Muutoskatsastus
Valvoja: Ville K
- miksu11
- Addikti
- Viestit: 152
- Liittynyt: 10 Syys 2012, 21:25
- Auto: Mustang 1966 HT
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Muutoskatsastus
Pitäis katsastaa musse uudella tekniikalla ..(kutosesta kasiin)tossa alustavasti kyselin parilta paikalliselta asemalta jos huhti-toukokuussa veis näytille..Molemmat vaatii dokumenttiä millanen on vastaavan 66 V8:sin esim.jarrut.perä ja jouset ollu mistä tommosia dokumenttejä löytäis..??
Re: Muutoskatsastus
Maahantuojalta
Re: Muutoskatsastus
kelpaiskohan niille tehtaan shop manual?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: Muutoskatsastus
Niille kyllä oikeasti kelpaa paljon epävirallisemmatkin dokumentit, ja myös Suomesta löytyy sellaisiakin katsatusmiehiä, jotka eivät dokumentteja paljon tarvitse, vaan oikeasti TIETÄVÄT asioita.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
- miksu11
- Addikti
- Viestit: 152
- Liittynyt: 10 Syys 2012, 21:25
- Auto: Mustang 1966 HT
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Muutoskatsastus
Joo se on kylän vaihto.. 

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Muutoskatsastus
Shopmanual on erinomainen vaihtoehto. Toinen hyvä on Haynes korjausopas. Kolmas hyvä on esim. mustangsunlimitedin varaosakataloogi. Tai se paras on se minkä Teppokin sanoo, että katsuri joka tietää miten asiat menevät. Toi vaan tuppaa olemaan käytäntö nykyisin, että haluavat kasan dokumentteja jotta ei katsurin oma perse tervaannu.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Muutoskatsastus
Eutpäähän joutuu vaihtamaan aika paljon palikkaa I6->V8 swapissa. Eli melkein kaikki liikkuvat osat. Mutta kuten edellä todettu, kyllä katsureissa löytyy hyvinkin tietäviä tyyppejä, jotka näkevät, että viisipulttiset navat, ok, se asia hoidettu, ym.
Re: Muutoskatsastus
Tule joensuuhun, täällä on sellaset katsurit jotka on perillä muutoksista. Tietävät rinnakkais tuotanto mallit ja mitä niihin pitää vaihtaa. Itse käytin outokummun konttorilla, konttorin johtaja suoritti toimenpiteet. Kyseli mitä olen muuttanut, ja katsoi papereitaan ja tuumasi että kunnossa on niiltä osin, siististi rakennettu auto pannaan paperit kuntoon. Leima tuli 89 keväällä, ja sehän on vain muutos katsastus ei sen kummempi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Muutoskatsastus
Viellä vähäsen lisää, etupäähän ei tarvitse vaihtaa kuin olkaakselit 5 pultti navat joko isoilla rummuilla tai levyjarrut, ala ja ylätukivarret kelpaa entiset jos ovat hyvät, etu jouset ohjaus vermeet käy 6 koneisen mutta suositeltavaa vaihtaa 8 version hiluihin ovat vahvempaa kaliperiä. Jarrupääsylinteri kannattaa muuttaa 2 piiriseksi, takaakseliston vaihto 8 tai 9 tuumaseen takajouset kelpaa entiset, takajarrut 10 tuumaseksi tai levyiksi. Näillä muutoksilla kelpaa varmasti leimalle.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- miksu11
- Addikti
- Viestit: 152
- Liittynyt: 10 Syys 2012, 21:25
- Auto: Mustang 1966 HT
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Muutoskatsastus
Moro.tuli talven aikana vaihettua alustaan v8:sin Olkaakselit,levyjarrut,2 piiri sylinteri,etujouset,ohjaushilut tuli kaikki uudet,8 tuumanen perä.noilta osin pitäis juu saada leimalle..
Löyty Roki onneks tosta naapuri kunnasta kans katsuri joka tietää mitä autossa kuuluuolla
Löyty Roki onneks tosta naapuri kunnasta kans katsuri joka tietää mitä autossa kuuluuolla

Re: Muutoskatsastus
Hyvä kun löytyi tietävä katsuri, ei tartte merta etemmä kalaan lähtiä. Nykysin on 50% raja, minä kun tein muutokset oli 38% raja meni hivenen rajoille muutos prosenti.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302