Jarrupäivitystä S197

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
musse80
Aktiivi
Viestit: 78
Liittynyt: 09 Kesä 2011, 22:39
Auto: Ford Mustang GT California Special Convertible -08

Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja musse80 »

Pitäisi saada jarruvoimaa lisää, kun viime kesänä tuli todettua radalla, että aika onnettomat jarrut vakiona, niin saako kuinka helpolla päivitettyä isommat levyt ja satulat ja mistä kannattaisi osia kysellä ulkomailta?
Camaro -67 SS 383 Stroker
Ex:Ford Mustang GT California Special Convertible -08
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

http://www.shelbystore.com/Shelby-Garag ... s-s/89.htm

Tilaat tuolta Shelby GT500 take-off parts laatikon 1499 usd ja saat Brembo jarrujen lisäksi siinä ison kasan muuta Shelby osaa mukana jotka voit myydä eteenpäin jos et tarvitse. Siinähän tulee vanteet ja renkaatkin ja ostajaa ei sellaisille tarvitse kaukaa hakea :D

Itsellä ollut tuollaisen boxin tilaaminen jo kauan mielessä..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Tiedä sitten kuinka alimittaiset jarrut ovat vai onko kyse siitä, että jarrupalat ja -nesteet on alimittaiset. Monen auton tavisjarruilla pystyy ajamaan radalla, kun nesteet ja palat ovat sellaiset, että kestävät toistuvien jarrutusten tuoman lämmön.
Avatar
CFR-759
Aina äänessä
Viestit: 1551
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66
Paikkakunta: Tampere

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja CFR-759 »

Arto on tässä aivan oikeassa. Jos ei ole tarkoitus ajella koko kesää kaikissa rata-tapahtumissa riittää että vaihtaa kunnon palat ainakin eteen ja jarrunesteet.
Itselleni riittänyt vallan hyvin nämä toimet ja uskaltautuu Ahvenistollakin sen mitä kuski kykenee tuolla -05 GT:llä päästeleen.
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja Fastback »

NoNeed4Boost kirjoitti:http://www.shelbystore.com/Shelby-Garag ... s-s/89.htm

Tilaat tuolta Shelby GT500 take-off parts laatikon 1499 usd ja saat Brembo jarrujen lisäksi siinä ison kasan muuta Shelby osaa mukana jotka voit myydä eteenpäin jos et tarvitse. Siinähän tulee vanteet ja renkaatkin ja ostajaa ei sellaisille tarvitse kaukaa hakea :D

Itsellä ollut tuollaisen boxin tilaaminen jo kauan mielessä..
onko tosiaan noin että brembon jarrut ja vermeet?? Mitkä vanteet ja renkaat tuossa tulee?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Joo, noi on siis Super Snakeja rakennettaessa purettuja osia, jotka vaihdettu "parempiin" ja jääneet yli. Jarrut on 14" jäähdytetyt levyt Brembon nelimäntäisillä alusatuloilla, renkaat P255/45R18 etu, P285/40ZR18 taka, Shelby GT500 18 x 9.5-in vanteilla. Shifteri, etu-ja takavakaajat, jouset, etusplitteri, pakoputkisto, takalevyt ja palat sekä se remmiahdin kaikki orkkis GT 500 osia.

Tollainen paketti olis kiva jos haluais vaihtaa perus S197 GT malliin GT500 tekniikan joka vaatisi alusta päivityksen GT500 vermeisiin. Säästäis aika lailla kun ei tarvis uusia Ford osia ostella...

Eikös noita Super Snakeja rakennettu sekä uusista että omistajilla jo käytössä olleista GT500 malleista? Tietääkö kukaan?
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja Fastback »

NoNeed4Boost kirjoitti:Joo, noi on siis Super Snakeja rakennettaessa purettuja osia, jotka vaihdettu "parempiin" ja jääneet yli. Jarrut on 14" jäähdytetyt levyt Brembon nelimäntäisillä alusatuloilla, renkaat P255/45R18 etu, P285/40ZR18 taka, Shelby GT500 18 x 9.5-in vanteilla. Shifteri, etu-ja takavakaajat, jouset, etusplitteri, pakoputkisto, takalevyt ja palat sekä se remmiahdin kaikki orkkis GT 500 osia.

Tollainen paketti olis kiva jos haluais vaihtaa perus S197 GT malliin GT500 tekniikan joka vaatisi alusta päivityksen GT500 vermeisiin. Säästäis aika lailla kun ei tarvis uusia Ford osia ostella...

Eikös noita Super Snakeja rakennettu sekä uusista että omistajilla jo käytössä olleista GT500 malleista? Tietääkö kukaan?
Kuva

Hmmmmm, aika halvalla... jaa halvalla
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Mulla toimii tehokkaasti noi http://www.steeda.com/store/steeda-14-i ... stang.html
tosin paremmilla paloilla ja jäähdytyksellä etupuskurista..

GT500 levyt on muuten aika painavat, 11.5kg/kpl kun ovat umpivalua. Paras kohde painon säästöön (suorituskykyyn) sen jälkeen kun on siivonnut auton alta kaikki Ford Racing vanteet + vastaavat ja siirtynyt kevyempiin, on keventää vieläkin pyörivää ja jousittamatonta massaa 2-osaisilla levyillä joissa keskusta alumiinia ja ulkokehä vaihdettavissa. GT500 levy 2-osaisena painaa vain 8.98kg/kpl. Aika monessa paketissa tulee vielä noita umpilevyjä... Ja tietty uritus levyissä on Must! :)
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Mulla on noi Brembon 14" edessä 4 sylinteriset ja uritetut levyt ilman reikiä ja takana vakio jarrut.
Jarrupalat voi jokainen valita oman mielen mukaan
Auto on 05 Ford Mustang Saleen
Ps jarrut on vakiot
Avatar
juke302
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Joulu 2009, 20:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: Jarrupäivitystä S197

Viesti Kirjoittaja juke302 »

Hitto piti oikein käydä Shelbyn storessa lukemassa, et onko tosiaan noin paljon kamaa tuohon hintaan piti tavata oikein useampaan kertaan....

Roush in jarrupaketti pelkästään velottaa 2700 $

Niinkuin aikaisemmin todettua...kattava paketti, tulee sit boonuksena muutakin kuin jarrut.....ite ottaisin kyl tuon jos tarvetta ois....

Hitto kun on vielä paljo lunta...
Vastaa Viestiin