
VEDEN KIERTO YLÄ IMUSARJASSA
VEDEN KIERTO YLÄ IMUSARJASSA
JOS LAITAN YLÄ IMU SARJAAN MENEVÄT PIENET VESIKIERTO PUTKET YHTEEN ELI POISTAN SEN KIERRON SIITÄ IMUSARJASTA VAI LÄMPEEKÖ SE LIIKAA VAI MITENKÄS SE ON . EI KYLLÄ NÄY NOISSA VIRI VIRI IMUSARJOISSA SELLASTA VESI KIERTOO SIINÄ EGR JA TYHJÄKÄYNTI MOOTTORIN VÄLILAIPASSA. HAITAT KYLLÄ OLIS HYVÄ TIETÄÄ ................ 

Re: VEDEN KIERTO YLÄ IMUSARJASSA
KIITOS KIITOS YLENPALTTISESTA VASTAUS INNOSTA KIITOS KIITOSGT9008 kirjoitti:JOS LAITAN YLÄ IMU SARJAAN MENEVÄT PIENET VESIKIERTO PUTKET YHTEEN ELI POISTAN SEN KIERRON SIITÄ IMUSARJASTA VAI LÄMPEEKÖ SE LIIKAA VAI MITENKÄS SE ON . EI KYLLÄ NÄY NOISSA VIRI VIRI IMUSARJOISSA SELLASTA VESI KIERTOO SIINÄ EGR JA TYHJÄKÄYNTI MOOTTORIN VÄLILAIPASSA. HAITAT KYLLÄ OLIS HYVÄ TIETÄÄ ................



<palstapoliisi>
Olisi hyvä jos voisit kirjoitella niin, että 'Caps Lock', eli isot kirjaimet eivät olisi lukittuna.
Luulen, että jo sillä saisi viestille enemmän lukijoita ja sitäkautta ehkä myös kasvatettua vastauksien määrää.
</palstapoliisi>
Kysymyksessäsi puhut yläimusarjasta, eli sulla on vissiin uudempi moottori, onko?
Helpottaisi hieman vastausta jos saisi tarkempaa tietoa.
Itseäni kiinnostaisi tietää myös miksi haluaisit poistaa ko. kierron - saavutetaanko sillä jotan tehopuolella.
Olisi hyvä jos voisit kirjoitella niin, että 'Caps Lock', eli isot kirjaimet eivät olisi lukittuna.
Luulen, että jo sillä saisi viestille enemmän lukijoita ja sitäkautta ehkä myös kasvatettua vastauksien määrää.
</palstapoliisi>
Kysymyksessäsi puhut yläimusarjasta, eli sulla on vissiin uudempi moottori, onko?
Helpottaisi hieman vastausta jos saisi tarkempaa tietoa.
Itseäni kiinnostaisi tietää myös miksi haluaisit poistaa ko. kierron - saavutetaanko sillä jotan tehopuolella.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
kuten nimimerkistä näkee niin gt90 on auto . ja juuri tietoa kaipaan asiaan. lämmittääkö se imuilman jne jne onko kierto tarpeellinen siinä kohdassa juuri .Kimi kirjoitti:<palstapoliisi>
Olisi hyvä jos voisit kirjoitella niin, että 'Caps Lock', eli isot kirjaimet eivät olisi lukittuna.
Luulen, että jo sillä saisi viestille enemmän lukijoita ja sitäkautta ehkä myös kasvatettua vastauksien määrää.
</palstapoliisi>
Kysymyksessäsi puhut yläimusarjasta, eli sulla on vissiin uudempi moottori, onko?
Helpottaisi hieman vastausta jos saisi tarkempaa tietoa.
Itseäni kiinnostaisi tietää myös miksi haluaisit poistaa ko. kierron - saavutetaanko sillä jotan tehopuolella.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hyvä että sait tiedon, no kerrotko sitä täällä vai et mitä alan asiantuntija kertoi? Toiseksi, ainakin minulle tuli nimimerkistäsi GT9008 mieleen ensimmäisenä tämä GT90.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
sen verran voin raottaa tietoani että veden kierto loppuu mun gt 90 ylä imusarjasta .Fastback kirjoitti:Hyvä että sait tiedon, no kerrotko sitä täällä vai et mitä alan asiantuntija kertoi? Toiseksi, ainakin minulle tuli nimimerkistäsi GT9008 mieleen ensimmäisenä tämä GT90.
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
kysyin alan asiantuntijalta haitat ja hyödyt kun sellaisen sain puhelimen päähän . eli ei tarvii vastailla enää sain haluamani infon
Kerropa meille kaikille tyhmille, mitä TODELLINEN ASIANTUNTIJA kertoi, aihe saattanee kiinnostaa itseni lisäksi muitakin. Syy, miksi et saanut vastausta täältä saattaa olla niinkin yksinkertainen että kellään ei moista tietoa ollut.
Turha tänne on tulla naljailemaan ja vihjailemaan tietämättömyydestä. Ennemminkin tämäntapaisten harrastepalstojen tarkoitus on jakaa tietoa ja sinullahan sellaista nyt olisi. Helpota oloasi ja jaa sisintäsi kalvava informaatio meidän muiden kanssa

Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
no soitin autokivitilaan tre:lle ja kysyin että onko haittaa siitä jos ottaa pois sen kierron .......mielessä tietysti että se perhanan lämmin vesi lämmittää imuilman ja sillee......... josko siitä sais jotain irti jos ei lämmitä sitä ilmaa siis lisä tehoja. van van ei pitäis olla haittaa kun sen kierron ottaa pois sillä eikai noissa ihan kaikissa viri ylä sarjoissa sitä ole niin miksi en kokeilis sitä . ei pitäis lämpö ongelmaa tulla kun ala sarjassa kiertää vesi .onko se sitten sitä varten että komponentit toimis joka SÄÄSSÄ oikein (ei tiedä) lämmin pellin alla kummiski on. vedin kyllä vapaa virtaus suodattimen kans loka suojan sisälle että ei varmaan vedä lämmintä konetila ilmaa.eikä laturi/flekti puhalla suoraan suodattiimeen. 75 viemäri putkee .....ei pidä musselle sanoo rupee vielä nikotteleen .toisaalta lyhyt on se pätkä missä vesi kiertää mutta eikös se lämpö siitä siirry ....... äääh en tiedä onko mitään hyötyy .Late kirjoitti:kysyin alan asiantuntijalta haitat ja hyödyt kun sellaisen sain puhelimen päähän . eli ei tarvii vastailla enää sain haluamani infon
Kerropa meille kaikille tyhmille, mitä TODELLINEN ASIANTUNTIJA kertoi, aihe saattanee kiinnostaa itseni lisäksi muitakin. Syy, miksi et saanut vastausta täältä saattaa olla niinkin yksinkertainen että kellään ei moista tietoa ollut.
Turha tänne on tulla naljailemaan ja vihjailemaan tietämättömyydestä. Ennemminkin tämäntapaisten harrastepalstojen tarkoitus on jakaa tietoa ja sinullahan sellaista nyt olisi. Helpota oloasi ja jaa sisintäsi kalvava informaatio meidän muiden kanssa
Joko oot EGR:n poistanu käytöstä? nyt kun vesi ei enää kierrä yläimusarjassa, lämmittää takaisin kierrätetty pakokaasu imusarjaa. Tämän vesikierrätyksenhän on tarkotus jäähdyttää imusarjaa kun pakokaasu lämmittää sitä.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic