302 EFI

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

OHOH

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Hyvät hyssykät ei pahalla, mutta miks tuo pannu huone on noin sekalutta.
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Näky olevan uudet piuhat kynttilöille, ja erilaine viltteri hönkätorvessa.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Missä ne alukannet tuolla ovat??? :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

GT look kirjoitti:Onko muilla kuvia +90 luvun konehuoneista? :twisted:
Tottakai oman kullan genitaaleita on kuvia...
http://www.partanen.net/mustang/PICT5839.html

Aijai.. kohta saa uutta putkistoa.. mmm...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
GT9008
Hiljaisempi
Viestit: 27
Liittynyt: 24 Loka 2004, 00:41
Paikkakunta: noll kasi

Viesti Kirjoittaja GT9008 »

GT look kirjoitti:Onko muilla kuvia +90 luvun konehuoneista? :twisted:
toi vapaa virtaus suodatin kannattaa siirtää pois tosta kohti sillä laturi ja flekti työntää aikast paljon ylimääräistä ilmaa koko ajan filtteriin ja lämmintä sellaista!!! 90 kulma ja lokarin sisään eiks je.
Avatar
mercstang
Aktiivi
Viestit: 112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mercury Capri -79
Mustang GT -95

Viesti Kirjoittaja mercstang »

Jep, suodatin sisälokarin puolelle alkuperäisestä ilmanottoreiästä. Noista "dervishin" kuvista näkyy toteutus hyvin.
mustang2005
Aktiivi
Viestit: 31
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:14
Paikkakunta: Tallinna - Viro

Viesti Kirjoittaja mustang2005 »

Hei, tässämustangiharrastaja täältä Viron puolelta - omistanut auto 96 Coupen ja manuaali 95 GT-n. Olen ollut sivuilane vieraana tähän asti.
Sai juuri viime vikonlopulla kokeiltu 302 EFI uusia motteja 95 GT-llä. Mainitua autoa yritin myös myyda jossain vaiheessa sivujenne kautta - se oli se musta 95 vuoden manuaali GT. Valitettavasti jouduin myymään sen, mutta autan uutta omistajaa motteissa.

Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, K&N suodattimen, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet, K&N sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Viimeksi muokannut mustang2005, 01 Huhti 2005, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla? :shock: Sillä pitäisi päästä jo alle 5s 0..100kmh? Kuulostaa hyvältä! :)
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

veekoo kirjoitti:
mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla? :shock: Sillä pitäisi päästä jo alle 5s 0..100kmh? Kuulostaa hyvältä! :)
:!: :!: :!: Jep :!: :!: :!:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin