Olisi tarkoituksena itse maalata tuo 82-vuoden mustangi, jonka nokka näkyvilla tuossa avatarissa. Ajattelin, että kun kerran hommaan alan, niin miksen laittaisi vähän jotain muutakin, kuin pelkkää yhtä väriä... Joiltakin henkilöiltä olen yksityisviestien muodossa kysellyt vinkkiä erilaisista tämän ikäluokan mustangiin toteutetuista teemoista mm. kilparadoilta. Vinkkejä on tullut kiitettävästi, kiitos siitä ko. henkilöille.
On todettu esim. tällaisten foksien käytöstä IMSA:n kisoissa. Nämä teemat ovat hienoja, mutta ongelmana on, että tällaiset ''wide-body-kit'' rata-autot muistuttavat loppujen lopuksi melko vähän kuluttajien saatavilla olevaa autoa. Korin muodot ei täsmää tällaisen karvalakki(ei edes GT)mallin kanssa, ja maalausteemat kuitenkin yrittävät korostaa korin muotoja.
Tarkoitus ei ole missään nimessä turata autoa millään miljoonan värin paletilla ja tuning-tribaaleilla, vaan hakusessa olisi jokin tyylikäs, ajaton kilpa-autohenkinen yksinkertainen, teema. Värejä voi aina muokata mieleiseksensä.
Jos ei mielekästä teemaa löydy, niin kyllä auto silti värin saa kesäksi, vaikka sitten yksivärisen. Olen ajatellut ruskeaa

Olisin kiitollinen ajatuksista ja ehdotuksista, omat ideani ovat vähissä.