kiinnostaa, mulla olisi yhdet pikkupalotilaiset, kevyesti pakopuolelta portatut 289 C6AE kannet tuplajousilla. Palotilaksi mittasin 52.5cc, lienee vähän plaanattu.
1966 HT 347 Stroker
Vastaa Viestiin