Että jos hieman isompaa...
Comp Cams XE256H nokka-akseli
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
AFR:t, imusarja ja pakosarjat sietää paljon rajumpaakin.
Mielestäni vielä EX274H voisi olla vielä ihan sopiva, tosin tyhjä käynti saattaa olla rauhatonta.
Entäs siten retro-fit rullanokka, tai tavallinen rullanokka uudentyyppisillä nostajilla? Noilla saisi rauhoitettua tyhjäkäyntiä ja laajennettua vetoaluetta.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Haarukoin tulevaisuutta.....Tyhjäkäynti tietty sais olla vakaata! Mitenkäs kustannuspuoli EX:t versus Retrofit tai tav. rullanokka???457 kirjoitti:Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
AFR:t, imusarja ja pakosarjat sietää paljon rajumpaakin.
Mielestäni vielä EX274H voisi olla vielä ihan sopiva, tosin tyhjä käynti saattaa olla rauhatonta.
Entäs siten retro-fit rullanokka, tai tavallinen rullanokka uudentyyppisillä nostajilla? Noilla saisi rauhoitettua tyhjäkäyntiä ja laajennettua vetoaluetta.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Nostellaas tätäkin vähän...Mexico65 kirjoitti:Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
AFR:t, imusarja ja pakosarjat sietää paljon rajumpaakin.
Mielestäni vielä EX274H voisi olla vielä ihan sopiva, tosin tyhjä käynti saattaa olla rauhatonta.
Entäs siten retro-fit rullanokka, tai tavallinen rullanokka uudentyyppisillä nostajilla? Noilla saisi rauhoitettua tyhjäkäyntiä ja laajennettua vetoaluetta.
Oliskos tää EX274H sovelias ammattilaisen porttaamille 289-rautakansille kun nyt on se pako- ja imupuoli kondiksessa, laatikko prepattu, turbiini uus(2500 stall), perä vielä 3,55?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ei ole liikaaMake67 kirjoitti:Oliskos tää EX274H sovelias ammattilaisen porttaamille 289-rautakansille kun nyt on se pako- ja imupuoli kondiksessa, laatikko prepattu, turbiini uus(2500 stall), perä vielä 3,55?
Viime talvena asennettiin 5.0 koneeseen Cranen 449591 ( Duration @.004 Intake 282 ° Exhaust 288 ° , Duration @.050 Intake 220 ° Exhaust 226 ° ).
Eikä tuntunut yhtään liian kireältä, nokkaa miedonnettiin 1,6 keinuvivuilla. Kone käy tyhjäkäyntiä nätisti 700 rpm ja kiertää iloisesti +6000rpm. Käyttö kohteena normaali katu- / maantieajo. Tehot +330hp ja vääntö +330lbs. Kannet amatöörin porttaamat E7 rautakannet. Koska tehomittaus aloitettiin vasta 2500rpm niin alakierrosten vääntö jäi hieman epäselväksi, mutta 295lbs / 2500rpm kertoo sen, että kone vääntää jo alhaalta.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Laitoin yv:n65HT kirjoitti:Olisiko mahdollista saada tietää tarkemmin millä moiset tehot on saatu? Ovat suunnilleen sitä luokkaa mitä itsekin tavoittelen.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.