VooDoo-Pena laittaa näköjään joka palstalle silmien herkkukoneita Cammeria ja 429 BOSS:a, vaik topic käsittelis aihetta suora kutonenFastback kirjoitti:Kaunis moottori. Tämä on vielä kauniimpi. Ensimmäistäkään en vieläkään tunnista suomen niemeltä, jos ei nykyisin ruotsissa olevaan Rauhalan "Cammeria" 427 sohc lasketa.Mexico65 kirjoitti:Liitteen kuva ei ole 390 FE, vaan tarkoitettu REX moottori heebojen jatko suunnitelmiin.
390 FE
-
pizzamake
- Hiljaisempi
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 21:28
- Auto: Mercury Cyclone 2d Ht 1968. 427/467c.i. side oiler, 4-speed, 9" 3,70:1.
Re: 390 FE
- JarkkoP
- Addikti
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Syys 2008, 19:58
- Auto: 67 Fastback 390GT
- Paikkakunta: Veteli
- Viesti:
Re: 390 FE
Kyllä FE autoon tulee, kerran se on sellaisella lähtenyt tehtaalta..Mexico65 kirjoitti:Otetaan askel taaksepäin.
Jospa lähdettäisiin liikkeelle tavoitteista. Ilman selkeää tavoitetta on turha ja turhauttavaa edetä näissä asioissa.
ESIM:
Teho tavoite ilmeisesti noin 300 - 350 hp (vastaa 390 GT moottorin tasoa).
Vääntö tavoite ilmeisesti 350 - 450 lb·ft (vastaa 390 GT moottorin tasoa).
(10.5:1 — 335 horsepower (250 kW) at 4600 rpm and 427 lb·ft (579 N·m) at 3200 rpm
* 1967, 1969 Ford Mustang)
Nokka-akseli joka voisi tuottaa tuon tehon ja väännön, jos pääpaino olisi kuitenkin vahvassa alarekisterin väännössä (1500 - 3000 rpm).
Edellä mainittu tavoitteet savutetaan helposti. koska koneen tehollinen kierrosalue asettuu noin 1500 - 4500(5000) rpm, max. 5500rpm (esim. rajoitettu).
Noilla arvoilla autosta tulee erittäin tehokkaan tuntuinen ja soveltuu C6 askin eteen kohtuullisesti (pidän C6 askia liian isona ja painavana pieneen autoon), tuo vaihteisto tekee hieman "laiskan" oloiseksi tuon auton, mutta vastaa kuitenkin alkuperäistä asetelmaa.
Nokka voisi olla esim.
Comp Cams 33-207-3 (http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... d=942&sb=2)
Dual Energy™, 265DEH
Very Strong Mid-Range, Everyday Performance w/ Stock Exhaust
Helpointa osta sitten kittinä niin saa kaikki tarvittavat osat jotka ovat aika lähellä optimia.
Dual Energy, 265DEH: Cam & Kit
Part: K33-207-3
Price: $440.81
http://www.compperformancegroupstores.c ... gory_Code=
Jos nyt tuo vastaa koneen tulevan käyttäjän tavoitetta, niin paukkuja ei kovin paljoa tarvita.
Uskon, että aikalailla vakio kamoilla saat tuosta erittäin kestävän ja pitkäaikaisen voimalähteen.
Mutta jos tavoite on korkeammalla tai se vuoden päästä on jotain muuta niin harkitse lohkoa, kanta ja muita edellä esiin tulleita vaihtoehtoja. Pysy kuitenkin FE linjalla!
tällä hetkellä tavoitteet ovat juurikin tuollaiset
tuossa mun autossa on 4v- toploader laatikko.
kerrohan tästä lisää..pizzamake kirjoitti: Saatan jopa täältäkin
tietää erään käyntikuntoisen 390:n?
67 Fastback 390GT
-
pizzamake
- Hiljaisempi
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 21:28
- Auto: Mercury Cyclone 2d Ht 1968. 427/467c.i. side oiler, 4-speed, 9" 3,70:1.
Re: 390 FE
Eräällä ystävälläni on käyntikunnossa oleva 2V-390 pannu YLIMÄÄRÄISENÄ ja tiedän, että hän luopuu siitä, koska hänellä on jo toinen motti autoonsa.
Voin kysäistä moottorin tämän hetkisestä kohtalosta mikäli olet vakavasti kiinnostunut?
HIENO kuulla, että sijoitut tähän meidän suppeaan BB - Manual-porukkaan
Voin kysäistä moottorin tämän hetkisestä kohtalosta mikäli olet vakavasti kiinnostunut?
HIENO kuulla, että sijoitut tähän meidän suppeaan BB - Manual-porukkaan
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 390 FE
Make älä tuu tänne huuteleen...pizzamake kirjoitti:VooDoo-Pena laittaa näköjään joka palstalle silmien herkkukoneita Cammeria ja 429 BOSS:a, vaik topic käsittelis aihetta suora kutonen?
Luulenpa Pizza ettei ystävä(mme)si, ettei sitä toista mottia ainakaan myy! 390cid olisi toimiva paketti suoraan ajosta, ei tarttisi kuin heittää sisään ja lähteä ajelemaan. BB-manual salaseuraan kaikki haluaa, mutta harva pääsee, Jarkolle on ovi raollansapizzamake kirjoitti:Eräällä ystävälläni on käyntikunnossa oleva 2V-390 pannu YLIMÄÄRÄISENÄ ja tiedän, että hän luopuu siitä, koska hänellä on jo toinen motti autoonsa.
Voin kysäistä moottorin tämän hetkisestä kohtalosta mikäli olet vakavasti kiinnostunut?
HIENO kuulla, että sijoitut tähän meidän suppeaan BB - Manual-porukkaan
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
pizzamake
- Hiljaisempi
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 21:28
- Auto: Mercury Cyclone 2d Ht 1968. 427/467c.i. side oiler, 4-speed, 9" 3,70:1.
Re: 390 FE
Tarkistapa Pena tiedot suoraan tuttavaltamme! 390 ON realisoitavien listalla !Fastback kirjoitti:Make älä tuu tänne huuteleen...pizzamake kirjoitti:VooDoo-Pena laittaa näköjään joka palstalle silmien herkkukoneita Cammeria ja 429 BOSS:a, vaik topic käsittelis aihetta suora kutonen?
Tosiasiassa, en mä kyllä cammer tai varsinkaan 429 Boss kuvia ole ihan kauheasti tänne laitellut - vai oonko???
En tiedä, oon niin "tuore" ilkiö tällä foorumillaMyönnä vaan, että BBF-manual-aihe on sulle niin viekoittelevan rakas, että sä et MALTA olla laittamatta
noita moottoripornokuvia tilaisuuden tullen esille!
Luulenpa Pizza ettei ystävä(mme)si, ettei sitä toista mottia ainakaan myy! 390cid olisi toimiva paketti suoraan ajosta, ei tarttisi kuin heittää sisään ja lähteä ajelemaan. BB-manual salaseuraan kaikki haluaa, mutta harva pääsee, Jarkolle on ovi raollansapizzamake kirjoitti:Eräällä ystävälläni on käyntikunnossa oleva 2V-390 pannu YLIMÄÄRÄISENÄ ja tiedän, että hän luopuu siitä, koska hänellä on jo toinen motti autoonsa.
Voin kysäistä moottorin tämän hetkisestä kohtalosta mikäli olet vakavasti kiinnostunut?
HIENO kuulla, että sijoitut tähän meidän suppeaan BB - Manual-porukkaanNo juu, hienoa että näitä isolohko Foortteja tännekin päin tellusta kotiutuu.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 390 FE
juu, 390 on hukattavien listalla, mutta se uusi hurjimus motti ei ole... 
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- JarkkoP
- Addikti
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Syys 2008, 19:58
- Auto: 67 Fastback 390GT
- Paikkakunta: Veteli
- Viesti:
Re: 390 FE
no nii..päivitellääs hieman tätäkin projektia...
tuollaisia osia nyt tullut hommailtua...
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva006.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva010.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva017.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva013.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva014.jpg
eli ei mennä enää perus kunnostus linjalla
tuollaisia osia nyt tullut hommailtua...
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva006.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva010.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva017.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva013.jpg
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... uva014.jpg
eli ei mennä enää perus kunnostus linjalla
67 Fastback 390GT
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 390 FE
No nyt näyttää hyvältä! 
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: 390 FE
Mitenkä se tuo yks mäntä on ihan soikee ja pari muuta muuten vaan rutussa...??
Oikeesti, näyttää suorastaan vaaralliselta
Oikeesti, näyttää suorastaan vaaralliselta
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 390 FE
Mitkäs hatut nyt tulikaan? Hienoja kalikoita.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- JarkkoP
- Addikti
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Syys 2008, 19:58
- Auto: 67 Fastback 390GT
- Paikkakunta: Veteli
- Viesti:
Re: 390 FE
yllätyksenä tuli itellekki et noita mäntiä on valmistettu pahvista...katotaa mite toimii...Drummer kirjoitti:Mitenkä se tuo yks mäntä on ihan soikee ja pari muuta muuten vaan rutussa...??![]()
![]()
Oikeesti, näyttää suorastaan vaaralliselta
katotaa mite rahat riittää...jos varaa on niin edelin kannet ja jos ei niin valut aluks..Fastback kirjoitti:Mitkäs hatut nyt tulikaan? Hienoja kalikoita.
67 Fastback 390GT
Re: 390 FE
Kuvissa näkyy hienoja osia... HYVÄ!! Nyt olemassa oleva lohko on vielä tärkeämmässä osassa, koska siihen nuo uudet osat tullaan asentamaan. Onko koneistamo antanut sinulle
mitään tietoja lohkosta ja sen kunnosta? Koska kuvissa näkyy männät, oletan, että sinulla on tiedossa tuleva sylinterien koko. Toivottavasti valitsit pienimmän mahdollisen ylikoon, jotta
sylinterien seinämävahvuus säilyy mahdollisimman paksuna. Huolehdi siitä, että lohkon koneistaa sellainen koneistaja (ei siis firma vaan fyysinen henkilö), joka on todella haluaa tehdä
hyvää työtä eikä vain "ole duunissa" koneistamossa. Lohkosi tulee lähes varmasti vaatimaan useita eri koneistuksia ja niiden tekeminen vaatii huolellisuutta ja osaamista, jotta työ tehdään
oikein. Muista, että lohko vaatii myös muitakin koneistuksia kuin vain "porauksen ja linjahoonauksen dekkitarkistuksineen". Öljykanavien prässätyt plugit pitää ehdottomasti vaihtaa kierreversioihin (1/4"NPT), öljypumpulta suodattimelle lähtevä öljykanava on avarretava isommaksi kuin alkuperäinen 3/8" ja sen alku on pyöristeltävä sen mukaan, minkä öljypumpun olet valinnut. Muista hommata oikean kokoiset vesiproput lohkoon(Dorman 565-036 tai Pioneer PE110BR). Tässä muutamia perusasioita, joita FE-lohko vaatii, jos niitä ei ole tehty. Toivottavasti olet tietoinen, että nokkalaakerien poisto lohkosta on täysin välttämätön, jos/kun lohkoa koneistetaan. Niiden takaa kulkee öljykanava (nokkalaakerit ovat osa kanavan seinämää) jonka kautta koko kampikoneisto saa öljynsä yläkertaa myöden. Kanaviston pesu huolellisesti on mahdoton ellei laakereita ole poistettu.
