edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Musseman
Hiljaisempi
Viestit: 22
Liittynyt: 18 Maalis 2009, 15:27
Auto: Musse -66 HT C4
Paikkakunta: salo

edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja Musseman »

Huomasin tuossa että kaasari pudottaa vas puolelta imusarjan päälle tippoja kaasuvivustosta ja bensanhajua hieman esiintynyt aiemmin.
Ilmeisesti tuohon ei ole tiivisteitä saatavana? Jenkkifoorumi sanoi että pitäisi tehdä isompi reikä
kaasarin runkoon ja asentaa pusla vivuston varren ja rungon väliin tai niin ainakin asian ymmärsin.
Ootteko törmännyt vastaavaan vuotoon ja onko heitetty uusi kaasari tilalle vai korjattu jotenkin?
Jos tarvii uuden niin kannattaisko toi sähköryyppymalli kaasari vaihtaa manuaaliryyppykaasariin 1405 ja tarviiko jonkun erillisen
asennussarjan vai toimiiko suoraan vanha pois ja uusi tilalle systeemillä?

Alla linkki jenkkifoorumille.
http://www.forabodiesonly.com/mopar/sho ... hp?t=95660
Musseman
Hiljaisempi
Viestit: 22
Liittynyt: 18 Maalis 2009, 15:27
Auto: Musse -66 HT C4
Paikkakunta: salo

Re: edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja Musseman »

Tämäkin selvisi jo kun juttelin muutaman edelin kaasariexpertin kanssa ja on kuulemma ominaisuus eli ei vaadi toimenpiteitä.
On kuulemma saatavana jotain roiskelevyjä kaasarin alle mutta laitetaan seurantaan tarviiko joskus hommata.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Musseman kirjoitti:Tämäkin selvisi jo kun juttelin muutaman edelin kaasariexpertin kanssa ja on kuulemma ominaisuus eli ei vaadi toimenpiteitä.
On kuulemma saatavana jotain roiskelevyjä kaasarin alle mutta laitetaan seurantaan tarviiko joskus hommata.
Jos kaasari vuotaa hiukankin niin koko laitos vaihtoon! Esim. Holleyltä saatavilla oikeasti vuotamattomia kaasareita.
Polttoaine kuumalle koneelle vaikka vain tippojen muodossa ei ole mitenkään huomiottajättämisen arvoista... Saattaapi ns. lemmenliekki leimahtaa!!!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
FFreak
Aina äänessä
Viestit: 1200
Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
Paikkakunta: Äänekoski

Re: edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja FFreak »

Tokkopa uusi kaasari vuotaa? Nimimerkillä kaksi vanhaa vuotavaa 600 holleytä. :roll:
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...

Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Avatar
ak72
Mega-addikti
Viestit: 678
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Paikkakunta: Raahe

Re: edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Make67 kirjoitti:
Musseman kirjoitti:Tämäkin selvisi jo kun juttelin muutaman edelin kaasariexpertin kanssa ja on kuulemma ominaisuus eli ei vaadi toimenpiteitä.
On kuulemma saatavana jotain roiskelevyjä kaasarin alle mutta laitetaan seurantaan tarviiko joskus hommata.
Jos kaasari vuotaa hiukankin niin koko laitos vaihtoon! Esim. Holleyltä saatavilla oikeasti vuotamattomia kaasareita.
Polttoaine kuumalle koneelle vaikka vain tippojen muodossa ei ole mitenkään huomiottajättämisen arvoista... Saattaapi ns. lemmenliekki leimahtaa!!!
Oma Edel ole koskaan vuotanut, jo 10v ollut koneessa kiinni. Toista voi sanoa sitä edeltäneestä Holleystä, joka keväinen bensan tulva imusarjan päällä. En sitten tiedä uusista Hollystä mutta vanhassa ainakin sai ees taas liruttaa bensoja pois säätöhommissa ja jos powervalvea tartti vaihtaa.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: edelbrockin 1406 600cfm bensavuoto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

ak72 kirjoitti:
Make67 kirjoitti:
Musseman kirjoitti:Tämäkin selvisi jo kun juttelin muutaman edelin kaasariexpertin kanssa ja on kuulemma ominaisuus eli ei vaadi toimenpiteitä.
On kuulemma saatavana jotain roiskelevyjä kaasarin alle mutta laitetaan seurantaan tarviiko joskus hommata.
Jos kaasari vuotaa hiukankin niin koko laitos vaihtoon! Esim. Holleyltä saatavilla oikeasti vuotamattomia kaasareita.
Polttoaine kuumalle koneelle vaikka vain tippojen muodossa ei ole mitenkään huomiottajättämisen arvoista... Saattaapi ns. lemmenliekki leimahtaa!!!
Oma Edel ole koskaan vuotanut, jo 10v ollut koneessa kiinni. Toista voi sanoa sitä edeltäneestä Holleystä, joka keväinen bensan tulva imusarjan päällä. En sitten tiedä uusista Hollystä mutta vanhassa ainakin sai ees taas liruttaa bensoja pois säätöhommissa ja jos powervalvea tartti vaihtaa.
Ehkä mulle on vaan sitten sattunu ns. valioyksilöitä näistä Holleystä koska ei ne mulla vuoda. Käytössä tällähetkellä 20 vuotta vanha ja hyllyssä kolme vuotta vanha racekaasari, sitäkin käytetty pari vuotta, molemmat pitää polttoaineet sisällään eivätkä kuse imarille :roll:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin