Manuaali vai automaatti ?
Manuaali vai automaatti ?
T5 vai AOD ??
Perustelut mukaan.
Perustelut mukaan.
Riippuu käytöstä, AOD käy silloin kun toivotaan, että vaihtaminen tapahtuisi automaattisesti. T5 on puolestaan ideaali valinta haluttaessa päättää itse millä vaíhteella kulloinkin ajetaan.
Itse suosin jälkimmäistä, sillä olen niin laiska, että auton ajaminen on ainoa kuntoilumuotoni. Näin ollen molemmat jalkani saavat tasapuolisesti liikuntaa. Äärimmäinen kuntoilu aikaansaa ns raskaan kaasujalan, joka on kiusallinen aivan kuten saman kategorian tauti nimeltä tenniskyynärpää.
Toivottavasti tämä vastaus selkeytti asiaa.
Itse suosin jälkimmäistä, sillä olen niin laiska, että auton ajaminen on ainoa kuntoilumuotoni. Näin ollen molemmat jalkani saavat tasapuolisesti liikuntaa. Äärimmäinen kuntoilu aikaansaa ns raskaan kaasujalan, joka on kiusallinen aivan kuten saman kategorian tauti nimeltä tenniskyynärpää.
Toivottavasti tämä vastaus selkeytti asiaa.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Resto-Mod 1968 GT Convertible
B&M:n shiftkitti on laitettu ja ylivaihteen pantaa painava mäntä on vaihettu huomattavasti isompaan mitä alkuperänen. Joskus jos vielä sais laitettua Racingin upgrade kitin.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Eikös se oo Jukan ainut amerikkalaisvalmisteinen kulkine tällä hetkellä?EI PEEE, mitä toi kerhovani tekee meidän sivulla, mä laitan sitten Eskon.

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Ei tartte.Ei kai AOD tarvitse enää öljykseen F-typeä?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
No kun kerran puheeksi tuli,niin on elämä helppoa TH-700lootan kanssa.Arto65FB kirjoitti:Juu, ei tarvitste Type Ford -ölkkiä, voit ihan ajaa Dexron-luokituksella, niin onpahan edes jotain GM-kamaa.Jukka kirjoitti: Ei kai AOD tarvitse enää öljykseen F-typeä?
Ei tarvi haeskella mistään F-typeä.Siitä vaan jotain punaista öljyä lootaan ja toimii kun junan vessa.
Tuo TH-700 löytyy keskustelua herättäneestä Chevystä.
-Jukka-