Tuotantoautoja edustavat M5:t, M6:t, modernit Porschet, Ferrarit, Bugatit yms. Varmasti ovat erinomaisia ajettavia. Mun TTE thyyning Anjoviskin on erinomainen ajettava verrattun vanhaan '65 hoppaani vaikka tehoa ei ole mitn.surmanajaja kirjoitti:mitenkään väheksymättä mexico65 ajosaavutuksia ja mustang-rakenteluja; mikähän sitten on erinomainen ajettava tuotantoauto? Olen itse nähnyt rakennettuja Mustangeja jotka olisivat itselleni varsin riittäviä katukäyttöön, lähikyliltä löytyy/löytyi 66 mustangia bmw eturipustuksilla jne ja ison veden takana 65-66 musseihin on istutettu niin c4 kuin c6 corveten akselistoja ...ja Griggs racingin eturipustuksetkin vaikuttavat ihan toimivilta vaikken toki itse sellaisella varustettua mustangia ole päässytkään koeajamaan.
onko kellään muuten suomessa käytössä RRS putkan etujousitusta/hammastankoa?
Jos toi 66 musse on 535 bmw tolpilla, niin onko höylän entinen hermojen lepuutteluprojekti 289 littlefieldin blowerilla. Olis vaan ollut FB kori niin olisi tullut mun talliin jo aikapäiviä sitten.
Tunnistan kaksi RRS keulaa kotimaasta, toinen äijä lukee täällä joskus ja kirjoittaa joskus - ei ole tainnut vielä ajaa keksinnöllä. Toinen äijä ei täällä kirjoita, ajanut ehkä 400 metriä... Eli oikeaa kokemusta en ole kuullut vielä minkäänlaista.