vesipumppujuttuja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: vesipumppujuttuja

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
Siitä kimposi sitten ajatus jos laittaisi suoraan sähköisen pumpun ja katseeni osui tällaiseen
http://www.jegs.com/i/Proform/778/68220 ... ProductId=
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paketista.
Alumiinisyyläri ja sähköflekti minulla jo on.

Sitten heräsi muutamia tyhmiä kysymyksiä eli miten termarin kanssa jos tuossa ei ole lämmön mukaan säätyvä nopeus niin haittaako jos termari jää paikalleen. Termarikotelon toinen letkulähtö pitää varmaan tulpata tai saako siitä vedettyä puuttuvan lähdön lämppärin kennolle?
kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
jarski_man
Aktiivi
Viestit: 32
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 17:29
Paikkakunta: Iisalmi

Re: vesipumppujuttuja

Viesti Kirjoittaja jarski_man »

Galaxie61 kirjoitti:
jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
Siitä kimposi sitten ajatus jos laittaisi suoraan sähköisen pumpun ja katseeni osui tällaiseen
http://www.jegs.com/i/Proform/778/68220 ... ProductId=
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paketista.
Alumiinisyyläri ja sähköflekti minulla jo on.

Sitten heräsi muutamia tyhmiä kysymyksiä eli miten termarin kanssa jos tuossa ei ole lämmön mukaan säätyvä nopeus niin haittaako jos termari jää paikalleen. Termarikotelon toinen letkulähtö pitää varmaan tulpata tai saako siitä vedettyä puuttuvan lähdön lämppärin kennolle?
kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.
Onko sinulla Galaxie61 toiminut se sähköinen pumppu moitteetta? Pitää itsekkin seuraavasta tilistä varmaan tilata moinen kampe.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: vesipumppujuttuja

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

jarski_man kirjoitti:
Galaxie61 kirjoitti:
jarski_man kirjoitti:Lainaan tätä viestiketjua kun vastaava tilanne itsellä mahdollisesti edessä, eli kuten aikaisemmin tuolla kirjoittelin niin oli ongelmia vesipumpun ja kampiakselin hihnapyörien kanssa.
Siitä kimposi sitten ajatus jos laittaisi suoraan sähköisen pumpun ja katseeni osui tällaiseen
http://www.jegs.com/i/Proform/778/68220 ... ProductId=
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paketista.
Alumiinisyyläri ja sähköflekti minulla jo on.

Sitten heräsi muutamia tyhmiä kysymyksiä eli miten termarin kanssa jos tuossa ei ole lämmön mukaan säätyvä nopeus niin haittaako jos termari jää paikalleen. Termarikotelon toinen letkulähtö pitää varmaan tulpata tai saako siitä vedettyä puuttuvan lähdön lämppärin kennolle?
kyllä se termostaatti pitää sinne jättää paikalleen ja lähtöä kannattaa käyttää lämppärin letkulle.
Onko sinulla Galaxie61 toiminut se sähköinen pumppu moitteetta? Pitää itsekkin seuraavasta tilistä varmaan tilata moinen kampe.
tässä tapauksessa kävi niin että pummpu menikin kaverin kiihdyttimeen, siinä ainaki on hyvin toiminut.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Vastaa Viestiin