"Monte Carlo" -bar asennus 1966
"Monte Carlo" -bar asennus 1966
Ja hei taas!
Ennenkuin irrotan sisälokarissa olevat pultit tuli mieleen kysyä että onko ne sisälokarin sisäpuolella olevat mutterit hitsattuja vai putooko ne kun irrotan ne?
TT
Ennenkuin irrotan sisälokarissa olevat pultit tuli mieleen kysyä että onko ne sisälokarin sisäpuolella olevat mutterit hitsattuja vai putooko ne kun irrotan ne?
TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Perhana, oisko tää ollu alustakysymys? 
Sama
olis kai, ja siirretty alustapuolelle , T: Pokkinen

Sama
olis kai, ja siirretty alustapuolelle , T: Pokkinen

"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Ne on urassa, eikä pääse putoomaan ja alapuolella on vielä jousi vastassa!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- shelby-ippe
- Aktiivi
- Viestit: 90
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: varkaus
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
MOI ! Tässä on varmaan kyse monte carlo tangosta eikä export bracesta ! Sieltä pyöräkotelon puolelta pitäisi löytyä vastamutterit , jotka ovat kiinni eikä pitäisi irrota kun aukaiset sen pultin . Eikös siinä joudu vielä poraamaan yhden reiän sille alimmaiselle pultille .
The only difference between MEN and boys is the price of their toys !!!
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Mulla on ainakin mutskut irtokamaa ja tosiaan yksi ylimaarainen reika on tehtava.
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Tulipa taas tyhmä olo kun ajatuksen kanssa katsoin ja käden tönäsin lokarista kokeilemaan muttereita. Oon vissiin liikaa leikkiny noiden tuoreempien kanssa joissa on kunnon sisälokarit... hohhoijjjaa!
No joka tapauksessa se yksi reikä on väännettävä, eli ei ole ihan puhdas bolt-on. Tulee kyllä komee! Ulkonäköähän tässä haetaan eikä toiminnallisuutta! =)
TT
No joka tapauksessa se yksi reikä on väännettävä, eli ei ole ihan puhdas bolt-on. Tulee kyllä komee! Ulkonäköähän tässä haetaan eikä toiminnallisuutta! =)
TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
jos suoraa tankoa laitat niin varmista välys virranjakajaan... Yks on ainakin saatu tuhottua tolla...
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Hoh hoijaa, mitä lienen taas ajatellu!! (...mutta hypätään nyt ensin
). Näinhän se tosiaan on, mutterit paikallaan ja yksi porattava. On mullakin tollanen ollu, mutta nyt on Maier Racingin, yhdistelmäratkaisu, joka tulee tarkoittamaani paikkaan ja -tavalla. Hep! ja hypätään taas!! 


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966
Joo kattelin jo paikallensa että otan ilmanputsarin kotelon irti ja jakajan ja sitten vasta hienosäätölekaa. Hyvä siitä tulee! =)
Ny vaan ku on perinteinen krominen putsarinkotelo ni pitäis vihdoin hommata ne perinteiset venakopatkin, tuo kun ei oikeasti ole cobra.
TT
Ny vaan ku on perinteinen krominen putsarinkotelo ni pitäis vihdoin hommata ne perinteiset venakopatkin, tuo kun ei oikeasti ole cobra.
TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson