Nimittäin vahvistamaan Ford Nationals drag teamiä launtaille 9.7.2011. Mikäli haluat tulla toiminnan keskipisteeseen, katsomaan, kuuntelemaan Ford moottorien karjuntaa, tuntemaan jyrinän rinnassasi (joka ei ole tahdistin tai tykytys), haistamaan raa'an bensan ja palavan renkaan niin tässä on tilaisuutesi! Me olemme vaihtelevalla porukalla neljänä vuonna peräkkäin hoidettu drag ryhmää ja porukkaa on ollut laidasta laitaan toiminnassa mukana. Minulla on perustiimi olemassa ja tulossa paikanpäälle, mutta välillä on kiva käydä kahveella tai makkaraa syömässä tai muiden autoja tutkimassa, niin halukkaille löytyisi 1-2 h pestejä lauantaille - pidempiäkin pestejä jos oikein innostuu. Ei ole haudan vakavaa hommaa, rento porukka ja hyvä mieli. Tätä lähempää ei pääse kiihdytystä katsomaan joutumatta itse auton rattiin.
Mikäli mielenkiintosi heräsi niin laita yksityisviesti tai soittele minulle. Hommissa pärjää aika pitkälle maalaisjärjellä ja minä annan henkilökohtaisesti koulutuksen rooliin mitä kukin tekee. Vaikeitahan hommat eivät ole jos minäkin ne luulen osaavani.
Mielellään riuska otteinen mies tai kauniita naisia bikineissä...

tervetuloa tekemään tapahtumasta ikimuistoinen.
0400-802 274 / Jari