kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
Siitä kimposi sitten ajatus jos laittaisi suoraan sähköisen pumpun ja katseeni osui tällaiseen
http://www.jegs.com/i/Proform/778/68220 ... ProductId=
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paketista.
Alumiinisyyläri ja sähköflekti minulla jo on.
Sitten heräsi muutamia tyhmiä kysymyksiä eli miten termarin kanssa jos tuossa ei ole lämmön mukaan säätyvä nopeus niin haittaako jos termari jää paikalleen. Termarikotelon toinen letkulähtö pitää varmaan tulpata tai saako siitä vedettyä puuttuvan lähdön lämppärin kennolle?
vesipumppujuttuja
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
Re: vesipumppujuttuja
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
-
- Aktiivi
Onko sinulla Galaxie61 toiminut se sähköinen pumppu moitteetta? Pitää itsekkin seuraavasta tilistä varmaan tilata moinen kampe.Galaxie61 kirjoitti:kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
Siitä kimposi sitten ajatus jos laittaisi suoraan sähköisen pumpun ja katseeni osui tällaiseen
Sitten heräsi muutamia tyhmiä kysymyksiä eli miten termarin kanssa jos tuossa ei ole lämmön mukaan säätyvä nopeus niin haittaako jos termari jää paikalleen. Termarikotelon toinen letkulähtö pitää varmaan tulpata tai saako siitä vedettyä puuttuvan lähdön lämppärin kennolle?
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
tässä tapauksessa kävi niin että pummpu menikin kaverin kiihdyttimeen, siinä ainaki on hyvin toiminut.jarski_man kirjoitti:Onko sinulla Galaxie61 toiminut se sähköinen pumppu moitteetta? Pitää itsekkin seuraavasta tilistä varmaan tilata moinen kampe.Galaxie61 kirjoitti:kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen