V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koossa

Ratapäivät ja muut race-henkiset tapahtumat.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
SMR
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2012, 07:12

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja SMR »

Futurage kirjoitti:

No joo...toi mun Fairmonttihan on jonkinlainen ikoni jonka päänahka on vähän niinkuin riistan statuksella. Jos toi Pokkisen Hallissa rekordeeraama 12 sek / 213 kmh on todellinen niin sen perusteella Roush on nopeampi. Mulla siis slickseillä paras 0-204 kmh 11.006 sek. Kun ajoin Juhan Roushilla pari viikkoa sitten niin tuntui siltä että asia vois oikeasti olla niin.
Hieno juttu jos olisi ! Fairmont on ollut mulla 20 vuotta ( ks. V8 Mag 6 /1996 ) ja tien päällä ei yksikään auto ole jättänyt..boring. Lisää woimaa tien päälle ja radoille niin kaikilla on hauskempaa. Meitä kaikkia tässä kirjoittavia yhdistää rakkaus woimaan & wauhtiin joten samasta meitä yhdistävästä asiasta tässä puhutaan. Oli kyseessä sitten vakio tai viritetty, pyörä tai auto, turbosaabbi tai vanhan liiton veekasi. :D

Nimenomaan näin, hyvin kiteytetty. Ja aina sitä jotain uutta voi oppia kun keskustelua käydään aiheen tiimoilta. Ja onhan lentokenttäajoissa nopeudet nousseetkin melkoisesti täällä Suomessa, jos miettii että 10v sitten 300 oli lähes maaginen nopeus saavuttaa kovimmillekin ajopeleille, nykyään matkat on hiukan lyhenneet mutta 200mph kerhossa on jo useita jäseniä ajoneuvotyypistä riippumatta.

Samalla on vähentynyt huomattavasti ainainen kinastelu kenen ajopeli kulkee kadulla parhaiten. Nykyään kun on suljetulla alueella mahdollista ajaa lujaa useissa tapahtumissa mittauskaluston ollessa tarkka, ei tarvitse enää kinata mikä kulkee ja mikä ei. Tutka kyllä kertoo karun totuuden :)
Avatar
Sport 65
Aktiivi
Viestit: 59
Liittynyt: 06 Elo 2007, 21:44
Auto: 65 Mustang Fastback 347 T5 8"
67 Fairlane GTA 460 C6 9"
Paikkakunta: Orimattila

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Sport 65 »

SMR kirjoitti:
Futurage kirjoitti:

No joo...toi mun Fairmonttihan on jonkinlainen ikoni jonka päänahka on vähän niinkuin riistan statuksella. Jos toi Pokkisen Hallissa rekordeeraama 12 sek / 213 kmh on todellinen niin sen perusteella Roush on nopeampi. Mulla siis slickseillä paras 0-204 kmh 11.006 sek. Kun ajoin Juhan Roushilla pari viikkoa sitten niin tuntui siltä että asia vois oikeasti olla niin.
Hieno juttu jos olisi ! Fairmont on ollut mulla 20 vuotta ( ks. V8 Mag 6 /1996 ) ja tien päällä ei yksikään auto ole jättänyt..boring. Lisää woimaa tien päälle ja radoille niin kaikilla on hauskempaa. Meitä kaikkia tässä kirjoittavia yhdistää rakkaus woimaan & wauhtiin joten samasta meitä yhdistävästä asiasta tässä puhutaan. Oli kyseessä sitten vakio tai viritetty, pyörä tai auto, turbosaabbi tai vanhan liiton veekasi. :D

Nimenomaan näin, hyvin kiteytetty. Ja aina sitä jotain uutta voi oppia kun keskustelua käydään aiheen tiimoilta. Ja onhan lentokenttäajoissa nopeudet nousseetkin melkoisesti täällä Suomessa, jos miettii että 10v sitten 300 oli lähes maaginen nopeus saavuttaa kovimmillekin ajopeleille, nykyään matkat on hiukan lyhenneet mutta 200mph kerhossa on jo useita jäseniä ajoneuvotyypistä riippumatta.

Samalla on vähentynyt huomattavasti ainainen kinastelu kenen ajopeli kulkee kadulla parhaiten. Nykyään kun on suljetulla alueella mahdollista ajaa lujaa useissa tapahtumissa mittauskaluston ollessa tarkka, ei tarvitse enää kinata mikä kulkee ja mikä ei. Tutka kyllä kertoo karun totuuden :)
Ensimmäiseksi täytyy sanoa että vakiohajadösällä voi ajaa varttimailin 9.5-11.50, riippuen kuljettajasta. Mie olen nähnyt kun vakio bussilla ajetetaan 10.2 vuonna 2001 Utissa. Samoin gti-päivillä uudemmat bussit voi vetää 11.00 plus aikoja. Mopolla se on kuljettajasta kiinni, suurin osa on oikeasti melko käsiä, matala kymppi jää haveeksi,l joten autolla voi pärjätä. Mutta on noita nopeita mopojakin, 9 sekunnin vakiomopo ei ole mahdoton, mutta vaatii oikean kuljettajan.
Mustang FB 65 302 T5 8"
Fairlane GTA 67 460 C6 9"
Glastron Carlson CVX-20 Berkeley PackaJet 460
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Sport 65 kirjoitti: Ensimmäiseksi täytyy sanoa että vakiohajadösällä voi ajaa varttimailin 9.5-11.50, riippuen kuljettajasta. Mie olen nähnyt kun vakio bussilla ajetetaan 10.2 vuonna 2001 Utissa. Samoin gti-päivillä uudemmat bussit voi vetää 11.00 plus aikoja. Mopolla se on kuljettajasta kiinni, suurin osa on oikeasti melko käsiä, matala kymppi jää haveeksi,l joten autolla voi pärjätä. Mutta on noita nopeita mopojakin, 9 sekunnin vakiomopo ei ole mahdoton, mutta vaatii oikean kuljettajan.
Nyt on faktat kohdallaan. En ole juuri keskusteluun osallistunut , kolmen eri hayabusan ex-omistajana. Kaikki on niin monen tekijän summa. Itse ajoin muistaakseni parhaimmillaan vakiobusalla 10.8 varttimailin, kun olin aivan kädetön siinäkin. Parhaimmat busa-kaverini veti 10.00 pintaan ja alle vakioilla busilla.
Pelkkä laite ei ole tae lopputulokselle vaan taito.
Uskon myös että jos Villen Fairmont olisi jonkun muun käsissä, tulos olisi jotain ihan muuta. Kaveri joka tuntee oman laitteensa ja osaa sitä käskyttää, on juuri se yhdistelmä millä tuloksia tehdään.
Mitään laitetta tai merkkiä ei voi nimetä paremmaksi tai huonommaksi kuin joku toinen. Kaikki on kiinni tehon lisäksi, osaamisesta ja hallinnasta.
Ei voi sanoa yleisesti "nopeampi kuin hayabusa" tai "nopeampi kuin Ville" On liian monta muuttujaa tässä asiassa yleiseen yhteenvetoon.

Puheet pidetään baareissa tai palstoilla, mutta todellisuus kohtaa kun kaveri on viivalla vieressä. Minä tuskin koskaan pärjäisin varttimaililla esim. Villelle vaikka nostaisin painetta tai rajoitinta vieläkin ylemmäksi. (enkä mutkaradalla pärjää tuskin koskaan Kosolan Mikalle, Mattilan Vesalle tai Malisen Artolle, puhumattakaan mestari Rekosesta tai Keloahosta jne.)
Menkää joskus esim. Villen Fairmontin kyytiin ja katsokaa kuskin raivokasta toimintaa .... siinäkin osaaja ottaa sekunnin tai pari hyvää verrattuna "vakiokuskiin"


