Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

mvon919
Addikti
Viesti:

Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!

Viesti Kirjoittaja mvon919 »

Moi

Nettissä on alettu kerätä edellispäivänä adressia harrastustamme edistävän lakiehdotuksen puolesta - ehkä olette jo huomannetkin tai saaneet viestiä, mutta tässä joka tapauksessa linkki. Laitetaan sana kiertämään autoharrastajien keskuudessa.

http://www.adressit.com/harrasteajoneuv ... 58_2009_vp
//Miikka
Superpölöttäjä
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...

Re: Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Allekirjoitus n:o 72. Tuskin menee läpi.
Handyy
Addikti
Auto: 1966 Ford Mustang HT (302)

Viesti Kirjoittaja Handyy »

Mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus, toivottavasti tällä olisi jotain vaikutusta!
MouTine
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

MouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.
Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteen :evil: Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
96PurpleStang1
Addikti

Viesti Kirjoittaja 96PurpleStang1 »

En ala joutavia perustelemaan mutta allekirjoitin!!
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Kiesi
Mega-addikti
Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man.

Viesti Kirjoittaja Kiesi »

Myöskin allekirjoitettu vaikka en itseäni pussihousuissa kulkijaksi tunnistakaan.
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet

He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Ei ollu vaihtoehtoa!! Allekirjoitin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Drummer kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.
Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteen :evil: Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
aamen. Perin valitettavaa että kaikilla on oikeus ostaa mustang ja kaikki voivat tähänkin kerhoon liittyä. Kannan koeteni kasaan, en silti tässä verojen luvatussa maassa usko muutokseen, mutta yrittämättä ei mitään tapahdu. Uskon moutinenkintuosta vähän rauhoittuvan kun 20v tulee mittariin ja vähän yli. Ei kai kukaan yli 20v väijy mopoautotyttöjä???

Bannatkaa sitten minutkin jos drummerin bannaatte.

Perkele.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Sulkava
Mega-addikti
Auto: 1995 Mustang

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

on allekirjoitettu !!!

ja tohon edellä olevaan... mikä fiddu nykynuorison putkinäköön on tullut ku sen putken toinen pää on omassa navassa ja toinen siellä mistä pas... tulee.

... :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: en mää ku toi ei ole just mun nimellä toi adressi ja ei yksinomaan vaan mulle tehty .--minä minä ja minä ei kait täällä ketään muuta elä ja mitään tarvii ku mä ja mä ,,,

nääkö luuserit tolla asentella maksaa veroja ?? tulevaisuudessa ?? voi fiddu miten kurjalta näyttää tää asenne :cry: :cry: :cry: :cry:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
91GT
Addikti

Viesti Kirjoittaja 91GT »

Korsi kannettu kekoon.
pekka59
Aktiivi
Auto: Vm. 1991 Ford Mustang GT 5.0 "High Performance". HHP-auto .

Viesti Kirjoittaja pekka59 »

91GT kirjoitti:Korsi kannettu kekoon.
Kuin myös :lippusuomi:
Fix Or Repair Daily
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Drummer kirjoitti:
Jo vain tää on taas niitä persaukisten vouhotuksia, Nyt jo museo auto porukat aja kotteroillaan enemmän kun laki salli 30vrk, ja viellä pitäis harrastehörhöille saada helpotusta. Perstä tuollasella pyyhitään, jos on varaa ostella ja rakennella isolla rahalla( HARRASTE AUTOJA ) on myös varaa maksaa normaalit verot ja vakuutukset, en allekirjoita moista paskaa Ihme ruikuttajia .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

ROKI kirjoitti:
Drummer kirjoitti:
Jo vain tää on taas niitä persaukisten vouhotuksia, Nyt jo museo auto porukat aja kotteroillaan enemmän kun laki salli 30vrk, ja viellä pitäis harrastehörhöille saada helpotusta. Perstä tuollasella pyyhitään, jos on varaa ostella ja rakennella isolla rahalla( HARRASTE AUTOJA ) on myös varaa maksaa normaalit verot ja vakuutukset, en allekirjoita moista paskaa Ihme ruikuttajia .
Onks Roki näin että se on sulta pois jos joku asia helpottuu eikä joka asiasta tarvii olla itseään kipeeksi maksamassa? Ei tuo verohelpotus meikäläistäkään koske, varmasti tulee enemmän kuin 100 vrk vuodessa ajoa kunhan "kotteron" saa koko ajokaudeksi liikkeelle. Siitä huolimatta allekirjoitin, enkä muuten ole moisiin adressitouhuihin aikaisemmin osallistunut ja saattaa kuu närettä kiertää ennen seuraavaa kertaa.

Harrastukselle jossa on koko kropallaan mukana ei koskaan lasketa hintaa, menipä siihen sitten isoja tai pieniä rahoja. Eikä tässä ole kysymys persaukiisten narinasta, vaan siitä että mahdollisesti arvokkaidenkin aikansa edustajien säilyvyys olisi tulevaisuudessakin mahdollista, joko entisöitynä tai johonkin tyyliin rakennettuna. Eikä tuo lakiehdotus tietääkseni koske vakuutuksia, vaan pelkästään sitä autoveroa jolle ei ole muutenkaan mitään katetta.

Ja jos sinua nyppii se että joku ajelee MR-kilvillä enemmän kuin laki sallii, hittoako siitä täällä itket, mene sinilakkien pakeille ja kerro huolesi... Sillä poliisi on ihmisen ystävä, koira on ihmisen paras ystävä :wink: En mie nyt tajua minkä takia sinunkin pitää olla niin helevetin katkera ihan ihme asioista, kun kuitenkin samoista asioista ollaan täällä kiinnostuneita... vai ollaanko :?:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
MouTine
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Drummer kirjoitti:Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteen :evil: Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
Fastback kirjoitti:aamen. Perin valitettavaa että kaikilla on oikeus ostaa mustang ja kaikki voivat tähänkin kerhoon liittyä. Kannan koeteni kasaan, en silti tässä verojen luvatussa maassa usko muutokseen, mutta yrittämättä ei mitään tapahdu. Uskon moutinenkintuosta vähän rauhoittuvan kun 20v tulee mittariin ja vähän yli. Ei kai kukaan yli 20v väijy mopoautotyttöjä???
Vittu mitä paskaa! Voi kyynel!
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth