mittaristo -65 HT
mittaristo -65 HT
Lisää tyhmiä kysymyksiä
Kertokaas ihmiset millä sen mittariston saa ehjänä pois? Se muuten mahtus pois, mutta se matkamittari on ikäänkuin tiellä.
Kertokaas ihmiset millä sen mittariston saa ehjänä pois? Se muuten mahtus pois, mutta se matkamittari on ikäänkuin tiellä.
Kiertämällä sen auki - muistuikin mieleeni kun olin jotenkin miljoonalla mutkalla jalkatilassa ja hoin "myllyt pyörii myötäpäivään, mutterit aukee vastapäivään", eikä sekään auttanut vaan eka tunti kiristettiin vaijeria entisestään.Arto65FB kirjoitti:Miten muuten olette irrottaneet sen vaijerin?
Sittemmin luovuin koko vaijerista - enkä ole katunut.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Re: mittaristo -65 HT
Kehysruuvit irti, vedä sen verran mittaristoa ulos että pääset irroittamaan merkkilamput, merkkaa lamput takaisin laittoa varten. Piirrä vaikka paperille mittariston pohjasta kuva, niin tulevat takaisin laitettaessa oikeille paikoilleen. Käännä mittaristoa radion puolelta sen verran, että saat pitkät pihdit tai käden väliin ja pyöritä mittarin vaijerin mutteri irti, sen jälkeen nosta yksikkö yläviistoon paikoiltaan. Takaisin laitossa yläreunan lamput voi laittaa paikoilleen vasta kun yksikkö on alareunastaVeksi kirjoitti:Lisää tyhmiä kysymyksiä
Kertokaas ihmiset millä sen mittariston saa ehjänä pois? Se muuten mahtus pois, mutta se matkamittari on ikäänkuin tiellä.
paikoillaan.
Kyllä on elämä paljon helpompaa ilman vaijeria ja silti mittari näyttää kilometrilleen oikein.Sittemmin luovuin koko vaijerista - enkä ole katunut.

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
huhhuijaa, emmä taivu miljoonalle mutkalle mut pitää yritää...Kimi kirjoitti:Kiertämällä sen auki - muistuikin mieleeni kun olin jotenkin miljoonalla mutkalla jalkatilassa ja hoin "myllyt pyörii myötäpäivään, mutterit aukee vastapäivään", eikä sekään auttanut vaan eka tunti kiristettiin vaijeria entisestään.Arto65FB kirjoitti:Miten muuten olette irrottaneet sen vaijerin?
Sittemmin luovuin koko vaijerista - enkä ole katunut.
Re: mittaristo -65 HT
Mulla käsi mahtui paremmin sisään tuolta sivuikkunan puolelta, eli ilmeisesti riippuu nopeusmittarin paikasta ja vaijerin pituudesta. Mutta kyllä siinä hieman saa sormia väännellä luonnottomaan asentoon jotta saa sen auki (ja takaisin kiinni myös).Kopekka kirjoitti: Käännä mittaristoa radion puolelta sen verran, että saat pitkät pihdit tai käden väliin ja pyöritä mittarin vaijerin mutteri irti, sen jälkeen nosta yksikkö yläviistoon paikoiltaan.
Sähköviritys nopeus näytössä
Johan osaa olla vaikeata yksinkertainen vaierin irrotus, nykäsee mittari viritystä vähän voimallisemmin taakkse päin, kampeaa aapparin puoleisen kulman ulommas törkkää kännyn väliin pyörittää mudun auki. Se on siinä on tullut lukemattomat kerrat tehtyä tuo homma omassa pirssissä, niiden pirun mittari valojen takia nytkin ova pimeenä, pitäis taas repiä irti.