Jarrutehostin vaiko eikö?
-
- Aktiivi
- Viesti:
Jarrutehostin vaiko eikö?
Pitäisi päivittää -66:sen jarrut 1-piirirummuista 2-piirisiksi ja eteen levyt. Mulla on jo eteen Tuumamiehen teettämät korvat jarrusatuloille mutta nyt pitäis päättää tarvitsenko jarrutehostimen vaiko eikö? Taakse kasaan vakiorummut mutta eteen ajattelin laittaa Supran levyt + Saab 900/9000 puristimet jollain vähän pitävämmillä jarrupaloilla.
Onkos jollain Early-Musse jossa levyt edessä mutta ei jarrutehostinta? Kaipaako sitä tehostinta jos vaan on kaikki hilppeet kunnossa?
Onkos jollain Early-Musse jossa levyt edessä mutta ei jarrutehostinta? Kaipaako sitä tehostinta jos vaan on kaikki hilppeet kunnossa?
Ride Sally Ride!
- Hardy
- Aktiivi
- Auto: Ford 289 2D Mustang HT-66, 4-Speed Manual. Alkuperäinen Suomi Musse.
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Mulla on sellanen Musse johon on tilattu alun perin levyt eteen mutta ei tehostinta. Aika voimalla joutuu jarruttaan mutta siihen on jo tottunut kun muitakaan tehostimia ei ole. Olen harkinnu lisääväni tehostimen tai etsiväni pitävämpiä jarrupaloja.
Ford 289 2D Mustang HT 1966, 4-Speed Manual. Alkuperäinen Suomi Musse.
Ford Mustang, V8 GT 2007. Automaatti
Ford Mondeo, V6 ST220 2007
Ford Mustang, V8 GT 2007. Automaatti
Ford Mondeo, V6 ST220 2007
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Pitkälti makuasia! Tämmöinen tikkujalka tykkä tehostimesta, mutta riskimmät tykkää ilman, siis paljaaltaan ...
..jarruttaa!

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Mulla -67:ssa BMW 540:n levyt edessä Wilwoodin satuloilla ja EBC:n paloilla ilman tehostinta. Vakio rummut takana, jarrupaineen säädin konehuoneessa. Kyllä pysähtyy hyvin ja katsastusmiäskin on jokakerta kehunu jarruja...Tehostimen tarve on kyllä mielestäni tottumuskysymys kuten Homerkin totesVehje kirjoitti:Pitäisi päivittää -66:sen jarrut 1-piirirummuista 2-piirisiksi ja eteen levyt. Mulla on jo eteen Tuumamiehen teettämät korvat jarrusatuloille mutta nyt pitäis päättää tarvitsenko jarrutehostimen vaiko eikö? Taakse kasaan vakiorummut mutta eteen ajattelin laittaa Supran levyt + Saab 900/9000 puristimet jollain vähän pitävämmillä jarrupaloilla.

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Karailan Ville oli laittanu -70 HT.seen hydraulitehostimen, ja tykkäsi kovasti. Helppo yhtyä mielipiteeseen, kun nyt jonkin verran kurvaillut tuolla kilpuri sn95.lla missä on tuo hydraulinen tehostus, ja poljin tuntuma kokoajan on hyvä eikä jarrut "katoa" heti toisen kerran jälkeen niinkuin alipainetehostin tekee. Mulla -67.ssa normi levyt edessä ja rummut takana, eikä tehostajaa. Enkä ole kaivannut tehostusta.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- 65HT
- Mega-addikti
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Viesti:
Minulla levyt edessä ja rummut takana. Ei tehostinta. Vuorotellen kun ajelee tuon käyttöpelin kanssa kaipaa kyllä tehostinta. Sitten kun pelkästään mustangilla kaahailee tottuu kyllä tehotomatomaankin. Joskus äkkitilanteessa kaipaa myös tehostinta. Joten jos valita pitäisi, tehostin, ehdottomasti.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
65 ht/levyt, tehostajaa ei enää ole, tuskin tulen laittamaankaan. ( ja tällä ajelee myös emäntä)
ohjauksen jäykkyys on tässä mallissa enemmänkin huolena.
ohjauksen jäykkyys on tässä mallissa enemmänkin huolena.
MUSTANG 65 HT.