Joo kyllä siellä runkopuolella on lujaa tavaraa ja itseasiassa sen jalkatilan reijjän reunatkin olivat lujaa peltiä. (siellä parin kilon sika-flexi-läjän alla..) Eli oli sentään paha pelti leikattu pois.Fastback kirjoitti:Huh kun kuulostaa kamalalta, katsohan ovatko rungot ruosteessa? Mulla oli alupelti, sikamassalla ja poppareilla kiinni. Kaikkien onneksi rungot olivat kuin pakasta vedetyt.
Amerikkalaisten hienot peltityöt..
KUKA V*TUN TUNING?!
heippa kaikille
kuulostaa aika valitettavan tutulta toi "amerikan korjausjälki". aika paljon ottaa pattiin kun joutuu korjailemaan toisten korjauksia...sen sijaan että voisi jatkaa siitä mihin edellinen omistaja on jäänyt.
Kannattaa katsella mustin pohjaa kriittisellä silmällä, usein huonosti tehtyjen saumakohtien ja päälleliimattujen peltien alta löytyy aika karua
kamaa...
osastossa yleiset on avon remonttikuvia, jotka toivottavasti motivoi avaamaan peltipaikkauksia ja katsomaan "pintaa syvemmälle"...
iloisia harrastushetkiä kaikille
kuulostaa aika valitettavan tutulta toi "amerikan korjausjälki". aika paljon ottaa pattiin kun joutuu korjailemaan toisten korjauksia...sen sijaan että voisi jatkaa siitä mihin edellinen omistaja on jäänyt.

Kannattaa katsella mustin pohjaa kriittisellä silmällä, usein huonosti tehtyjen saumakohtien ja päälleliimattujen peltien alta löytyy aika karua
kamaa...
osastossa yleiset on avon remonttikuvia, jotka toivottavasti motivoi avaamaan peltipaikkauksia ja katsomaan "pintaa syvemmälle"...

iloisia harrastushetkiä kaikille
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Nyt muuten sain hiottua kuskinpuolen takalokarin ja helmassa oli tiheää metalliverkkoa ja kittiä puol senttiä molemmin puolin pellin tilalla ja keskellä peltiä oli niinkuin jonkun esim. japsin etu-sivuvilkun reikä ruuvinreikineen ja se oli vedetty umpeen pelkällä lasikuidulla!
Voi tätä peltityön määrää..
Joutuu tilaamaan molemmille puolille korjauspalat..





KUKA V*TUN TUNING?!
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Asiaa. Mullakin oli alkuperäinen antenninreikä tukittu pakkeliskuukkelilla umpeen. Auton takapää oli laho, mutta etupää hämmästyttävän ruostevapaa. On se hienoa huomata ettei ole yksi... 

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
kannattaa miettiä niitä korjauspaloja...hitsisauma keskelle lokasuojaa/quarterpaneelia ei ole kyllä paras mahdollinen ratkaisu jos ei tykkää kitata autoa, saumalla on myös taipumusta elää tai ruostua...
viisaammat kommentoikoon pitääkö paikkansa.
Toki jos orkkispellit niin korjauspalaa kannattaa harkita, mutta em syistä kannattaa harkita ehkä koko lokarin vaihtoa...

viisaammat kommentoikoon pitääkö paikkansa.
Toki jos orkkispellit niin korjauspalaa kannattaa harkita, mutta em syistä kannattaa harkita ehkä koko lokarin vaihtoa...


- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Millas tuo reika kannattaisi muuten tukkia? Kumitulppa? Liikennevaloissa antennia katsellessa alkoi modaussormi nykimaan..Homer65 kirjoitti:En ole katsonut, mutta veikkaapma itsellänikin siinä kohtaa olevan ...kuukkelia??Fastback kirjoitti:Asiaa. Mullakin oli alkuperäinen antenninreikä tukittu pakkeliskuukkelilla umpeen.

- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Paras idea mun mielestä olis ...antenniveekoo kirjoitti: Millas tuo reika kannattaisi muuten tukkia? Kumitulppa? Liikennevaloissa antennia katsellessa alkoi modaussormi nykimaan..





Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Uh. Ei kylla ihan niin paljoa nyi toi sormi.Fastback kirjoitti:Hitsaamalla se tukkia kannattaa, tai jos pussihousu vikaa niin pakkeloi kiinni, että voi sitten joskus laittaa auton mr-kilpiin


- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Heh, joo jenkki poika lyö rekisterikilven reiän päälle, poppareilla kiinni ja 2 kg touhumassaa... Hei mä voisin suositella yhtä firmaa, pitääpäs kaivaa se kuitti misä firmassa mun auto joskus pajoitettiin...veekoo kirjoitti: Pajalle jos veisi, niin olisi varmaan kylki taynna pakkelia ja popniitteja.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3