Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ei ihan mitä olet ajatellut, mutta sinnepäin. Oli -66 mittaristossa pikkumittarit melko lailla toimimattomia. Kun ei ole muutenkaan alkuperäinen tuo pirssi, niin laitoin Autometerin tuotteita tilalle. Nopeusmittari säilyi alkuperäisenä, linssistä jäljellä vain nopeusmittarin osuus.
Pikkumittarit mustalla sikalla kiinni Instrument bezelissä, eli muovi raamissa. Takaosan hilut muuten poistettu.
Hintaa mittarit elektronisia tuli muistaakseni n. 200 + innovaten lambda paketti. Ei ilmainen, mutta toimii.
Joskus vuona 1 ja 2 olen moisen muutoksen tehnyt.
Ei paha rasti.
Öljynpaine anturi öljynpaine mittaria varten muutoin taitaa mennä 65 hiluilla.
Ampeeri mittari tarvii jotain uusia kytkentöjä myös.
Vilkut oikea / vasen lisä johdotusta.
jne...
Ohjeet oli jossain kirjassa.
Edellä hyvä ja selkeä ohje.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
jep,jep ja kiitokset!! noi on loistavat ohjeet ei sit olekkaan paha rasti, ja eikö noi kojelaudatkin ole identtisiä, et toi -66 mittaripaneli menee bolt on pohjalta -64 ja 65 seen !!? ei kyll vielä oo autoo, mut nyt ei tarvii välttämättä olla just -66 , kun noita -65 olis enemmän tyrkyllä
joo o mittarit ratkaseee , mulla tää -66 jutska on kyll fiilispohjalla !!! ois sit yhtä vanha kun kuski (vanha käpy ) ja sit se tärkein pointti, ukilla oli -66 jossa tuli istuttuu aikas paljon , ja onhan ne -66 mitskut paremman näköset ku -65