Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!
Valvoja: Ville K
Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!
Moi
Nettissä on alettu kerätä edellispäivänä adressia harrastustamme edistävän lakiehdotuksen puolesta - ehkä olette jo huomannetkin tai saaneet viestiä, mutta tässä joka tapauksessa linkki. Laitetaan sana kiertämään autoharrastajien keskuudessa.
http://www.adressit.com/harrasteajoneuv ... 58_2009_vp
Nettissä on alettu kerätä edellispäivänä adressia harrastustamme edistävän lakiehdotuksen puolesta - ehkä olette jo huomannetkin tai saaneet viestiä, mutta tässä joka tapauksessa linkki. Laitetaan sana kiertämään autoharrastajien keskuudessa.
http://www.adressit.com/harrasteajoneuv ... 58_2009_vp
//Miikka
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Re: Harrasteajoneuvolaki adressi netissä!
Allekirjoitus n:o 72. Tuskin menee läpi.
- Handyy
- Addikti
- Auto: 1966 Ford Mustang HT (302)
Mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus, toivottavasti tällä olisi jotain vaikutusta!
Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'92 TownCar 4.6i V8
'77 Capri 2.8i V6
- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteenMouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
-
- Addikti
En ala joutavia perustelemaan mutta allekirjoitin!!
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
- Kiesi
- Mega-addikti
- Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man. - Paikkakunta: Mikkeli
Myöskin allekirjoitettu vaikka en itseäni pussihousuissa kulkijaksi tunnistakaan.
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Ei ollu vaihtoehtoa!! Allekirjoitin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
aamen. Perin valitettavaa että kaikilla on oikeus ostaa mustang ja kaikki voivat tähänkin kerhoon liittyä. Kannan koeteni kasaan, en silti tässä verojen luvatussa maassa usko muutokseen, mutta yrittämättä ei mitään tapahdu. Uskon moutinenkintuosta vähän rauhoittuvan kun 20v tulee mittariin ja vähän yli. Ei kai kukaan yli 20v väijy mopoautotyttöjä???Drummer kirjoitti:Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteenMouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
Bannatkaa sitten minutkin jos drummerin bannaatte.
Perkele.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Sulkava
- Mega-addikti
- Auto: 1995 Mustang
on allekirjoitettu !!!
ja tohon edellä olevaan... mikä fiddu nykynuorison putkinäköön on tullut ku sen putken toinen pää on omassa navassa ja toinen siellä mistä pas... tulee.
...
en mää ku toi ei ole just mun nimellä toi adressi ja ei yksinomaan vaan mulle tehty .--minä minä ja minä ei kait täällä ketään muuta elä ja mitään tarvii ku mä ja mä ,,,
nääkö luuserit tolla asentella maksaa veroja ?? tulevaisuudessa ?? voi fiddu miten kurjalta näyttää tää asenne

ja tohon edellä olevaan... mikä fiddu nykynuorison putkinäköön on tullut ku sen putken toinen pää on omassa navassa ja toinen siellä mistä pas... tulee.
...

nääkö luuserit tolla asentella maksaa veroja ?? tulevaisuudessa ?? voi fiddu miten kurjalta näyttää tää asenne

Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Korsi kannettu kekoon.
- pekka59
- Aktiivi
- Auto: Vm. 1991 Ford Mustang GT 5.0 "High Performance". HHP-auto .
Kuin myös91GT kirjoitti:Korsi kannettu kekoon.

Fix Or Repair Daily
Jo vain tää on taas niitä persaukisten vouhotuksia, Nyt jo museo auto porukat aja kotteroillaan enemmän kun laki salli 30vrk, ja viellä pitäis harrastehörhöille saada helpotusta. Perstä tuollasella pyyhitään, jos on varaa ostella ja rakennella isolla rahalla( HARRASTE AUTOJA ) on myös varaa maksaa normaalit verot ja vakuutukset, en allekirjoita moista paskaa Ihme ruikuttajia .Drummer kirjoitti:Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteenMouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Onks Roki näin että se on sulta pois jos joku asia helpottuu eikä joka asiasta tarvii olla itseään kipeeksi maksamassa? Ei tuo verohelpotus meikäläistäkään koske, varmasti tulee enemmän kuin 100 vrk vuodessa ajoa kunhan "kotteron" saa koko ajokaudeksi liikkeelle. Siitä huolimatta allekirjoitin, enkä muuten ole moisiin adressitouhuihin aikaisemmin osallistunut ja saattaa kuu närettä kiertää ennen seuraavaa kertaa.ROKI kirjoitti:Jo vain tää on taas niitä persaukisten vouhotuksia, Nyt jo museo auto porukat aja kotteroillaan enemmän kun laki salli 30vrk, ja viellä pitäis harrastehörhöille saada helpotusta. Perstä tuollasella pyyhitään, jos on varaa ostella ja rakennella isolla rahalla( HARRASTE AUTOJA ) on myös varaa maksaa normaalit verot ja vakuutukset, en allekirjoita moista paskaa Ihme ruikuttajia .Drummer kirjoitti:Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteenMouTine kirjoitti:Eipä oikein nuo harrasteajoneuvon määritelmät palvele kuin pussihousuja tai muita haaveilijoita. En kanna korttani kekoon, valitan.Ja jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
Harrastukselle jossa on koko kropallaan mukana ei koskaan lasketa hintaa, menipä siihen sitten isoja tai pieniä rahoja. Eikä tässä ole kysymys persaukiisten narinasta, vaan siitä että mahdollisesti arvokkaidenkin aikansa edustajien säilyvyys olisi tulevaisuudessakin mahdollista, joko entisöitynä tai johonkin tyyliin rakennettuna. Eikä tuo lakiehdotus tietääkseni koske vakuutuksia, vaan pelkästään sitä autoveroa jolle ei ole muutenkaan mitään katetta.
Ja jos sinua nyppii se että joku ajelee MR-kilvillä enemmän kuin laki sallii, hittoako siitä täällä itket, mene sinilakkien pakeille ja kerro huolesi... Sillä poliisi on ihmisen ystävä, koira on ihmisen paras ystävä

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Drummer kirjoitti:Tähän en voi muuta sanoa kuin että toisilla se on oma persereikä todellakin ainut värkki mikä ajattelee ja ääntä pitää!!! Jos tästä tulee mulle bannia foorumille tai muita seurauksia, so be it, mutta mulla tuli kyllä nyt tätä Elvistä kuppi täyteenJa jos mietitte miksi tällainen avautuminen, niin katselkaapa toverin postauksia yleensäkin.
Vittu mitä paskaa! Voi kyynel!Fastback kirjoitti:aamen. Perin valitettavaa että kaikilla on oikeus ostaa mustang ja kaikki voivat tähänkin kerhoon liittyä. Kannan koeteni kasaan, en silti tässä verojen luvatussa maassa usko muutokseen, mutta yrittämättä ei mitään tapahdu. Uskon moutinenkintuosta vähän rauhoittuvan kun 20v tulee mittariin ja vähän yli. Ei kai kukaan yli 20v väijy mopoautotyttöjä???
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'92 TownCar 4.6i V8
'77 Capri 2.8i V6