Kevään ratapäivä 2011

Ratapäivät ja muut race-henkiset tapahtumat.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

En päässyt aloittamaan ratakautta vielä :(

Syy löytyy kotoa :)
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

FBFIN65 kirjoitti:En päässyt aloittamaan ratakautta vielä :(
Syy löytyy kotoa :)
sama vika, mutta mun syy kotona ei ole yhtä onnellinen kuin teillä.
..joko saa onnitella :D ... tuliko kumman näköinen :wink:
- Juha -
Avatar
FBFIN65
Mega-addikti
Viestit: 625
Liittynyt: 13 Loka 2005, 20:19
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005
Paikkakunta: uusimaa

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Joo on kumman näköinen :)

Sori off topic
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

FBFIN65 kirjoitti:Joo on kumman näköinen :)

Sori off topic
Onnee vaan!! Vaikka tulikin iskän näkönen = kumma
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Lintunen
Mega-addikti
Viestit: 819
Liittynyt: 14 Kesä 2011, 20:32
Auto: Ford Thunderbird SC -93
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Tää on nyt sitten kanssa tänne päätyny, elikkäs Pappacosworthin paree :juu: puolisko.

Kiitos kaikille osanottajille ratapäivästä, oli taas mukavaa menoa! Lintu oli vähä pehmeä (muttei jänis) slalomiin, mutta kyllä sillä mennään. Mä olin slalom radasta eka ihan että öööö, mutta sitten mä olin ihan jeeee, haastava... ;) Ellu, ole hyvä vaan lainasta!
Karkinmyyntitiimille on terkut menny, likat oli niin onnes myyntitouhuistaan. Natikoissa non asialla seuraavan kerran. ("Pakko ostaa vaikkei olis rahaa, ja velaksi ei myydä...")

Kiitos ja kumarrus, kerhosedät ja -tädit. :peukku:
(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

On pakko laittaa tämä linkki.

Noin 30 s. kohdalla malli esimerkki kuinka lähes täydellinen lähestyminen pitkänsuoran päässä on lähellä onnistua.

Yritystä on...

Toi Corvette kiersi rataa parhaimmillaan ajassa 1:18.805 s.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mexico65 kirjoitti:On pakko laittaa tämä linkki.
.
Siinä kahdeksan minuutin jälkeen tulee historic-Cortsuja ja kuvattuna mainiosta paikasta, valitettavasti kuvan laatu ei riitä näyttämään kunnolla Corttiinojen nelipyoräluisua.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Laitetaan nyt tännekin linkki:

Paras aika omista kierroksista oli n. 1,31.28. Kattottu videoeditorin kellosta!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Homer65 kirjoitti:Laitetaan nyt tännekin linkki:

Paras aika omista kierroksista oli n. 1,31.28. Kattottu videoeditorin kellosta!!
Hoplaa,

video ei anna kuvaa Homerin auton koko potentiaalista. Ei voi muuta sanoa kuin että kiitos ja kumarrus mahdollisuudesta ajaa tuolla autolla. Ei uskoisi, että 65:lla mennään.

Omalla vanhuksella täytyikin sitten vetää ihan hampaat irvessä, ja luonnollisesti lappu lattiassa koska eihän näitä säästellä. Tuolla radalla kun käy vähän pyörimässä ja varsinkin ajamassa kunnon autolla niin omassa alkaa herkästi löytyä kehityskohteita siellä sun täällä.

Kauas on pitkä matka ja kyllähän reissu taas vähän väsytti. Tuli kunnolla vettäkin niskaan n. Hämeenlinnasta alaspäin, joten kuivana eivät säästyneet sukatkaan. Joskus taas uudestaan!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Aikamoista haipakkaa 65:lla. Kuinka noin vakaa kuvanlaatu saadaan aikaan? Mulla oli kiinni kevyt videokamera S197 kyljessä etupyörän takana ja kokeilin sitä myös tuulilasin yläreunassa mutta ravistaa niin että kuvaa ei jaksa katsoa. Kamerassa kuitenkin on vakautustoiminto.. Onko toi kuvattu GoProlla tai vastaavalla sportti kameralla? Vai pitääkö aloittaa polypuslien vaihtaminen kumisiin :roll:
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Eihän nyt hyviä puslia kannata vaihtaa, itelläkiun uretaania ja alumiinia puslissa. Kuvauksessa käytetty kamera on tavallinen Canonin videokamera, Legria FS200, ei edes HD-laatua. Kameran alla on tavallinen kolmijalka, joka seisoo takapenkillä, pääosin. Alapäästä jalka on sidottu kiinni turvavyön kiiniikeisiin ja lattiamattoon.
Muutaman kerran kun tota "koulutusvideota" on kattonu, niin huomaa, että ajolinjoiissa on vielä säätämistä, jarrutuksia voi myöhentää ja kaasua saa käyttää reilummin. Sekuntteja saa ajasta vielä "helposti".
Kiitos vaan GT-350lle kehuista, auto on jo nykykuntoisenakin kohtuullisen helppo ajettava, lisärakentamista suunnitteilla!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Homer65 kirjoitti:Laitetaan nyt tännekin linkki:

Paras aika omista kierroksista oli n. 1,31.28. Kattottu videoeditorin kellosta!!

Ihan kuin alkaisi ajolinjat osumaan kohdalleen videon loppua kohti mentäessä. Ja tosiaan sujuuhan se vaihtaminen tuollakin lootalla :D
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kevään ratapäivä 2011

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Arto65FB kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:Laitetaan nyt tännekin linkki:

Paras aika omista kierroksista oli n. 1,31.28. Kattottu videoeditorin kellosta!!

Ihan kuin alkaisi ajolinjat osumaan kohdalleen videon loppua kohti mentäessä. Ja tosiaan sujuuhan se vaihtaminen tuollakin lootalla :D
Mulla oli välissä opintokierrokset "professorin" kanssa, sen takia ajolinjat muuttuu! :peukku:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin