Mikä kaasariksi?
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Mikä kaasariksi?
750cfm vakuumi holley saa minulta äänen. Sellainen mulla oli joskus nokka-akseli viritetyn 351c 4v:n päällä ja kyllä se toimi seitsemälläkin pytyllä ihan hienosti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
kuutosmusti
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Re: Mikä kaasariksi?
Moro
”mutta jos polkaisee kaasun pohjaan niin se vain yskäisee”
”Sytytyksen säädäöistä en osaa sanoa, en ole niihin vielä perehtynyt”
Sytkän tsekkaus olis ehkä kuitenkin hyvä alku - ja halpa temppu.
Toki omat kokemukset rajoittuu eri kokoisiin Windsoreihin. Käyntihäiriöiden syyt on olleet noin bauttiarallaa 90% sytkä - 10% kaasari.
Wiskit ainakin on ronkeleita sytkäkamojen kunnolle. Tai toisaalta ei oo. Ihan finaalikamoilla käy nätisti huttaa, mutta ei potki. Tai vie tolkuttomasti bensaa.
Voi toki olla, että Clevet on eri maata. En tiedä.
Kaitsu
kiitos ja anteeks
”mutta jos polkaisee kaasun pohjaan niin se vain yskäisee”
”Sytytyksen säädäöistä en osaa sanoa, en ole niihin vielä perehtynyt”
Sytkän tsekkaus olis ehkä kuitenkin hyvä alku - ja halpa temppu.
Toki omat kokemukset rajoittuu eri kokoisiin Windsoreihin. Käyntihäiriöiden syyt on olleet noin bauttiarallaa 90% sytkä - 10% kaasari.
Wiskit ainakin on ronkeleita sytkäkamojen kunnolle. Tai toisaalta ei oo. Ihan finaalikamoilla käy nätisti huttaa, mutta ei potki. Tai vie tolkuttomasti bensaa.
Voi toki olla, että Clevet on eri maata. En tiedä.
Kaitsu
kiitos ja anteeks