Lohkon,kannet ja kampiakselin vein perjantaina koneistamolle..onko kyseisessä lohkosta jotain erityistä mistä kannattaisi mainita koneistamolle?
Lohkon joutuu ilmeisesti poraamaan, mikäs tuossa on maksimi poraus? nyt lohko on .030 ylikoossa.
nokkalaakerit on tarkoitus vaihtaa, kansille perus kunnostus
Ja sitten saa heittää neuvoja myös käypäsistä osista, koneesta ei ole tarkoitus tehdä viriviriä vaan hieman pirteämpi perusmoottori.
Imusarja varmaankin tulee edelin performer rpm, kannet on vakiot (C7AE-A 14 pulttinen pakosarjan laippa), kaasarina tulee toimimaan holleyn 650 tuplapumppu(?).
koneen mukana tuli uudet säädettävät keinut, uudet työntötangot,uusi jakoketju+ rattaat, uusi öljypohja, sarja kiertokankia joissa männät paikoillaan (C6AE-C, männässä merkinta 30) ja sitten kiertokanget ilman mäntiä (C7AE-B) onkos noilla väliä kummat käyttää kasaukseen?
viime tiistaina kun kävin tuumacidin tiloissa niin teppo ja mexico65 lateli niin paljon tietoa tulemaan etten mä muista puoliakaan niistä

itse en kovinkaan paljoa vielä oo perillä tekniikkapuolesta, mut kaikkeahan oppii
