1966 Mustang FB-kori 2003 Cobran alustalla

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

Tos on sitä tyyliä mitä mäkin oon suunnitellu tolle mun -65 Ht projektille,mistä puhuin mm. "457":lle..ei ehkä noin radikaalina mutta jotain ton suuntaista.. on vaan noi SN95 kolaroidutkin yms. aika hintavia pilkottaviksi... No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä... :(

Niin ja sen verran edittiä vielä, olis tiedossa -95 Gt korin raato... Mitähän ne sanois katsastukses jos "korjais" ruostevaurioita tommosella pohjalevyllä.. 8) Toisaalta alkaa olla jo toi orginaali pohja hitsattu...
Viimeksi muokannut Make_O, 01 Elo 2005, 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Make_O kirjoitti:No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä... :(
Mitäs jos tuon svapin tekiskin toistepäin... Ei tulis tehorajoja, ei päästömittauksia, ei kaikenmaailman turvatyynyjä ja ajonesto jupinoita ja sais mustat kilvet... :roll:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

JXA-26 kirjoitti:
Make_O kirjoitti:No meni tietysti pikkasen "maku" pois ideasta ku näköjään jenkki Jamesit on tommostakin jo väsäämässä... :(
Mitäs jos tuon svapin tekiskin toistepäin... Ei tulis tehorajoja, ei päästömittauksia, ei kaikenmaailman turvatyynyjä ja ajonesto jupinoita ja sais mustat kilvet... :roll:
Toi prokkis tehtäisiinki tietenki -65 papereilla... :roll:
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Aivan ! Mutta pakko tyytyä vain virtuaali rakentamiseen, kun tuo niin ihana Suomen laki kieltää korin vaihdot muilta kuin rungollisilta autoilta. :cry:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Make_O
Aktiivi
Viestit: 109
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 19:32
Auto: Ford Galaxie XL -68
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Make_O »

JXA-26 kirjoitti:Aivan ! Mutta pakko tyytyä vain virtuaali rakentamiseen, kun tuo niin ihana Suomen laki kieltää korin vaihdot muilta kuin rungollisilta autoilta. :cry:
Niin joo jos vaihtaa koko korin, mutta ei korjatakkaan ku pikkasen ruosteista pohjaa.. :) Tarkotus oliskin että kuitenki kone jäis suht "alkuperäiseksi"... No nykyään on tietenki se hyvä puoli että jousitus tyyppiä voi vaihtaa eli lehtien tilalle voi asentaa kierrejouset.. Ja onneksi tosiaan haaveileminen ei maksa mitään eikä semmosta voi verottaa.. :)
surmanajaja
Aktiivi
Viestit: 39
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 08:17
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja surmanajaja »

ei tuo aivan mahdoton toteutus ole, itse tiedän kaksi ekan korimallin mustia jotka on leimassa,ja pohjalevyssä ei ole yhtään alkuperäistä peltiä..mcPhersonit edessä ja takana isot kotelot, toisessa nelilinkki. ja koneetkaan ei ole alkuperäiset..ei ongelmia katsastuksessa.
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

ROKI kirjoitti:Joo on niillä jenkeillä ihmeellinen ajatuksenkulku, ensin tehdään mittatarkkaa työtä korioikasupenkissä, ja kaikkimahdollinen pellistä kuitenkin sitten rykästään loppuvaiheessa kuitua ja sikaliimaa. Ei muuten onnistus meikäläisen pajalla, varsinkin kun on noin mittavista koritöistä kysymys, eurohäksättimiin voi vedellä kuitu kittiä kylläkin. Mielipiteeni onkin että, muovia muoviautoihin, ja peltiä peltiautoihin, sellanen juttu viellä jos ei löydy valmista kaarta, se tehdään suorastapellistä samoin kuin ovet, on noitakin tullut taiteiltua. Pirunmoinen työ niitä tehdessä, mut kun saada pitää niin vasarä käteen ja takomaan, taipuu se suorapelti vaikka palloksi jos on tarvis, onhan AC Copratkin taottu suorasta alupellistä käsin. Hehkuttamalla tietenkin mut kumminkin käsin hakattuna.
Ihme homma tosiaan tuo lasikuitudun tempaiseminen levitykseen. Jos nyt väännetään noin pitkälle koko homma niin samassa konkurssissa luulisi nähneen vaivaa loppuun asti. Levitys on tuollaisena pallona aina hiukan töpön näköinen, mutta noin laajassa muokkauksessa ammattitaitoinen seppä olisi levittänyt koko lokasuojaa. Hyvin tehtynä homma olisi ollut tyylikäs ja alkuperäisen näköinen = täysin suhteessa koko projekti tasoon.
Vastaa Viestiin