Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tos on sitä tyyliä mitä mäkin oon suunnitellu tolle mun -65 Ht projektille,mistä puhuin mm. "457":lle..ei ehkä noin radikaalina mutta jotain ton suuntaista.. on vaan noi SN95 kolaroidutkin yms. aika hintavia pilkottaviksi... No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä...
Niin ja sen verran edittiä vielä, olis tiedossa -95 Gt korin raato... Mitähän ne sanois katsastukses jos "korjais" ruostevaurioita tommosella pohjalevyllä.. Toisaalta alkaa olla jo toi orginaali pohja hitsattu...
Viimeksi muokannut Make_O, 01 Elo 2005, 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make_O kirjoitti:No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä...
Mitäs jos tuon svapin tekiskin toistepäin... Ei tulis tehorajoja, ei päästömittauksia, ei kaikenmaailman turvatyynyjä ja ajonesto jupinoita ja sais mustat kilvet...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Make_O kirjoitti:No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä...
Mitäs jos tuon svapin tekiskin toistepäin... Ei tulis tehorajoja, ei päästömittauksia, ei kaikenmaailman turvatyynyjä ja ajonesto jupinoita ja sais mustat kilvet...
Toi prokkis tehtäisiinki tietenki -65 papereilla...
JXA-26 kirjoitti:Aivan ! Mutta pakko tyytyä vain virtuaali rakentamiseen, kun tuo niin ihana Suomen laki kieltää korin vaihdot muilta kuin rungollisilta autoilta.
Niin joo jos vaihtaa koko korin, mutta ei korjatakkaan ku pikkasen ruosteista pohjaa.. Tarkotus oliskin että kuitenki kone jäis suht "alkuperäiseksi"... No nykyään on tietenki se hyvä puoli että jousitus tyyppiä voi vaihtaa eli lehtien tilalle voi asentaa kierrejouset.. Ja onneksi tosiaan haaveileminen ei maksa mitään eikä semmosta voi verottaa..
ei tuo aivan mahdoton toteutus ole, itse tiedän kaksi ekan korimallin mustia jotka on leimassa,ja pohjalevyssä ei ole yhtään alkuperäistä peltiä..mcPhersonit edessä ja takana isot kotelot, toisessa nelilinkki. ja koneetkaan ei ole alkuperäiset..ei ongelmia katsastuksessa.
ROKI kirjoitti:Joo on niillä jenkeillä ihmeellinen ajatuksenkulku, ensin tehdään mittatarkkaa työtä korioikasupenkissä, ja kaikkimahdollinen pellistä kuitenkin sitten rykästään loppuvaiheessa kuitua ja sikaliimaa. Ei muuten onnistus meikäläisen pajalla, varsinkin kun on noin mittavista koritöistä kysymys, eurohäksättimiin voi vedellä kuitu kittiä kylläkin. Mielipiteeni onkin että, muovia muoviautoihin, ja peltiä peltiautoihin, sellanen juttu viellä jos ei löydy valmista kaarta, se tehdään suorastapellistä samoin kuin ovet, on noitakin tullut taiteiltua. Pirunmoinen työ niitä tehdessä, mut kun saada pitää niin vasarä käteen ja takomaan, taipuu se suorapelti vaikka palloksi jos on tarvis, onhan AC Copratkin taottu suorasta alupellistä käsin. Hehkuttamalla tietenkin mut kumminkin käsin hakattuna.
Ihme homma tosiaan tuo lasikuitudun tempaiseminen levitykseen. Jos nyt väännetään noin pitkälle koko homma niin samassa konkurssissa luulisi nähneen vaivaa loppuun asti. Levitys on tuollaisena pallona aina hiukan töpön näköinen, mutta noin laajassa muokkauksessa ammattitaitoinen seppä olisi levittänyt koko lokasuojaa. Hyvin tehtynä homma olisi ollut tyylikäs ja alkuperäisen näköinen = täysin suhteessa koko projekti tasoon.