Joo

Muutaman vinkin voin tuoreesta kokemuksesta antaa.
Ensimmäinen on, että ei se niin paha rasti ole kuin luulisi, vaan se on vielä pahempi.
Mutta kyllä siitä kotikonstein selviää. Kartoita kunnolla, mitä peltipaloja tarvitset ja tilaa riittävästi kerralla.
Ne tulee ihan kohtuuhinnoin vaikka merirahtina vaikka Tuumacidin avittamana, kuten mulle.
"Pari paikkaa lattiaan" ja lopulta vaihtoon menee kuitenkin
torque boxit, inner rockerit, reinforcement panit...
(nää on niitä paloja, joita ei ole HT- ja FB -malleissa lattiapellin vaihdon "esteinä").
Seat riser on muuten avossa yhtenäinen pala
seat platform ja sitä ei voi asentaa väärin.
Kannattaa ehdottomasti tukea hyvin, jos ei kotona ole korinoikaisulaitteita. Mulla ei ole.
Avo menee käytännössä katki, jos tarvitaan tollanen vähän laajempi operaatio.
Apurungot yhdistin putkilla ja ovien tilalle kyhäsin tollaset tuet.
Jos koko lattia vaihdetaan yhtenä palana niin etu- ja takapäätä yhdistää vain ulommat helmapellit.
Jos käytät puolikkaita, niin korjaa huonompi puoli ensin. Ehjempi tukee sen ajan.
Apuvälineet: mig, 5 kg lankaa, rälläkkä, pora, pistehitsin irrotusteriä, suojaimet, pari kaamoskuukautta ja ymmärtäväinen vaimo.
Jos et vielä osaa hitsata, niin lopettaessasi osaat ihan varmasti.
Voihan olla, että (ja toivottavasti) selviät helpommalla. Siinä tapauksessa kursi kaara kasaan, aja kesä ja ota työn alle myöhemmin.
Itse katselin mallia täältä
http://www.kevinsrodshop.com/ .