302 EFI
OHOH
Hyvät hyssykät ei pahalla, mutta miks tuo pannu huone on noin sekalutta.
Tottakai oman kullan genitaaleita on kuvia...GT look kirjoitti:Onko muilla kuvia +90 luvun konehuoneista?
http://www.partanen.net/mustang/PICT5839.html
Aijai.. kohta saa uutta putkistoa.. mmm...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
-
- Aktiivi
- Viestit: 31
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:14
- Paikkakunta: Tallinna - Viro
Hei, tässämustangiharrastaja täältä Viron puolelta - omistanut auto 96 Coupen ja manuaali 95 GT-n. Olen ollut sivuilane vieraana tähän asti.
Sai juuri viime vikonlopulla kokeiltu 302 EFI uusia motteja 95 GT-llä. Mainitua autoa yritin myös myyda jossain vaiheessa sivujenne kautta - se oli se musta 95 vuoden manuaali GT. Valitettavasti jouduin myymään sen, mutta autan uutta omistajaa motteissa.
Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, K&N suodattimen, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet, K&N sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Sai juuri viime vikonlopulla kokeiltu 302 EFI uusia motteja 95 GT-llä. Mainitua autoa yritin myös myyda jossain vaiheessa sivujenne kautta - se oli se musta 95 vuoden manuaali GT. Valitettavasti jouduin myymään sen, mutta autan uutta omistajaa motteissa.
Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, K&N suodattimen, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet, K&N sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Viimeksi muokannut mustang2005, 01 Huhti 2005, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla?mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?


- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
veekoo kirjoitti:Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla?mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?Sillä pitäisi päästä jo alle 5s 0..100kmh? Kuulostaa hyvältä!






Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey