korjaamokäsikirjat
Valvoja: Ville K
- Vege
- Hiljaisempi
- Viestit: 16
- Liittynyt: 17 Helmi 2005, 21:36
- Auto: HT -65 289+C4+8"
- Paikkakunta: Mynämäki
korjaamokäsikirjat
Miettiny tässä että vois jonnin moisen opuksen hommata mistä selviäisi kaiken näköistä nippelitietoa ja sähkökaaviot jne. sekä mielellään kaikkea muuta mahdollisia mittoja jne jne jne mitä kaikkea, mutta pääasiana mielessä tällä hetkellä oisi noi sähkökaaviotkin
eli asiaan onko jotain sopivia kirjoja mitä voi suositella ja mitä kokemuksia mistäkin, itellähän on toi vuoden 65 HT 289 koneella
eli asiaan onko jotain sopivia kirjoja mitä voi suositella ja mitä kokemuksia mistäkin, itellähän on toi vuoden 65 HT 289 koneella
HT -65 289+C4+8"
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 10
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Vaihteeksi uusi hakusessa.. Ex Fastback 65, Ex Fastback 68
- Paikkakunta: Kouvola
Katsopas sähkökaavioita myös alla olevasta linkistä. Mielestäni aika hyvät kuvat. Korjaamokäsikirja kannattaa tietysti myös hankkia...
http://hammar.dyndns.org/~djhamma/wiring/wiring1965.htm
http://hammar.dyndns.org/~djhamma/wiring/wiring1965.htm
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Olen samaa mieltä Karipojankariboy kirjoitti:Sähköjen uusiksi laittaminen ei ole ollenkaan pöhkömpi idea.
Aika vähän niitä sähköjä loppujen lopuksi on näin vanhassa autossa.


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Sähköt uusiksi
Joo sit kun teette niitä sähkövirityksiä laittakaa paksummalla piuhalla mitä on alkuperäiset turat, ja jos mahdollista muuttakaa yksinkertaisemmaksi kaikki kytkennät. Ei turhia koukeroita yksi reilu päävirta tapsi sulakerasialle, siitä yksin kertaiset vedot kohteisiin mulla on aikeissa tehdä koko johtosarjat itse uusiksi. Jätän myös pois tulipelin liitos pistokkeet, laitan läpivienti kumit niihi aukkoihin eikä liitoksia, vaa yhtenäinen kokonaisuus ei ole varmasti kontakti ongelmia. Konetila kojelaudan alus ja taakse menevät sarjat, muuttan toiminna nykyaikaisemmaksi niin että vilkku toimii vilkkuna ,samoin kuin jarru erikseen ledivaloilla vilkku vaeltavana. oneks on sähköpuolikin hanskassa ei tartte toisia pyydellä avuksi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Niin ROKI onko nuo takavalot valmiit ledisarjat vai oletko itse suunnitellut?
Onko tuossa tulevassa kokoonpanossa siis erikseen jarrulle omat ledit ja omat ledit vilkulle vai mitä tuo vilkku vilkkuna tarkoittaa ja mitä tapahtuu kun vilkku ja jarru ovat samaan aikaan päällä?
Vähän olen myös itse ajatellut tehdä ledeistä vaeltavia vilkkuja mutta tivolivalo lopputulos pelottaa
Onko tuossa tulevassa kokoonpanossa siis erikseen jarrulle omat ledit ja omat ledit vilkulle vai mitä tuo vilkku vilkkuna tarkoittaa ja mitä tapahtuu kun vilkku ja jarru ovat samaan aikaan päällä?
Vähän olen myös itse ajatellut tehdä ledeistä vaeltavia vilkkuja mutta tivolivalo lopputulos pelottaa
- Vege
- Hiljaisempi
- Viestit: 16
- Liittynyt: 17 Helmi 2005, 21:36
- Auto: HT -65 289+C4+8"
- Paikkakunta: Mynämäki
juu tossa bongaillu, niin öljyvarotusvalo ei oo kiinni, lämpömittari ei toimi, johto hukassa mikä tulee anturiin, ja polttoainemittari on pimeenä, myös etuvalossa jotain maattovikaa kun palaa himmeesti, tarttee kyllä jollain keksiä suunnatakkin se, mutta mutta ens talvena varmaan viimeistään lähtee kaikki nykyset sähköt ja johdotukset kävelemään ja uutta tilalle, tai sitten kun auto jossain vaiheessa on tarkotus saada maalaukseen niin on konekkin pois edestä ko. operaatiota suorittaessa
HT -65 289+C4+8"
Juu ledi valoja saa valmiina musen omiin pesiin toimivat vai kuten entiset, oma viritys olis sellanen jossa jarru toimii omana osanaan ja vilkku omanaan, eli kun laittaa vilkun päälle ja jarrua painaa jarruvalo palaa alla kokoajan. Ledejä mulla on jonkun verran jemmassa, muta voisn kyllä käyttää valmista pakettia hiukan muunneltuna.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302