Yhteenveto: Näillä asioilla on liian monta muuttujaa että voisi vertailla edes teoriassa..... henkilökohtaisesti vaan viivalle kamun kanssa ja kello kertoo varman totuuden. .... jos vakio-busanisteissakin on haarukalla 9,8-12,9s. ukkoja, niin mitään yleistä ei voi mielestäni hayabusista tai moottoripyöristä sanoa. Se voittaa aina , joka on juuri sillä oikealla hetkellä vallittsevan tilanteen herra :D
- Juha -
SMR
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2012, 07:12

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja SMR »

Karjalaisen Jorma täräytti SE-maanopeuden lukemaan(1490m vedossa) 420,76km/h eilen Joensuussa. Hattu nousee korkealle, ja kyllä Powerking Salonen näköjään ne kovimmat moottorit rakentaa :)

Millonhan nähdään ensimmäiset vain nopeusajoa silmälläpitäen tehdyt supertehokkaat autot Suomessa? Toki se Nätyngin Supra joiltakin osin jo taitaa sitä olla. Se Haapavetinen Vettekin oli jo kyllä voimakas peli aikanaan.
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Joo,

olin tänään Alastarolla seuraamassa kiihdytyskisoja. Toi sama ajatus seisovaa mailia varten rakennetuista autoista pyöri mullakin päässä,
Siellä ei nyt tänä viikonloppuna ollut nitrovehkeitä ajamassa, mutta mitähän sellaisella sais maililla nopeudeksi kun jo varttimaililla nopeutta on noin 500 kmh :roll-roll:
Nopein pyörä, topfueleri, ajoi muuten 6,8 sek ja paras loppunopeus taisi olla luokkaa 330 kmh. Käsittämätöntä kyytiä kahdella pyörällä, tsiisus, niillä kuskeilla ei ihan helposti taida turahtaa pasteijat housuun.
Tässä lajissa kyllä pyörällä ei taas ole mitään sanomista autolle, toisin kuin kadulla...
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Eihän noi nitroputketkaan oikein enää tunnu miltään kun ajavat vain 201 metriä kerrallaan... ennen laivat oli puuta ja miehet rautaa :lol: Tuosta kun pätkäistään prätkille jokavuotinen katsastuspakko ja yhtä tiukat teho/painorajat & viritys rajat mitä autoille niin jos eivät pyörät siitä hidastu niin ainakin elämä vaikeutuu. Tätähän emme oikeasti halua, mutta kyrsii se silti, että miksi autoilla ei voisi olla noin helppoa mitä pyörillä? Toiseksi kun mp jätkät ajavat tuollaisia 270kmh ajoja poliiseja karkuun, niin montako tapausta tarvitaan ennenkuin joku kukkahattu täti alkaa vaatia prätkiä "vadille" ja nopeusrajoittimet kuten kuorma-autoihin...

Seisova maili saavuttaa hitaasti suosiota. Vaitonaisin sanoin, että kyllä niitä vielä tulee, odottakaa rauhassa.

Megajorma tulee ajamaan vielä kovempaa, melko varma juttu, eiköhän pyörässä ole vielä varaa kiristää melkoisesti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Itse asiassa noissa nitrovehkeissä on hölmöä luokitella laite " autoksi" tai "pyöräksi". Kyseessähän on joka tapauksessa yhden hengen 100,000 % kilpalaite joka on vain ja ainoastaan tehty kiihtymään mahdollisimman hyvin. Fysiikka tulee vastaan jos yritetään selviytyä kahdella pyörällä.
Kiihdytyskisoissahan on monta, monta eri luokkaa ja luokissakin vielä indeksejä ja aina kilpaillaan vain omassa luokassa.

Mailin kiihdytys on ainakin Suomessa noin 30 vuotta kehityksessä jäljessä varttimailia.Keimolassa 1975 ekoissa kiihdytyskisoissa ei ollut indeksejä tai muita hienouksia, niinkuin ei tänä päivänä ole mailin kisoissakaan. Ajetaan epävirallisesti kaikki "samassa luokassa", pyörät ja autot, vakiot ja kisavehkeet.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
SMR
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 21 Kesä 2012, 07:12

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja SMR »

Samaan sarjaan menevät myös nämä huippunopeusennätyksiä Bonnevillessä tehneet "autot" ja "pyörät". Renkaiden lukumäärä taitaa olla ainut asia joka yhdistää ne normaaliin autoon taikka moottoripyörään. Katuajoneuvosta rakennetut menopelit taas ovat jotenkin huomattavasti mielenkiintoisempia, nekun sentään muistuttavat vielä perinteistä autoa tai moottoripyörää.
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

SMR kirjoitti:Samaan sarjaan menevät myös nämä huippunopeusennätyksiä Bonnevillessä tehneet "autot" ja "pyörät". Renkaiden lukumäärä taitaa olla ainut asia joka yhdistää ne normaaliin autoon taikka moottoripyörään. Katuajoneuvosta rakennetut menopelit taas ovat jotenkin huomattavasti mielenkiintoisempia, nekun sentään muistuttavat vielä perinteistä autoa tai moottoripyörää.
Joo, olen samaa koulukuntaa. Lisäksi toi purposebuilt - race only juttu keskittyy niin lyhyeen ajanjaksoon Suomessa ainakin,ajat ehkä minuutin, pari vuodessa.Paljon kivempaa kun voi ottaa laitteen tallista milloin vaan ja rempoa sitä omantunnon ja lainsäädännön puitteissa missä ja milloin vaan :D

Lisäksi katuautoilu on enemmän ihmisen geeneissä kuin tarkkaan säännöstelty " virallinen kilpailu". Eivät esi-isämme ole koskaan tienneet kuka tai mikä tulee puun takaa vastaan. :shock:
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Kevyesti asiaan sotkeutuen. Joskus, ammoisina aikoina, ilmaiskanvalta (olisko ollu urheilukanava), tuli ämöriikasta kiihdytyskisoja. Näytettiin vaan nopeimmat luokat ja mua harmitti kun ei koskaan tullu autoluokkia, siis oikeita autoja eikä vain kiihdytyslaitteita!! Nyt harmittaa kun ei tule enää nittäkään, lisää maksukanavia vi...u per..le saa.. ..... :evil:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Futurage
Addikti
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 23:35
Paikkakunta: Tampere

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Futurage »

Heh, mulla tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen yks juttu tähän ikivanhaan "pärjääkö auto moottoripyörälle"-juupas/eipäs keskusteluun liittyen ! Yllättävää eikö totta...
Aiheen autoista puhuttaessa ajatellaan ja käsitellään normaalisti ns.perinteisiä jenkkejä joissa on perinteinen työntötankomoottori, esim. oma autoni mukaan luettuna. Mullahan on Futurassa esimerkiksi 1962 esitelty pikkulohkoFord, eli siis 50 vuotta vanhaa tekniikkaa.On työntötankoa ja 2-venttiilikantta jne. Moottoria ei ole alunperin tarkoitettu kierrätettävän 5000 kierrosta enempää.
Näissä hurjissa pyörissä joihin autojamme verrataan on taas nykyaikaiset superhyper moottorit jotka on alunperin tarkoitettu äärimmäisiksi tehomoottoreiksi ja jotka kiertävät jo tehtaalta 11-12 000.
Mulla on itsellä "vain 20 vuotta vanha" 1000 kuutioinen MotoGuzzin senaikainen supersportti jossa on 80 heppaa.Kiihtyyhän se pelottavan hyvin, mutta ei siitä kyllä esim.Futuralle vastusta ole...mitenkähän vuoden 1962 supermoottoripyörä pärjäisi ?

Tän kommentin tarkoituksena ei ole provosoida eikä repiä tätä vanhaa keskustelua auki, mutta puhutaan kuitenkin asioista oikeilla nimillä...eikä kai mua voi puolueelliseksikaan kutsua, tykkään Guzzistani paljon , se on hieno ja suorituskykyinen laite. :D

Eri sarjat eri vehkeille ja vuosimalleille :) .
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Futurage kirjoitti:Heh, mulla tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen yks juttu tähän ikivanhaan "pärjääkö auto moottoripyörälle"-juupas/eipäs keskusteluun liittyen ! Yllättävää eikö totta...
Aiheen autoista puhuttaessa ajatellaan ja käsitellään normaalisti ns.perinteisiä jenkkejä joissa on perinteinen työntötankomoottori, esim. oma autoni mukaan luettuna. Mullahan on Futurassa esimerkiksi 1962 esitelty pikkulohkoFord, eli siis 50 vuotta vanhaa tekniikkaa.On työntötankoa ja 2-venttiilikantta jne. Moottoria ei ole alunperin tarkoitettu kierrätettävän 5000 kierrosta enempää.
Näissä hurjissa pyörissä joihin autojamme verrataan on taas nykyaikaiset superhyper moottorit jotka on alunperin tarkoitettu äärimmäisiksi tehomoottoreiksi ja jotka kiertävät jo tehtaalta 11-12 000.
Mulla on itsellä "vain 20 vuotta vanha" 1000 kuutioinen MotoGuzzin senaikainen supersportti jossa on 80 heppaa.Kiihtyyhän se pelottavan hyvin, mutta ei siitä kyllä esim.Futuralle vastusta ole...mitenkähän vuoden 1962 supermoottoripyörä pärjäisi ?

Tän kommentin tarkoituksena ei ole provosoida eikä repiä tätä vanhaa keskustelua auki, mutta puhutaan kuitenkin asioista oikeilla nimillä...eikä kai mua voi puolueelliseksikaan kutsua, tykkään Guzzistani paljon , se on hieno ja suorituskykyinen laite. :D

Eri sarjat eri vehkeille ja vuosimalleille :) .
hienoo. :idea:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Juurikin näin. Yleisimmät pyörät Suomessa tuossa ikäluokassa on harrikoita ja brittejä. Eipä taida kovin montaa italialaista kuitenkaan löytyä... Joutuu aikapaljon virittämään kakspyttystä että pärjää ;)
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Futurage kirjoitti:Heh, mulla tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen yks juttu tähän ikivanhaan "pärjääkö auto moottoripyörälle"-juupas/eipäs keskusteluun liittyen ! Yllättävää eikö totta...


Eri sarjat eri vehkeille ja vuosimalleille :) .
Tämä se on kyllä niin herkullinen aihe ikuisesti, että moderaattori vois erottaa omaksi topicikseen.
Itse kun oon aina diggaillut sekä kaksi- että nelipyöräisiä vekottimia melkein valmistusmaasta riippumatta, niin helppo on ottaa täkyyn kiinni.
Erittäin tarkoitushakuinen vertailuesimerkki vuodelta 1973:

Mustang Performance - '73 351CJ V-8 (266hp)
Acceleration
0-30 mph: 3.8 sec
0-60 mph: 8.5 sec
0-100 mph: 19.1 sec
Standing 1/4 mile: 16.2 sec @88.7 mph
Top Speed: 120mph
Source: Road Test, July, 1973.

Kawasaki Z1 900
Standing ¼ Mile : 12.3 sec / 112 mp/h
Top Speed: 135mph

Kawasaki H2 750 Mach IV
Standing ¼ Mile : 12.3 sec / 105 mp/h / 168 km/h
Top Speed: 120mph
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Viesti Kirjoittaja Jukka »

janne260 kirjoitti:
Futurage kirjoitti:Heh, mulla tuli vaan yhtä-äkkiä mieleen yks juttu tähän ikivanhaan "pärjääkö auto moottoripyörälle"-juupas/eipäs keskusteluun liittyen ! Yllättävää eikö totta...


Eri sarjat eri vehkeille ja vuosimalleille :) .
Tämä se on kyllä niin herkullinen aihe ikuisesti, että moderaattori vois erottaa omaksi topicikseen.
Omin silmin havaittua viime viikonlopulta.
`86 1100-kuutioinen Yamaha Viagra pätkii about samanikäisen GT Mustangin 1/8-maililla.
Samaisella mopolla ei kuitenkaan ole jakoa Willen Fairmontille tuolla matkalla. :roll:
-Jukka-
Vastaa Viestiin