"Monte Carlo" -bar asennus 1966

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

"Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Poro »

Ja hei taas!

Ennenkuin irrotan sisälokarissa olevat pultit tuli mieleen kysyä että onko ne sisälokarin sisäpuolella olevat mutterit hitsattuja vai putooko ne kun irrotan ne?

TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Poro »

Perhana, oisko tää ollu alustakysymys? :D
Sama

olis kai, ja siirretty alustapuolelle , T: Pokkinen :D
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Ne on urassa, eikä pääse putoomaan ja alapuolella on vielä jousi vastassa!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
shelby-ippe
Aktiivi
Viestit: 90
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: varkaus

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja shelby-ippe »

MOI ! Tässä on varmaan kyse monte carlo tangosta eikä export bracesta ! Sieltä pyöräkotelon puolelta pitäisi löytyä vastamutterit , jotka ovat kiinni eikä pitäisi irrota kun aukaiset sen pultin . Eikös siinä joudu vielä poraamaan yhden reiän sille alimmaiselle pultille .
The only difference between MEN and boys is the price of their toys !!!
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mulla on ainakin mutskut irtokamaa ja tosiaan yksi ylimaarainen reika on tehtava.
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Poro »

Tulipa taas tyhmä olo kun ajatuksen kanssa katsoin ja käden tönäsin lokarista kokeilemaan muttereita. Oon vissiin liikaa leikkiny noiden tuoreempien kanssa joissa on kunnon sisälokarit... hohhoijjjaa!

No joka tapauksessa se yksi reikä on väännettävä, eli ei ole ihan puhdas bolt-on. Tulee kyllä komee! Ulkonäköähän tässä haetaan eikä toiminnallisuutta! =)

TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

jos suoraa tankoa laitat niin varmista välys virranjakajaan... Yks on ainakin saatu tuhottua tolla...
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Hoh hoijaa, mitä lienen taas ajatellu!! (...mutta hypätään nyt ensin :roll: ). Näinhän se tosiaan on, mutterit paikallaan ja yksi porattava. On mullakin tollanen ollu, mutta nyt on Maier Racingin, yhdistelmäratkaisu, joka tulee tarkoittamaani paikkaan ja -tavalla. Hep! ja hypätään taas!! 8)
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Viesti Kirjoittaja Poro »

Joo kattelin jo paikallensa että otan ilmanputsarin kotelon irti ja jakajan ja sitten vasta hienosäätölekaa. Hyvä siitä tulee! =)

Ny vaan ku on perinteinen krominen putsarinkotelo ni pitäis vihdoin hommata ne perinteiset venakopatkin, tuo kun ei oikeasti ole cobra.

TT
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Vastaa Viestiin