Fox-koppaan maalausteemoja

On sulla muodot Mustangin...
foxi-82
Addikti

Re: Fox-koppaan maalausteemoja

Viesti Kirjoittaja foxi-82 »

Fastback kirjoitti:
foxi-82 kirjoitti:Siinä muuten vanteet minun makuuni. Harmi ettei saa 17'':na.
Näyttää aikas paljon Wheel Vintiquesin Magnumeilta. Niitä saa aina 18 x 9 1/2 kokoon asti. Näyttävät luonnossa ultra pronolta.

Aika makea tuo sini valkoinen teema. Eikun tekemään.
Kiitos kehuista.

Nämä vanteet, mitä itse ajattelin ovat 18x9 ja 18x10. Valmistaja on jokin wheel replicas tms. Tiedän kyllä, että Wheel Vintiquesilta saa enemmän miellyttäviä kokoja, mutta yhden sellaisen hinnalla saisi näitä 3 kpl....
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

foxi-82 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
foxi-82 kirjoitti:Siinä muuten vanteet minun makuuni. Harmi ettei saa 17'':na.
Näyttää aikas paljon Wheel Vintiquesin Magnumeilta. Niitä saa aina 18 x 9 1/2 kokoon asti. Näyttävät luonnossa ultra pronolta.

Aika makea tuo sini valkoinen teema. Eikun tekemään.
Kiitos kehuista.

Nämä vanteet, mitä itse ajattelin ovat 18x9 ja 18x10. Valmistaja on jokin wheel replicas tms. Tiedän kyllä, että Wheel Vintiquesilta saa enemmän miellyttäviä kokoja, mutta yhden sellaisen hinnalla saisi näitä 3 kpl....
Totta toinen puoli. Minulla ei ole varaa ostaa halpaa, niistä kun yleensä ei jää kun tiiätte kyllä mitä käteen :roll:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
foxi-82
Addikti

Ei minullakaan olisi varaa ostaa halpaa, mutta kun ei ole varaa ostaa kallistakaan :lol: .

Täytyy nyt kuitenkin tässä jotkin vanteet kesäksi hankkia, että pääsee ajelemaan(vanhat ei enään sovellu).
Pistetään kupongit vetämään ja katsotaan josko ensi kesäksi saisi Fooset tai Fikset :roll-roll:
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

foxi-82 kirjoitti:Ei minullakaan olisi varaa ostaa halpaa, mutta kun ei ole varaa ostaa kallistakaan :lol: .

Täytyy nyt kuitenkin tässä jotkin vanteet kesäksi hankkia, että pääsee ajelemaan(vanhat ei enään sovellu).
Pistetään kupongit vetämään ja katsotaan josko ensi kesäksi saisi Fooset tai Fikset :roll-roll:
Fikset olisivat aika luu kurkkuun tavaraa. Riittää sitten ihan mihin vaan toimintaan, niihin ei taida rahat riittää mulla. Toisaalta harvoin sitä katuu, kun on parasta ostanut???
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
foxi-82
Addikti

Hei!
Onko itse maalanneilla kokemusta tällaisesta, jos tekisin näin: ensin spreijaisin valkoisen, peittäisin valkoiseksi jäävät kohdat, ja sitten sinistä siihen, mihin sitä tulee.
Millainen tulee rajasta?

Näin sen ajattelin tehdäkin, ensin värimassat kummastakin, ja sitten lakka päälle. Lakka hieman silottaisi tuota rajaa. Ongelma on, ettei lakan vaativaa valkoista ole helposti saatavilla kaupasta jossa asioin.

Onnistuuko tuollaisilla valmiiksi kiiltävillä 1-kerros maaleilla helposti, ja millaista jälkeä tulee? Olisiko mahdollisesti helpompaa maalata näillä 1-kerros väreillä, vesihioa 1000-2000grit ja kiillottaa tahnan kanssa? Siinäkin se raja hieman tasottuisi.

Jos joku viitsii vastata, niin kiitoksia etukäteen. Saattaapi olla, että jos tätä valkoista ei tällä viikolla tule saataville, tai tämä 1-k maalaustapa ei ole toteutuskelpoinen, niin vaihdan suunnitelman yksiväriseen tai eri maalimerkkiin. Harmi vaan, että ehdein jo ostaa litran tuota valkoista :cry: .
foxi-82
Addikti

Moro, nopea kyssäri:

Onko viisainta maalata luukkujen sisustat ja ovien sisäosat vain yhdellä värillä? Ajattelin, että hienommalta se näyttäisi, jos esim. minun tapauksessa sininen alaosa olisi sininen ja se raita myöskin, ja yläosa valkoinen. Tämä kuitenkin lisäisi työn määrää ainakin tällaisessa tallimaalauksessa huomattavasti ainakin minun taktiikallani. Projekti venyy muutenkin :? .....

Onko jollain, jolla on kaksiväristä luukkujen kohdalla, niin myös sisäpuolet kaksiväriset? Jos ei, niin näyttääkö hyvältä?
Aku, sinullahan oli tumma alaosa, onko se myös ovien sisäpuolelta?
foxi-82
Addikti

foxi-82 kirjoitti:Moro, nopea kyssäri:

Onko viisainta maalata luukkujen sisustat ja ovien sisäosat vain yhdellä värillä? Ajattelin, että hienommalta se näyttäisi, jos esim. minun tapauksessa sininen alaosa olisi sininen ja se raita myöskin, ja yläosa valkoinen. Tämä kuitenkin lisäisi työn määrää ainakin tällaisessa tallimaalauksessa huomattavasti ainakin minun taktiikallani. Projekti venyy muutenkin :? .....

Onko jollain, jolla on kaksiväristä luukkujen kohdalla, niin myös sisäpuolet kaksiväriset? Jos ei, niin näyttääkö hyvältä?
Aku, sinullahan oli tumma alaosa, onko se myös ovien sisäpuolelta?
No jatketaan yksinpuhelua: työmäärän vähentämiseksi päätin maalata ovikarmit ja muut sisälle jäävät osat valkoisella.

Hain tänään sinistä, on aikas komia metallisävy 8) . Voin laittaa kuvaa myöhemmin vaikka tuonne projekti-osioon.
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Tätä mietiskelin ja ovessa reunat eivät juurikaan näy rakosesta ulospäin mutta quarter-paneelin etuosasta paremminkin näkyy, joten takakyljessä kannattanee toinenkin väri vetää oviaukkoon asti.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Pete85
Hiljaisempi
Auto: Mercury Cougar XR-7 HT 1967
302? 1985??
C4+ 8" lukoton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pete85 »

Morjes veli hyvä laitappa projekti taas käyntiin!

Tulen ojentamaan jakoavainta jos tarvitsee :D
-Mercury Cougar XR-7 1967
-Toyota Corolla KE10 1969
-Ford Cortina MK3 1972
-Mercedes Benz 230 1968
-Mercedes Benz 190E 1985
-Mercedes Benz 300TD 1998 (päiväjuhta)
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Tässä kanssa hiukan odotellut, että homma jatkuisi.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin