Kaipaamme vahvistuksia drag teamiin Natikoihin.

Ratapäivät ja muut race-henkiset tapahtumat.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Kaipaamme vahvistuksia drag teamiin Natikoihin.

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Nimittäin vahvistamaan Ford Nationals drag teamiä launtaille 9.7.2011. Mikäli haluat tulla toiminnan keskipisteeseen, katsomaan, kuuntelemaan Ford moottorien karjuntaa, tuntemaan jyrinän rinnassasi (joka ei ole tahdistin tai tykytys), haistamaan raa'an bensan ja palavan renkaan niin tässä on tilaisuutesi! Me olemme vaihtelevalla porukalla neljänä vuonna peräkkäin hoidettu drag ryhmää ja porukkaa on ollut laidasta laitaan toiminnassa mukana. Minulla on perustiimi olemassa ja tulossa paikanpäälle, mutta välillä on kiva käydä kahveella tai makkaraa syömässä tai muiden autoja tutkimassa, niin halukkaille löytyisi 1-2 h pestejä lauantaille - pidempiäkin pestejä jos oikein innostuu. Ei ole haudan vakavaa hommaa, rento porukka ja hyvä mieli. Tätä lähempää ei pääse kiihdytystä katsomaan joutumatta itse auton rattiin.

Mikäli mielenkiintosi heräsi niin laita yksityisviesti tai soittele minulle. Hommissa pärjää aika pitkälle maalaisjärjellä ja minä annan henkilökohtaisesti koulutuksen rooliin mitä kukin tekee. Vaikeitahan hommat eivät ole jos minäkin ne luulen osaavani.

Mielellään riuska otteinen mies tai kauniita naisia bikineissä... :) tervetuloa tekemään tapahtumasta ikimuistoinen.

0400-802 274 / Jari
Viimeksi muokannut Fastback, 07 Kesä 2011, 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Galaxie61
Mega-addikti
Auto: Galaxie -61

Re: Juuri SINÄ!! 9.7. Alastarocircuit, sinua tarvitaan siell

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

jossain luki että katsastusta saattais olla jo perjantaina, olen jo sillon kesälomalla. ilmottele niin saa edes muutaman pois siitä lauantain kiireestä..
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Re: Juuri SINÄ!! 9.7. Alastarocircuit, sinua tarvitaan siell

Viesti Kirjoittaja Fastback »

nostetaas aihetta. mikäli tykkäät hommasta, niin paikka drag ryhmään myös 2012 vuodelle. vielä mahtuu porukkaan mukaan,vaihtoehtoja on katsastajaksi, line-upiin, harjamies tai burnisavustaja. muut hommat on riverside timersin toimesta täytettyinä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
paltant.ponitalli
Addikti
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.

Re: Kaipaamme vahvistuksia drag teamiin Natikoihin.

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

voisin ottaa katsastus pestin sekä vuorotteleva monttu/apulähettäjä :idea:
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
120ZZZ
Hiljaisempi

Re: Kaipaamme vahvistuksia drag teamiin Natikoihin.

Viesti Kirjoittaja 120ZZZ »

Moi.Tulen paltant.ponitallin apuriksi ja olen käytettävissä avustustehtävissä silloin kun "racemate" ei aja.
Olen asiasta soittanut viime viikolla Mr Fastbackille ja sopinut asiasta.Homma siltä osin ok.
Vastaa Viestiin