Manuaali vai automaatti ?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Manuaali vai automaatti ?

Viesti Kirjoittaja Jukka »

T5 vai AOD ??

Perustelut mukaan.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

T5 tietty, ainakin niin kauan kun en ole invaliidi tai muuten vaan ameriikassa syntynyt. Kova sen olla pitää!
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Kyllä sen AOD:n saa myös vaihtamaan kovaa! :wink:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vai että meinaatte jotta vaihteistoöljyä on parempi sekoittaa kepillä...
Avatar
Kimi
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 27 Touko 2004, 09:28
Paikkakunta: Castlefull
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Riippuu käytöstä, AOD käy silloin kun toivotaan, että vaihtaminen tapahtuisi automaattisesti. T5 on puolestaan ideaali valinta haluttaessa päättää itse millä vaíhteella kulloinkin ajetaan.

Itse suosin jälkimmäistä, sillä olen niin laiska, että auton ajaminen on ainoa kuntoilumuotoni. Näin ollen molemmat jalkani saavat tasapuolisesti liikuntaa. Äärimmäinen kuntoilu aikaansaa ns raskaan kaasujalan, joka on kiusallinen aivan kuten saman kategorian tauti nimeltä tenniskyynärpää.

Toivottavasti tämä vastaus selkeytti asiaa.
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kimi hei,voihan automaatilla ajaessa käyttää molempia jalkoja.
Pakon sanelemana opin tuon tavan vuosi sitten ja hommahan toimii.

Mitäs Musse 67:n AOD:lle on tehty?
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

B&M:n shiftkitti on laitettu ja ylivaihteen pantaa painava mäntä on vaihettu huomattavasti isompaan mitä alkuperänen. Joskus jos vielä sais laitettua Racingin upgrade kitin.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

EI PEEE, mitä toi kerhovani tekee meidän sivulla, mä laitan sitten Eskon.
Eikös se oo Jukan ainut amerikkalaisvalmisteinen kulkine tällä hetkellä? :)
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

musse67 kirjoitti:
EI PEEE, mitä toi kerhovani tekee meidän sivulla, mä laitan sitten Eskon.
Eikös se oo Jukan ainut amerikkalaisvalmisteinen kulkine tällä hetkellä? :)
Pitää paikkansa.

Ihan kivaa ajella välillä Chevy Vanillakin.
Ennenkaikkea se on naurettavan halpaa kyytiä verrattuna Mustangiin.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Naurettavaa kyytiä se lähinnä mun mielestä on. Osta sähköauto, latauskokemustahan sulla jo löytyykin...
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Manuaali tottakai 8) Perustelu: saa ihan itse syyttää itseään kun ajelee väärällä vaihteella :twisted:
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Vee8 kirjoitti: Osta sähköauto, latauskokemustahan sulla jo löytyykin...
Joo.
Kokemusta on rikkinäisen akun takia eli oikeassa olet.

Ei kai AOD tarvitse enää öljykseen F-typeä?
-Jukka-
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Ei kai AOD tarvitse enää öljykseen F-typeä?
Ei tartte.
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Arto65FB kirjoitti:
Jukka kirjoitti: Ei kai AOD tarvitse enää öljykseen F-typeä?
Juu, ei tarvitste Type Ford -ölkkiä, voit ihan ajaa Dexron-luokituksella, niin onpahan edes jotain GM-kamaa.
No kun kerran puheeksi tuli,niin on elämä helppoa TH-700lootan kanssa.
Ei tarvi haeskella mistään F-typeä.Siitä vaan jotain punaista öljyä lootaan ja toimii kun junan vessa.
Tuo TH-700 löytyy keskustelua herättäneestä Chevystä.
-Jukka-
musemaan

ölkkä

Viesti Kirjoittaja musemaan »

Noh ei se f-tyyppi nyt niin kiven alla ole, kun sitä on saatavana kuitenkin nesteeltä ja shelliltä.

Juuri täytin lootan nesteen ATF-G:llä.
Hintakin oli vain 3.35e/l
Vastaa Viestiin