Jarrupäivitystä S197
- musse80
- Aktiivi
- Viestit: 78
- Liittynyt: 09 Kesä 2011, 22:39
- Auto: Ford Mustang GT California Special Convertible -08
Jarrupäivitystä S197
Pitäisi saada jarruvoimaa lisää, kun viime kesänä tuli todettua radalla, että aika onnettomat jarrut vakiona, niin saako kuinka helpolla päivitettyä isommat levyt ja satulat ja mistä kannattaisi osia kysellä ulkomailta?
Camaro -67 SS 383 Stroker
Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Jarrupäivitystä S197
http://www.shelbystore.com/Shelby-Garag ... s-s/89.htm
Tilaat tuolta Shelby GT500 take-off parts laatikon 1499 usd ja saat Brembo jarrujen lisäksi siinä ison kasan muuta Shelby osaa mukana jotka voit myydä eteenpäin jos et tarvitse. Siinähän tulee vanteet ja renkaatkin ja ostajaa ei sellaisille tarvitse kaukaa hakea
Itsellä ollut tuollaisen boxin tilaaminen jo kauan mielessä..
Tilaat tuolta Shelby GT500 take-off parts laatikon 1499 usd ja saat Brembo jarrujen lisäksi siinä ison kasan muuta Shelby osaa mukana jotka voit myydä eteenpäin jos et tarvitse. Siinähän tulee vanteet ja renkaatkin ja ostajaa ei sellaisille tarvitse kaukaa hakea

Itsellä ollut tuollaisen boxin tilaaminen jo kauan mielessä..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Re: Jarrupäivitystä S197
Tiedä sitten kuinka alimittaiset jarrut ovat vai onko kyse siitä, että jarrupalat ja -nesteet on alimittaiset. Monen auton tavisjarruilla pystyy ajamaan radalla, kun nesteet ja palat ovat sellaiset, että kestävät toistuvien jarrutusten tuoman lämmön.
- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Jarrupäivitystä S197
Arto on tässä aivan oikeassa. Jos ei ole tarkoitus ajella koko kesää kaikissa rata-tapahtumissa riittää että vaihtaa kunnon palat ainakin eteen ja jarrunesteet.
Itselleni riittänyt vallan hyvin nämä toimet ja uskaltautuu Ahvenistollakin sen mitä kuski kykenee tuolla -05 GT:llä päästeleen.
Itselleni riittänyt vallan hyvin nämä toimet ja uskaltautuu Ahvenistollakin sen mitä kuski kykenee tuolla -05 GT:llä päästeleen.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Jarrupäivitystä S197
onko tosiaan noin että brembon jarrut ja vermeet?? Mitkä vanteet ja renkaat tuossa tulee?NoNeed4Boost kirjoitti:http://www.shelbystore.com/Shelby-Garag ... s-s/89.htm
Tilaat tuolta Shelby GT500 take-off parts laatikon 1499 usd ja saat Brembo jarrujen lisäksi siinä ison kasan muuta Shelby osaa mukana jotka voit myydä eteenpäin jos et tarvitse. Siinähän tulee vanteet ja renkaatkin ja ostajaa ei sellaisille tarvitse kaukaa hakea
Itsellä ollut tuollaisen boxin tilaaminen jo kauan mielessä..
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Jarrupäivitystä S197
Joo, noi on siis Super Snakeja rakennettaessa purettuja osia, jotka vaihdettu "parempiin" ja jääneet yli. Jarrut on 14" jäähdytetyt levyt Brembon nelimäntäisillä alusatuloilla, renkaat P255/45R18 etu, P285/40ZR18 taka, Shelby GT500 18 x 9.5-in vanteilla. Shifteri, etu-ja takavakaajat, jouset, etusplitteri, pakoputkisto, takalevyt ja palat sekä se remmiahdin kaikki orkkis GT 500 osia.
Tollainen paketti olis kiva jos haluais vaihtaa perus S197 GT malliin GT500 tekniikan joka vaatisi alusta päivityksen GT500 vermeisiin. Säästäis aika lailla kun ei tarvis uusia Ford osia ostella...
Eikös noita Super Snakeja rakennettu sekä uusista että omistajilla jo käytössä olleista GT500 malleista? Tietääkö kukaan?
Tollainen paketti olis kiva jos haluais vaihtaa perus S197 GT malliin GT500 tekniikan joka vaatisi alusta päivityksen GT500 vermeisiin. Säästäis aika lailla kun ei tarvis uusia Ford osia ostella...
Eikös noita Super Snakeja rakennettu sekä uusista että omistajilla jo käytössä olleista GT500 malleista? Tietääkö kukaan?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Jarrupäivitystä S197
NoNeed4Boost kirjoitti:Joo, noi on siis Super Snakeja rakennettaessa purettuja osia, jotka vaihdettu "parempiin" ja jääneet yli. Jarrut on 14" jäähdytetyt levyt Brembon nelimäntäisillä alusatuloilla, renkaat P255/45R18 etu, P285/40ZR18 taka, Shelby GT500 18 x 9.5-in vanteilla. Shifteri, etu-ja takavakaajat, jouset, etusplitteri, pakoputkisto, takalevyt ja palat sekä se remmiahdin kaikki orkkis GT 500 osia.
Tollainen paketti olis kiva jos haluais vaihtaa perus S197 GT malliin GT500 tekniikan joka vaatisi alusta päivityksen GT500 vermeisiin. Säästäis aika lailla kun ei tarvis uusia Ford osia ostella...
Eikös noita Super Snakeja rakennettu sekä uusista että omistajilla jo käytössä olleista GT500 malleista? Tietääkö kukaan?

Hmmmmm, aika halvalla... jaa halvalla
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Jarrupäivitystä S197
Mulla toimii tehokkaasti noi http://www.steeda.com/store/steeda-14-i ... stang.html
tosin paremmilla paloilla ja jäähdytyksellä etupuskurista..
GT500 levyt on muuten aika painavat, 11.5kg/kpl kun ovat umpivalua. Paras kohde painon säästöön (suorituskykyyn) sen jälkeen kun on siivonnut auton alta kaikki Ford Racing vanteet + vastaavat ja siirtynyt kevyempiin, on keventää vieläkin pyörivää ja jousittamatonta massaa 2-osaisilla levyillä joissa keskusta alumiinia ja ulkokehä vaihdettavissa. GT500 levy 2-osaisena painaa vain 8.98kg/kpl. Aika monessa paketissa tulee vielä noita umpilevyjä... Ja tietty uritus levyissä on Must!
tosin paremmilla paloilla ja jäähdytyksellä etupuskurista..
GT500 levyt on muuten aika painavat, 11.5kg/kpl kun ovat umpivalua. Paras kohde painon säästöön (suorituskykyyn) sen jälkeen kun on siivonnut auton alta kaikki Ford Racing vanteet + vastaavat ja siirtynyt kevyempiin, on keventää vieläkin pyörivää ja jousittamatonta massaa 2-osaisilla levyillä joissa keskusta alumiinia ja ulkokehä vaihdettavissa. GT500 levy 2-osaisena painaa vain 8.98kg/kpl. Aika monessa paketissa tulee vielä noita umpilevyjä... Ja tietty uritus levyissä on Must!

If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- FBFIN65
- Mega-addikti
- Viestit: 625
- Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
Re: Jarrupäivitystä S197
Mulla on noi Brembon 14" edessä 4 sylinteriset ja uritetut levyt ilman reikiä ja takana vakio jarrut.
Jarrupalat voi jokainen valita oman mielen mukaan
Auto on 05 Ford Mustang Saleen
Ps jarrut on vakiot
Jarrupalat voi jokainen valita oman mielen mukaan
Auto on 05 Ford Mustang Saleen
Ps jarrut on vakiot
Re: Jarrupäivitystä S197
Hitto piti oikein käydä Shelbyn storessa lukemassa, et onko tosiaan noin paljon kamaa tuohon hintaan piti tavata oikein useampaan kertaan....
Roush in jarrupaketti pelkästään velottaa 2700 $
Niinkuin aikaisemmin todettua...kattava paketti, tulee sit boonuksena muutakin kuin jarrut.....ite ottaisin kyl tuon jos tarvetta ois....
Hitto kun on vielä paljo lunta...
Roush in jarrupaketti pelkästään velottaa 2700 $
Niinkuin aikaisemmin todettua...kattava paketti, tulee sit boonuksena muutakin kuin jarrut.....ite ottaisin kyl tuon jos tarvetta ois....
Hitto kun on vielä paljo lunta...