Muista, että uudetkin osat vaatii huolellisen tarkastuksen ennen niiden asennusta ja tarvittaessa koneistuksen. Kokonaisuuden tasapainoitus on tehtävä ehdottomasti osaavassa paikassa ja minulla ei
ole kuin yksi paikka Suomessa tiedossa, jolla on tasapainoitusta varten kunnolliset välineet. Paikka on Racers Place Keravalla. Uudet osasi vaatii sisäisen tasapainoituksen ( ellei pakettia ole jo puntitettu)
eikä se onnistu ilman mallory metallia. Tämä lisää tasapainoituksen hintaa, mutta on välttämätön työn tekemiseksi kunnolla.
Onnea projektillesi!!
mitään tietoja lohkosta ja sen kunnosta? Koska kuvissa näkyy männät, oletan, että sinulla on tiedossa tuleva sylinterien koko. Toivottavasti valitsit pienimmän mahdollisen ylikoon, jotta
sylinterien seinämävahvuus säilyy mahdollisimman paksuna. Huolehdi siitä, että lohkon koneistaa sellainen koneistaja (ei siis firma vaan fyysinen henkilö), joka on todella haluaa tehdä
hyvää työtä eikä vain "ole duunissa" koneistamossa. Lohkosi tulee lähes varmasti vaatimaan useita eri koneistuksia ja niiden tekeminen vaatii huolellisuutta ja osaamista, jotta työ tehdään
oikein. Muista, että lohko vaatii myös muitakin koneistuksia kuin vain "porauksen ja linjahoonauksen dekkitarkistuksineen". Öljykanavien prässätyt plugit pitää ehdottomasti vaihtaa kierreversioihin (1/4"NPT), öljypumpulta suodattimelle lähtevä öljykanava on avarretava isommaksi kuin alkuperäinen 3/8" ja sen alku on pyöristeltävä sen mukaan, minkä öljypumpun olet valinnut. Muista hommata oikean kokoiset vesiproput lohkoon(Dorman 565-036 tai Pioneer PE110BR). Tässä muutamia perusasioita, joita FE-lohko vaatii, jos niitä ei ole tehty. Toivottavasti olet tietoinen, että nokkalaakerien poisto lohkosta on täysin välttämätön, jos/kun lohkoa koneistetaan. Niiden takaa kulkee öljykanava (nokkalaakerit ovat osa kanavan seinämää) jonka kautta koko kampikoneisto saa öljynsä yläkertaa myöden. Kanaviston pesu huolellisesti on mahdoton ellei laakereita ole poistettu.
Muista, että uudetkin osat vaatii huolellisen tarkastuksen ennen niiden asennusta ja tarvittaessa koneistuksen. Kokonaisuuden tasapainoitus on tehtävä ehdottomasti osaavassa paikassa ja minulla ei
ole kuin yksi paikka Suomessa tiedossa, jolla on tasapainoitusta varten kunnolliset välineet. Paikka on Racers Place Keravalla. Uudet osasi vaatii sisäisen tasapainoituksen ( ellei pakettia ole jo puntitettu)
eikä se onnistu ilman mallory metallia. Tämä lisää tasapainoituksen hintaa, mutta on välttämätön työn tekemiseksi kunnolla.
Onnea projektillesi!!
- JarkkoP
- Addikti
- Viestit: 153
- Liittynyt: 03 Syys 2008, 19:58
- Auto: 67 Fastback 390GT
- Paikkakunta: Veteli
- Viesti:
Re: 390 FE
kiitoksia neuvoista!kno1 kirjoitti:Kuvissa näkyy hienoja osia... HYVÄ!! Nyt olemassa oleva lohko on vielä tärkeämmässä osassa, koska siihen nuo uudet osat tullaan asentamaan. Onko koneistamo antanut sinulle
mitään tietoja lohkosta ja sen kunnosta? Koska kuvissa näkyy männät, oletan, että sinulla on tiedossa tuleva sylinterien koko. Toivottavasti valitsit pienimmän mahdollisen ylikoon, jotta
sylinterien seinämävahvuus säilyy mahdollisimman paksuna. Huolehdi siitä, että lohkon koneistaa sellainen koneistaja (ei siis firma vaan fyysinen henkilö), joka on todella haluaa tehdä
hyvää työtä eikä vain "ole duunissa" koneistamossa. Lohkosi tulee lähes varmasti vaatimaan useita eri koneistuksia ja niiden tekeminen vaatii huolellisuutta ja osaamista, jotta työ tehdään
oikein. Muista, että lohko vaatii myös muitakin koneistuksia kuin vain "porauksen ja linjahoonauksen dekkitarkistuksineen". Öljykanavien prässätyt plugit pitää ehdottomasti vaihtaa kierreversioihin (1/4"NPT), öljypumpulta suodattimelle lähtevä öljykanava on avarretava isommaksi kuin alkuperäinen 3/8" ja sen alku on pyöristeltävä sen mukaan, minkä öljypumpun olet valinnut. Muista hommata oikean kokoiset vesiproput lohkoon(Dorman 565-036 tai Pioneer PE110BR). Tässä muutamia perusasioita, joita FE-lohko vaatii, jos niitä ei ole tehty. Toivottavasti olet tietoinen, että nokkalaakerien poisto lohkosta on täysin välttämätön, jos/kun lohkoa koneistetaan. Niiden takaa kulkee öljykanava (nokkalaakerit ovat osa kanavan seinämää) jonka kautta koko kampikoneisto saa öljynsä yläkertaa myöden. Kanaviston pesu huolellisesti on mahdoton ellei laakereita ole poistettu.
Muista, että uudetkin osat vaatii huolellisen tarkastuksen ennen niiden asennusta ja tarvittaessa koneistuksen. Kokonaisuuden tasapainoitus on tehtävä ehdottomasti osaavassa paikassa ja minulla ei
ole kuin yksi paikka Suomessa tiedossa, jolla on tasapainoitusta varten kunnolliset välineet. Paikka on Racers Place Keravalla. Uudet osasi vaatii sisäisen tasapainoituksen ( ellei pakettia ole jo puntitettu)
eikä se onnistu ilman mallory metallia. Tämä lisää tasapainoituksen hintaa, mutta on välttämätön työn tekemiseksi kunnolla.
Onnea projektillesi!!
lohko koneistetaan ylivieskassa ja tällä hetkellä lohko on vielä minulla, lohkon joutuu poraamaan 04 ylikokoon, olen mitannut sylinterit ultraäänellä ja paksuudet vaihteli leveysuunnassa 4.3mm ylöspäin ja pituus suunnassa 3.5mm ylöspäin..
nokka laakerit on irti lohkosta ja öljykanavia olen putsaillut..minkäs kokoiseksi toi suodattimelle menevä kanava pitää avartaa?
netistä olen lueskellut noita öljyn kierron muutoksista ja joissaki on yläkerralle menevää öljyä rajoitettu kannen öljykanavaan asennetulla kuristimella??
toi scatin setti on sisäisesti painotettu.
http://i409.photobucket.com/albums/pp17 ... 90/IMG.jpg
67 Fastback 390GT
Re: 390 FE
Muutama kommentti omasta -66 390 GT projektistani.Kansien öljynkiertoa voi kätevästi rajoittaa pudottamalla kansien öljykanaviin noin numeron 90 Holleyn suuttimet.Tämä neuvo on saatu Grand FE Master Jay Brownilta FE foorumilta ja kuulemma toimii. Näin tein oman -66 390 GT moottorin kanssa.
Pakosarjoiksi GT-kansiin käy 428 CJ retrovalusarjat jos ei halua tapella peltisarajojen kanssa. Leikkaavat tehoa "vain 50 heppaa"....! Mutta eivätpä vuoda tai raavi maahan tai sisälokareihin kiinni. Ainakin omiin C4AE-R 390 GT kansiin kanavat sopivat hyvin, kiinnityspulttien kanssa tarvii vain muistaakseni 1 pultin reikä tulpata.Näissä sarjoissa on käsittämättömän suuret portit joihin nuo GT kansien kanavat uppoavat "miten päin vain", mutta onpahan porras ainakin oikeaan suuntaan.
Käytin HELEVETISTI aikaa oikean nokka-akselin valintaan, Compin CamQuestit ja Dyno2000 kuluivat lähes puhki niitä tahkotessani.Sain eilen tämän 2 vuoden projektin päätökseen, lopputulemana hydraulirulla jossa imupuolella 220 ja pakopuolella 230 110 asteen LSA:lla. Sviddu mitä päättämättömyyttä !
Heh, varmistin vielä Compilta emaililla suunnittelemani nokan niin että lähetin kaikki tiedot ja hiphei, vastauksen oli customnokka jossa oli täsmälleen samat arvot mitä olinkin jo ajatellut. Ai että tuntui mairealta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OT : Jarkko, toi 275 DEH joka sulle tuli olis edelleen mun vaihtoehto jos en olis päättänyt päivittää rullaan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ramppi on pakopuolella Extreme Energy ja imupuolella Extreme Energy 4x4 sarjasta.Tavoitteena smooth idle ja max torque 1800-5800 rpm välillä.
Jousiksi Compin uudet beehivet joissa kohtuulliset paineet.
Imusarajana on entisöity 3 x2 tripower.
Pakosarjoiksi GT-kansiin käy 428 CJ retrovalusarjat jos ei halua tapella peltisarajojen kanssa. Leikkaavat tehoa "vain 50 heppaa"....! Mutta eivätpä vuoda tai raavi maahan tai sisälokareihin kiinni. Ainakin omiin C4AE-R 390 GT kansiin kanavat sopivat hyvin, kiinnityspulttien kanssa tarvii vain muistaakseni 1 pultin reikä tulpata.Näissä sarjoissa on käsittämättömän suuret portit joihin nuo GT kansien kanavat uppoavat "miten päin vain", mutta onpahan porras ainakin oikeaan suuntaan.
Käytin HELEVETISTI aikaa oikean nokka-akselin valintaan, Compin CamQuestit ja Dyno2000 kuluivat lähes puhki niitä tahkotessani.Sain eilen tämän 2 vuoden projektin päätökseen, lopputulemana hydraulirulla jossa imupuolella 220 ja pakopuolella 230 110 asteen LSA:lla. Sviddu mitä päättämättömyyttä !
Heh, varmistin vielä Compilta emaililla suunnittelemani nokan niin että lähetin kaikki tiedot ja hiphei, vastauksen oli customnokka jossa oli täsmälleen samat arvot mitä olinkin jo ajatellut. Ai että tuntui mairealta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OT : Jarkko, toi 275 DEH joka sulle tuli olis edelleen mun vaihtoehto jos en olis päättänyt päivittää rullaan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ramppi on pakopuolella Extreme Energy ja imupuolella Extreme Energy 4x4 sarjasta.Tavoitteena smooth idle ja max torque 1800-5800 rpm välillä.
Jousiksi Compin uudet beehivet joissa kohtuulliset paineet.
Imusarajana on entisöity 3 x2 tripower.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
-
fm71
- Hiljaisempi
- Viestit: 9
- Liittynyt: 13 Helmi 2011, 20:39
- Auto: ex. Ford Mustang Mach 1 -71, Plymouth Duster -71, Pontiac Trans Am Gta -91,
Pontiac Le Mans -66 - Paikkakunta: Kemingrad
Re: 390 FE
Miten onko noihin ketjussa oleviin vinkkeihin päivityksiä
olemassa, tarkoituksena alkaa rakentaa kyseistä motskia. Eli vinkkejä noihin öljykanavien työstämiseen, osahankintoihin jne. Stroukkaus alukansilla ja kone standardi koossa. Menee fullsize koriin.
olemassa, tarkoituksena alkaa rakentaa kyseistä motskia. Eli vinkkejä noihin öljykanavien työstämiseen, osahankintoihin jne. Stroukkaus alukansilla ja kone standardi koossa. Menee fullsize koriin.
